Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:44
kontrolka otwartych drzwi
Autor Wiadomość
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 04-05-2008, 09:09   

nie działa układ, bo jeśli nie ma centralki alarmu (po prawej stronie pod tapicerką) kontrolka ta jest niepodłączona. Żeby działała trzeba złączyć jej pin z pinem czujników drzwi. Nie pamietam ktore to piny i ktore to kabelki - jak odbiore pume od mechaników (jeden na niebie wie kiedy to sie stanie) to zobacze i dam znać.
 
 
 
alusia74
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 10:01   

Co ciekawsze alarm mi działa (znaczy się zamyka sie z kluczyka i miga) nie sprawdzałem czy wyje - może dziś sprawdzę. Posprawdzać trzeba by kurcze
magia pumki poprostu
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 04-05-2008, 11:37   

Jeśli zamyka sie i miga a alarm jest seryjny to centralke musisz mieć. I kontrolka otwartych drzwi powinna działać.
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 04-05-2008, 12:26   

Hadzi napisał/a:
ten czarny pipek co zaznaczyłem to własnie ten "przycisk"
[url=http://img175.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


Zeby sprawdzic czy alarm działa, wystarczy energicznie kilka razy nacisnac ten przycisk i mamy efekt.

Ja tez ten przycisk mam :lol
_________________

Ostatnio zmieniony przez Boogie 04-05-2008, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
alusia74
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 21:56   

no fak nacisnołem kilka razy przycisk w komorze silnikowaj i pisnęło drzwi tez działają, z tyłu lamka gaśnie (ta w bagazniku) a ta kontrolka nadal świeci - magia to jest :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Opoya 05-05-2008, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2008, 22:51   

Zamknij drzwi i bagażnik, naciśnij przycisk na pasie (bodajże cztery razy). Otwórz i zamknij kolejno drzwi i bagażnik. Piśnięcie przy otwariciu poszczególnych drzwi świadczy, że dana końcówka działa poprawnie. Jeśli będzie dobrze, sprawdź bolce odpowiedzialne za informację o zamknięciu - w drzwiach są w okolicy górnego zawiasu - to plastikowy bolec wystający ze słupka. W bagażniku odpowiedzalna jest ostatnia blaszka z prawej strony, ta co po wciśnięciu gaśnie w bagażniku światło.
Aha - dopóki nie zamkniesz komory silnika światełko otwartych drzwi będzie się świecić. Przycisk na pasie słuzy jako końcówka.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
alusia74
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 22:59   

Dzięki za odpowiedz sprawdzę niebawem bo mi żonkę to świecenie wk.... Sprawdzałem podobnie ale bez sutku - może sie uda?
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 18:42   

Opoya napisał/a:
naciśnij przycisk na pasie (bodajże cztery razy).


5x :wink:
 
 
Aneczka
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 00:39   

Czy w pumie z 97 roku jest kontrolka otwartych drzwi?
Jeśli tak to które to światełko :wink:
 
 
robertpuma1910 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 1088
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 28-05-2008, 11:07   

Jest na pewno. Po południu powiem która, jeśli ktoś nie napisze wcześniej.
_________________
Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
 
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 28-05-2008, 13:09   

zółta przed kontrolką ciśnienia oleju i ładowania akumulatora (po lewej stronie). Jeśli masz seryjny alarm kontrolka musi być, jeśli nie masz to jest, ale niepodłaczona. Dodam że napisałem to juz kilka postów wyżej...
 
 
 
Aneczka
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 13:17   

dzięki :wink:
Ale skąd mam wiedzieć czy mam seryjny alarm? Jeśli nie to da się to podłączyć?
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 28-05-2008, 18:36   

Seryjny alarm = pilot w kluczyku, montowany to pilot breloczek (czy jak to tam sie pisze :razz: ) Da się podłączyć - ja u siebie taki zabieg przeprowadziłem. Kosztowało mnie to troche nerwów bo trzeba sie troche kabli naszukać :/ Zajrzyj pod tapicerke przy nadkolu od strony pasażera czy jest tam plastikowe elektroniczne urządzonko od ktorego wychodzą kable - to jest centralka seryjnego alarmu. Monterzy w 99% przypadków zostawiają centralke i peryferia pod kierownicą albo na nadkolu od strony kierowcy.
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-06-2010, 13:31   

No i wreszcie mnie też ten problem dopadł.

Ale zacznijmy po kolei.

Odkąd kupiłam Pumkę od Nomki, to w trakcie jazdy na nierównościach zapalała się i gasła kontrolka otwartych drzwi. Ale w trakcie jazdy na płaskim nie świeciła.
Oprocz tego klima nie była używana i postanowiłam ją naprawić i zacząć używać.
W klimie padło na osuszacz (120zł), przeczyszczenie przewodów, odgrzybienie, wymiana filterków oraz nabicie klimy i wymiana oleju - 440zł. To świeże wydarzenia, bo wczoraj Pumkę odebrałam.
Wsiadam do auta, zamykam drzwi i patrze, kontrolka otwartych drzwi swieci się. No to wysiadam wkurzona, wszystkie drzwi otwieram i zamykam, klapę bagażnika otwieram i zamykam, a lampka świeci się dalej :(
Zawołałam mechanika, mówiąc, że ja oddawam Pumę, to nie świeciła się kontrolka, a teraz się świeci.
On na to że pewnie nie zauważyłam i że pewnie wcześniej też się świeciła - tym zdanie doprowadził mnie do wewnętrznego wkurzenia i zirytowania i braku wiary w jego kompetencje. Ale powiedział, że sprawdzi. Otworzył maskę do góry, wcisnął przycisk na pasie i kontrolka zgasła. Zamknął klapę - zaczęła znów świecic.
Powiedział, że może to wyregulować. Ale w tym momencie ja już miałam dość, nie chciałabym, żeby ta regulacja skończyła się na druciku w bezpiecznikach lub wykręceniu żarówki. Nie wiem jak chciał to wyregulować, nie wnikam w to. Podjadę do Adama i jego się poradzę.

Jedynie to co zauważyłam jadąc dziś do pracy (pędząc znaczy się) to kontrolka gaśnie przy wyższych prędkościach. Jakby siła naporu powietrza na maskę, bardziej ją przyciskała.
Czyli wina leży w tym dzyndzlu na pasie przednim.

Jedno mnie martwi. Od wczoraj nie wychodzi mi podwójne ryglowanie. :(


Jedyna pociecha, że klima miodzio ;)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 12-06-2010, 14:51   

Widzę, że nastał sezon na klimy. Przed chwilą odebrałem służbowe autko po przeglądzie i "nabiciu" tego cudownego wynalazku, koszt 250 zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo