Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pilot do centralnego zamka
Autor Wiadomość
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
  Wysłany: 21-01-2015, 21:12   Pilot do centralnego zamka

Moja Puma nie ma pilota wiec postanowilem zalozyc takie chinskie badziewie za 80 PLN z Allegro, Centralka, cztery silowniki i dwa piloty. Ieoretycznie prosta sprawa, zakladam tylko jeden silownik bo fabryczny centralny zamek Puma juz ma, tyle teoria. W praktyce, po zdemontowaniu boczka lewych dzwi okazalo sie ze (na moje oko) niewykonalne, czesci ruchome ryglujace dzwi to klamka wewnetrzna i linka (w pancerzu) podlaczona do niej. :sad:
ma ktos moze jakies pomysly lub doswiadczenie w tej kwestii?
_________________

 
 
Ożdżu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Starachowice
Wysłany: 21-01-2015, 21:18   

Kupiłeś już toto?
Siłowniki nie są potrzebne, wystarczy sama centralka a opis zakładania jest na forum http://klubpumy.pl/viewto...ghlight=alarmu. Sam właśnie coś takiego zakładam, tyle że mój pilot to kluczyk scyzoryk i właśnie rozwiązałem problem z immo :razz:
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
  Wysłany: 21-01-2015, 21:52   

Ożdżu, dzieki ci wielkie! :564: musze tylko zozszyfrowac kolory tych kabelkow. Ja potrzebuje tylko zamknij, otworz no i fajnie by bylo zeby kierunkowskazy potwierdzaly, mysle ze jakos sobie z tym poradze. Jeszcze raz dzieki za pomoc!
_________________

 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 21-01-2015, 22:11   

A nie lepiej kupić sobie pilot używany i zaprogramować?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 21-01-2015, 22:31   

A jak sprawdzic czy moja Puma to ma? Problem polega na tym ze mam komplet kluczy, czyli cztery sztuki, w tym dwa z chipem do immo ale zaden z nich nie jest pilotem. Byc moze ma to zwiazek z rocznikem (98) albo z tym ze moja Puma to "makaroniarz" :???:

Twoja to ma? Widze ze masz ten sam model i rocznik.
_________________

Ostatnio zmieniony przez regflash 22-01-2015, 07:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 00:34   

regflash, skro masz Pumę z 98, to jeśli masz alarm uzbrajany pilotem, to będzie alarm na podczerwień. Sprawdź czy przy lampce w podsufitce jest nadajnik/odbiornik poczerwieni. Wygląda tak jak tu (na pierwszym zdjęciu):

http://klubpumy.pl/viewto...ighlight=#22015
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 22-01-2015, 07:30   

Nie mam odbiornika podczerwieni. Zaden z kompletu kluczy nie jest tez nadajnikiem ani podczerwieni, ani radiowym. Jedynym "komfortowym wyposazeniem" mojego klucza jest latarka, ktora oczywiscie nie dziala z powodu przepalonej zarowki. Baterie wymienilem od razu, okazalo sie ze zarowke tez trzeba, olalem sprawe.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Opoya 22-01-2015, 08:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 08:20   

No to w takim razie nie masz możliwości dokupienia oryginalnego pilota i zaprogramowania go do otwierania. Sprawdź czy masz przynajmniej podwójne ryglowanie.
A co do alarmu, to niestety musisz rozszyfrować kolory przewodów i domontować ten co kupiłeś. To chyba będzie w przypadku Twojej Pumy najlepsza opcja.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 22-01-2015, 08:30   

Wiem o tym, zgadnij kolo czego lata mi czy mam "podwojne ryglowanie" i "alarm", potrzebne mi tylko i wylacznie otwieranie i zamykanie z pilota. Dam znac jak sie z tym uporam.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Gaydek 22-01-2015, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-01-2015, 10:11   

Jak tak Ci to lata koło zgadnih czego to po co zamykasz samochód? i tak nikt go nie ukradnie bo kto by chciał stara pume, jak chce coś z środa i tak sobie wybije szybę. A przynajmniej będzie taniej
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 13:34   

regflash, skoro w takim poszanowaniu masz czyjeś rady, to zgadnij czy odpiszę kiedyś na Twój problem...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 22-01-2015, 14:52   

Opoya napisał/a:
regflash, skoro w takim poszanowaniu masz czyjeś rady, to zgadnij czy odpiszę kiedyś na Twój problem...

Napewno nie to mialem na mysli i napewno zle mnie zrozumialas. Nie lata mi czyjas rada, tylko to czy mam podwojne ryglowanie i jakis tam alarm. Czytaj ze zrozumieniem prosze.

[ Dodano: 22-01-2015, 14:56 ]
WieSiu napisał/a:
Jak tak Ci to lata koło zgadnih czego to po co zamykasz samochód? i tak nikt go nie ukradnie bo kto by chciał stara pume, jak chce coś z środa i tak sobie wybije szybę. A przynajmniej będzie taniej

Czesto nie zamykam, luknij sobie na moj profil to zrozumiesz dlaczego nikt niczego nawet z niezamknietego "sroda" nie wezmie.

[ Dodano: 23-01-2015, 14:05 ]
No i pilot zalozony, dziala :lol: ale po drodze cos sknocilem :oops: , nie moge otworzyc bagaznika :567: , po za tym przy otwieraniu lub zamykaniu z klucza, centralny zamek nie reaguje, sprawdzalem bezpiecznik 13, jest ok. Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia, wiec z centralka nie ma to nic wspolnego. odnosze wrazenie ze poprostu zamek bagaznika nie dostaje napiecia. Jak to ugryzc?
_________________

 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-01-2015, 17:17   

Pewnie jest na wspólnym zasilaniu co centralny i jak jedno nie działa to i drugie. A gdybyś sprawdził czy masz alarm i podwójny rygiel to byś wiedział czy masz sterownik centralnego czy nie
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 23-01-2015, 19:04   

WieSiu, Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia. Wiec z zasilaniem tez nic wspolnego to mie ma. Dlaczego upieracie sie tak przy tym podwojnym ryglowaniu? Moja puma ma fabryczny centralny zamek, tyle tylko ze bez pilota, a czy ma podwojne czy potrojne ryglowanie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Innymi slowy: nie dziala fabryczna centralny zamek. ma toto centralke, czy funkcjonuje na dwoch masterach w drzwiach? Jest do tego gdzies jakis schemat?

[ Dodano: 26-01-2015, 05:01 ]
Smutna prawda, obersturmbannführer admin zabronil wam kontaktu ze mna. A decyzje Obersturmbannführera trzeba szanowac...
_________________

 
 
Ożdżu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Starachowice
Wysłany: 26-01-2015, 11:27   

Jak prowizorycznie działało to może skopałeś połączenie. Przeciąłeś kabel albo łączenie nie przewodzi prądu na wszystkie kable
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo