Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:59
Hamulce
Autor Wiadomość
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 06-06-2005, 21:43   

ja mysle ze w zupełnosci wystarczy 1l ... a i u mnie przdaloby sie wymienic plyn bo juz chyba ze 3 latka ne wymieniany ... a jaki plyn bedziesz wlewal? łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-06-2005, 11:29   

No to (prawdopodobnie) mam nowy plyn.
Pisze "prawdopodobnie" poniewaz jestem w pracy a auto u mechanika.
Ale juz wszystko zrobione. Jesli nie zapomne, to zapytam jaki plyn i ile weszlo.
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 07-06-2005, 12:18   

Polecam Ferodo dot. 5.1(jeżeli ktoś ostro jeździ)
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 07-06-2005, 15:06   

Ja słyszałem bardzo pozytywne opinie o płynie hamulcowym Motul.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-06-2005, 08:08   

I juz mam (nowe swiece zreszta tez).
Jest to jakis zwykly plyn hamulcowy. O ile dobrze zrozumialem to DOT4.
Zobaczymy jak bedzie sie sprawowal.
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 10-06-2005, 15:39   

klubowicze własnie moja pumka dorobiła sie nowych tarcz hamulcowych ATE powerdisc + klocki ferodo premier. WYglada to ta pumce świetnie a co do hamowania wypowiem sie za jakis czas ale moge powiedziec ze juz widze roznice :)
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 10-06-2005, 19:56   

Ja dzisiaj mialem okazje wypróbowac stan moich hamulcow, jakis baran wyjechal mi przed maske... ale ABS mnie nie zawiódł chociaż było blisko, a kolo przez jakis czas nie wsiadzie do samochodu bo urzadziłem sobie za nim maly poscig po tym jak pokazal mi pewien gest... lubie miny kolesi wyprzedzanych prawa strona hehe łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 20-06-2005, 23:39   

Dzisiaj moja Pumcia doczekała się kompletu hamulców ATE ( tarcze i klocki ) :D
Wrażeń narazie brak, bo ścieram warstwę ochronną. :lol:
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 21-06-2005, 13:36   

Już była w innym temacie wypowiedź na temat Zimm a teraz ja po przejechaniu 4000km chciałbym powiedzieć coś na temat moich"nowych" brembo max + ferodo ds2000.Klocki jak najbardziej polecam!fakt są miekkie i szybciej się ścierają ale jest niesamowita poprawa w hamowaniu,a teraz ta gorsza część a mianowicie tarcze.Już zaczynam wyczuwać minimalne drgania kierownicy gwałtownie hamując z dużej prędkości.Czyli zaczynają się pod wpływem temperatury krzywić!Raczej ich nie polecam!Teraz przyjdzie kolej na EBC Turbogrove + Red Stuff.Tylko że to najdroższa przyjemność z hamulców do pumy.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-06-2005, 13:16   

witam
mam od 3 tygodni zalozone nowe hamulce ATE powerdisc + klocki ferodo premier. Przejechalem na nich 400km i nadal słabo hamują czy to normalne na początku ???
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 23-06-2005, 13:56   

po 400km to już raczej nie normalne!Zaleca się dotarcie tarcz i klocków(delikatne hamowanie)przez 100km.Ja z doświadczenia przez pierwsze 300km nie hamowałem ostro.Po takim dystansie powinno być już super.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-06-2005, 14:00   

tez przez pierwsze 300km delikatnie naciskalem hamulec. Dziwnie hamuja bo pedal hamulca jakis taki twardy i wogole na standardach lepiej hamowalo mi sie . Moze to wina plynu hamulcowego??? auto bylo serwisowane w niemczech wiec wszystko powinnobyc git , sprawdzalem i plyn hamulcowy jest na maxa wiec czemu tak lipnie hamuja???
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-06-2005, 14:03   

ksolk napisał/a:
po 400km to już raczej nie normalne!


daj im jeszcze czas.. :) delikatnie przejeździj jeszcze ze 200km ...i wtedy to już na pewno będzie
ksolk napisał/a:
już raczej nie normalne!

:lol:

...a tak serio to pewnie bedzie juz spoko! 8)
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 23-06-2005, 15:02   

To że płyn jest na maxa nic nie znaczy,podjedź na diagnostyke niech sprawdzą jego właściwości a jeszcze lepiej go wymień,jeżeli płyn będziesz wymieniał na standard DOT-4 to koszta będą małe.Druga opcja to siadła pompa hamulcowa(zbieg okoliczności że akurat po wymianie tarcz)Trzecia to tłoczki na zaciskach.Pozostaje diagnostyka.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 24-06-2005, 07:47   

może to oczywiste, ale w moich brembo musze po ruszeniu kilka razy zahamować, żeby się rozgrzały... zaraz po ruszeniu są ciut miękkie... może o to chodzi?
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo