Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:59
Hamulce
Autor Wiadomość
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2006, 14:54   

Dlaczego tak jest, że jak samochód mam zimny to mi klocki trą jakoś dziwnie?
Jak sie rozgrzeje to jest git..

O co tu chodzi?
 
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-02-2006, 15:29   

Ja mam to samo tylko to nie klocki trą a szczęki w tylnych bębnach.

Nie mam pojęcia o co tu chodzi, też się nad tym zastanawiałem może jakiś pył, nieruwnośći bębna albo samoleguratory nie wiem.

Ciekawe co na to Bankowy?
_________________
UZNANIE W WIELKOPOLSCE.
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 25-02-2006, 15:36   

Tez tak mialem na standardzie. Odkąd mam tarcze ate powerdisc (nacinane) + kloski ferodo premier nie ma tego czegoś jak wczesniej.
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-02-2006, 15:47   

Spróbujcie nie zaciągać ręcznego na postoju.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2006, 16:12   

chapter322 napisał/a:
tarcze ate powerdisc (nacinane)

podobno szybciej niszczą się od nich klocki (od nacinanych)
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 25-02-2006, 18:05   

chapter322 napisał/a:
Tez tak mialem na standardzie. Odkąd mam tarcze ate powerdisc (nacinane) + kloski ferodo premier nie ma tego czegoś jak wczesniej.


Założyłem podobny zestaw tarcze i klocki ATE i też nie mam takich problemów.


Boogie napisał/a:
Spróbujcie nie zaciągać ręcznego na postoju.


Też bym tego nie radził robić zimą bo jak szczęki w bębnach złapią to możecie sobie ładnie samochód unieruchomić. :evil:


Pusia napisał/a:
podobno szybciej niszczą się od nich klocki (od nacinanych)


Fabryczne ścierają się o wiele szybciej na tych tarczach to fakt (sprawdziłem osobiście), ale jeśli założysz odpowiednie klocki to nie widać różnicy w żywotności.
Myślę, że po kilku hamowaniach na trasie przy większych prędkościach docenisz nacinane tarcze i porządne klocki. :wink:
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2006, 18:15   

Ok, zatem jaki zestaw polecacie?
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 25-02-2006, 18:22   

Ja jeżdżę na ATE tarcze + klocki i jestem bardzo zadowolony. :mrgreen:

Tak na marginesie zajrzałem do bębnów i szok :570: , szczęki zjeżdżone do blachy. Koszt wymiany szczęk w obu bębnach 2x80zł nie jest aż tak źle :) , przebieg Pumexa 124tyś. km.
:569: Jeśli ktoś ma przebieg ok. 100tyś. km. i nic przy bębnach nie robił radzę zajrzeć
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 25-02-2006, 18:23   

Jacek napisał/a:
Ja jeżdżę na ATE tarcze + klocki i jestem bardzo zadowolony.


Tarcze rowkowane, klocki PowerPad czy zwykłe? Ile taki zestaw kosztuje i gdzie?

Ja znalazłem najtaniej na stronie www.sklepmoto.pl

tarcze ATE Powerdisc za 260 pln komplet,
klocki ATE - 153 pln komplet, nie mają ceny na klocki ATE PowerPad...
Ostatnio zmieniony przez Passenger 25-02-2006, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2006, 18:35   

Na samym początku tego tematu jest parę linków.
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-02-2006, 18:51   

ja mam pytanko też odnośnie hamulców ale z innej beczki...jak ostatnio sie ścigałem po mieście to jak hamowałem z większych prędkości dość długo trzymając nogę na pedale to usłyszałem taki dźwięk jakby coś tłukło przy klockach czy tam na tarczach...taki dość głuchy odgłos...mieliście kiedyś coś takiego?
przyznam, że muszę tam zajrzeć bo dźwięk był taki dość przejmujący jeśli chodzi o bezpieczeństwo jazdy :-/
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26-02-2006, 08:46   

ja już miałem z 6 kompletów hamulców w pumie i jedyne co mi przychodzi do głowy jeśli chodzi o zmiane to EBC lub wymiana na hamulce o większej średnicy.Dla mnie największy minus pumy.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 26-02-2006, 09:41   

Passenger napisał/a:
Tarcze rowkowane, klocki PowerPad czy zwykłe? Ile taki zestaw kosztuje i gdzie?


Mam tarcze rowkowane.
Firma ATE produkuje trzy rodzaje klocków z tego co wiem najdrozsze kosztują ok 300zł.
Ja mam ten najtańszy rodzaj klocków, dałem za nie 120zł., ponieważ mam duże zniżki w firmie „Sabat” w Lublinie.

Doszedłem do wniosku, że nie opłaca mi się na zimę zakładać lepsze klocki, ponieważ przy każdym ruszaniu i nie tylko włącza mi się TC.
 
 
 
Bankowy 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 206
Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 26-02-2006, 11:53   

Pusia napisał/a:
Dlaczego tak jest, że jak samochód mam zimny to mi klocki trą jakoś dziwnie?
Jak sie rozgrzeje to jest git..

O co tu chodzi?



A jakie masz klocki i tarcze / szczęki i bębny oraz ile masz przejechane na tym "zestawie"?
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2006, 23:30   

Bankowy napisał/a:
A jakie masz klocki i tarcze / szczęki i bębny oraz ile masz przejechane na tym "zestawie"?




Nie mam pojęcia, kupiłam pumkę rok temu i jeżdżę na tym, co było założone.
Mam 55 tys. przejechane.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo