Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
aluski na 5 śrub do Pumy
Autor Wiadomość
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2014, 08:16   

:shock:
Sliczne polaczenie kolorów, ale to nie te felgi.
No dobra, powiem. Podoba mi sie Rondell 0021.
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 28-05-2014, 11:08   

fajna felga ;-)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 28-05-2014, 14:23   

Hadzi, Super wyglądają :) tylko teraz jak wsadzić zawias do tyłu żeby to się wszystko zgrało ?:)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 28-05-2014, 15:22   

Hadzi napisał/a:
Rondell 0021

Ależ to jest wzór z BMW :551:

Felgi z BMW w Pumie? :554:

Nie robi się takich rzeczy :553:
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 28-05-2014, 15:25   

Hadzi, powodzenia :-)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
kozii
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2014, 15:38   

Wzór wzorem ale jakie parametry mają te koła? Ile J i jakie ET napisz.

Dystans co wyżej pokazali byłbym najtańszym sposobem. ( można kupić taniej )

Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe. :)

Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4.

Aha! Ktoś wyżej pisał, że jest duży wybór z kołami na 4x108. Szkoda, że ja tego nie widzę. :P
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2014, 16:00   

kozii napisał/a:
Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe


- dlaczego szpilki na dłuższe?? przykręcasz dystans do piasty/bębna do oryginalnych szpilek, a dystans ma swoje szpilki do przykręcenia felgi

kozii napisał/a:
Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4


- ciekawa teoria :wink: myślałem że będzie się trzymać na pięciu :wink:

Bardziej bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik
Ostatnio zmieniony przez 28-05-2014, 16:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 28-05-2014, 16:07   

Rozmawiałem dziś z tokarzem u mnie w pracy i powiedział że co do takich dystansów to zbytnio by temu nie ufał właśnie z takich powodów jak pisze deejay :) jedynie przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego :) np. z Foczki :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
kozii
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2014, 17:41   

deejay, w sumie masz rację. Dystans przykręcany na piastę byłby lepszy. Czyli szpilek nie trzeba wymieniać. ;) Co do dziur to trzeba uważać, a o krawężnikach nie wspomnę bo trzeba je omijać po prostu. :P
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2014, 18:31   

deejay napisał/a:
bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik

No włąśnie. Dlatego nie jestem zwolennikiem dystansów i wolałbym inne rozwiązanie.

Gaydek napisał/a:
Nie robi się takich rzeczy

No weź... Uwielbiam Forda i BMW - to dla mnie dwie ulubione marki, więc "pozwól" mi miec coś z BMW w Pumie ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kozii napisał/a:
Ile J i jakie ET napisz

Nie pamietam ale strasznie szerokie. Dokładając do tego niechciany dystans było by juz hardkorowo (prof.Miodek pozwala na spolszczenia), wiec błotniki trzeba było by przerobić na te w stylu FRP, co jest wykonalne tym bardziej ze bedzie Ania miała robiona całą blacharkę, wiec było by to przy okazji.

Pietia napisał/a:
przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego

Ciężki temat... Nie wiem, czy z czasem mi sie nie odwidzi :(

[ Dodano: 06-06-2014, 15:20 ]
Na forum Fiesty nie dowiedziałem się nic konkretnego.

Temat odkładamy na półkę.
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2014, 21:34   

Hadzi napisał/a:
Temat odkładamy na półkę.


Boże jak dobrze, że czuwasz nad Hadzim. Mniej Go w swojej opiece. Teraz się udało, a wiadomo co mu strzeli do łba jutro :razz:
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2014, 04:53   

Spadaj hehe, narazie kombinuje, bo kasy brak, robie plany na przyszlość, które moga sie nie raz zmienić. :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo