Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 16:59 |
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
|
|
|
|
Rathi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 184 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-06-2005, 11:29
|
|
|
No to (prawdopodobnie) mam nowy plyn.
Pisze "prawdopodobnie" poniewaz jestem w pracy a auto u mechanika.
Ale juz wszystko zrobione. Jesli nie zapomne, to zapytam jaki plyn i ile weszlo. |
_________________ Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 07-06-2005, 12:18
|
|
|
Polecam Ferodo dot. 5.1(jeżeli ktoś ostro jeździ) |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
Rathi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 184 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-06-2005, 08:08
|
|
|
I juz mam (nowe swiece zreszta tez).
Jest to jakis zwykly plyn hamulcowy. O ile dobrze zrozumialem to DOT4.
Zobaczymy jak bedzie sie sprawowal. |
_________________ Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 10-06-2005, 15:39
|
|
|
klubowicze własnie moja pumka dorobiła sie nowych tarcz hamulcowych ATE powerdisc + klocki ferodo premier. WYglada to ta pumce świetnie a co do hamowania wypowiem sie za jakis czas ale moge powiedziec ze juz widze roznice |
|
|
|
|
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 10-06-2005, 19:56
|
|
|
Ja dzisiaj mialem okazje wypróbowac stan moich hamulcow, jakis baran wyjechal mi przed maske... ale ABS mnie nie zawiódł chociaż było blisko, a kolo przez jakis czas nie wsiadzie do samochodu bo urzadziłem sobie za nim maly poscig po tym jak pokazal mi pewien gest... lubie miny kolesi wyprzedzanych prawa strona hehe łasia. |
_________________ http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* ...
|
|
|
|
|
Jacek
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 272 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 20-06-2005, 23:39
|
|
|
Dzisiaj moja Pumcia doczekała się kompletu hamulców ATE ( tarcze i klocki )
Wrażeń narazie brak, bo ścieram warstwę ochronną. |
_________________ www.nieruchomosciwysocki.pl |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 21-06-2005, 13:36
|
|
|
Już była w innym temacie wypowiedź na temat Zimm a teraz ja po przejechaniu 4000km chciałbym powiedzieć coś na temat moich"nowych" brembo max + ferodo ds2000.Klocki jak najbardziej polecam!fakt są miekkie i szybciej się ścierają ale jest niesamowita poprawa w hamowaniu,a teraz ta gorsza część a mianowicie tarcze.Już zaczynam wyczuwać minimalne drgania kierownicy gwałtownie hamując z dużej prędkości.Czyli zaczynają się pod wpływem temperatury krzywić!Raczej ich nie polecam!Teraz przyjdzie kolej na EBC Turbogrove + Red Stuff.Tylko że to najdroższa przyjemność z hamulców do pumy. |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 23-06-2005, 13:16
|
|
|
witam
mam od 3 tygodni zalozone nowe hamulce ATE powerdisc + klocki ferodo premier. Przejechalem na nich 400km i nadal słabo hamują czy to normalne na początku ??? |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 23-06-2005, 13:56
|
|
|
po 400km to już raczej nie normalne!Zaleca się dotarcie tarcz i klocków(delikatne hamowanie)przez 100km.Ja z doświadczenia przez pierwsze 300km nie hamowałem ostro.Po takim dystansie powinno być już super. |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 23-06-2005, 14:00
|
|
|
tez przez pierwsze 300km delikatnie naciskalem hamulec. Dziwnie hamuja bo pedal hamulca jakis taki twardy i wogole na standardach lepiej hamowalo mi sie . Moze to wina plynu hamulcowego??? auto bylo serwisowane w niemczech wiec wszystko powinnobyc git , sprawdzalem i plyn hamulcowy jest na maxa wiec czemu tak lipnie hamuja??? |
|
|
|
|
Dietih
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-06-2005, 14:03
|
|
|
ksolk napisał/a: | po 400km to już raczej nie normalne! |
daj im jeszcze czas.. delikatnie przejeździj jeszcze ze 200km ...i wtedy to już na pewno będzie
ksolk napisał/a: | już raczej nie normalne! |
...a tak serio to pewnie bedzie juz spoko! |
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 23-06-2005, 15:02
|
|
|
To że płyn jest na maxa nic nie znaczy,podjedź na diagnostyke niech sprawdzą jego właściwości a jeszcze lepiej go wymień,jeżeli płyn będziesz wymieniał na standard DOT-4 to koszta będą małe.Druga opcja to siadła pompa hamulcowa(zbieg okoliczności że akurat po wymianie tarcz)Trzecia to tłoczki na zaciskach.Pozostaje diagnostyka. |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
foo
W pyteczke
Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 764 Skąd: Manila
|
Wysłany: 24-06-2005, 07:47
|
|
|
może to oczywiste, ale w moich brembo musze po ruszeniu kilka razy zahamować, żeby się rozgrzały... zaraz po ruszeniu są ciut miękkie... może o to chodzi? |
_________________ powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up! |
|
|
|
|
|