Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:44
kontrolka otwartych drzwi
Autor Wiadomość
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-06-2010, 17:02   

CikCiak, sprawdź może wystarczy po prostu włącznik krańcowy pod maska lekko podnieść. Jesli nie będzie regulacji to dwie podkładki włóż pod śruby żeby maska mogła go lepiej docisnąć i po krzyku :)
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-06-2010, 17:30   

I tej wersji się trzymajmy :)

Boogie sprawdzę to na pewno :)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2010, 21:58   

Pod maską są dwa gumowe odboje, wykręcając lub wkręcając je można regulować docisk maski. Sprawdź, czy nie są za bardzo wykręcone lub... czy są.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 16-06-2010, 13:59   

Przyznam się szczerze, to nie miałam czasu na Pumkę i kontrolka dalej świeci, tzn świeciła dziś do godz 13.

Zaczęło się od tego, że spokojnie wróciłam do domu po meczącym dyżurze, z myślą o przespaniu się itp spa domowe.
Siedziałam właśnie i piłam kawę, gdy nagle wyrwał mnie z myśli wyjący alarm w moim aucie ... Pumka stała za płotem i wyła. Otworzyłam drzwi z kluczyka, zamknęłam na podwójne ryglowanie i wróciłam do domu. Po kwadransie znów wyje, ja znów wylatuje w kapciach z domu, otwieram drzwi i wycie się kończy. Tym razem byłam bardziej przezorna i nie włączyłam podwójnego ryglowania.

Ale nie zmieniło to nic, Pumka za kwadrans znów zawyła. Szybki telefon do Adama, umówienie na wizytę u jego brata, szybiki telefon do Ani.

Po otwarciu maski, w celu włączenia alarmu w tryb serwisowy i skontrolowaniu wszystkich drzwi i bagażnika, po zapytaniu Ani, gdzie mam szukać tych gumowych regulatorów, uwagą moja skupiła się na jednej sprawie. Na uszczelce gumowej, która znajduje się przy filtrze kabinowym. Okazało się, że panowie, którzy szykowali klimę i wymieniali filtr powietrza, nie do końca dobrze ją założyli z takim skutkiem, że jej fragment przeszkadzał w domknięciu maski. Po schowaniu jej pod karoserię problem znikł.....


Jak widać, czasami problem ma bardzo trywialne rozwiązanie ;)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2010, 22:27   

Markko mówi, że jeżeli pali się kontrolka drzwi, czyli system ma zasygnalizowane, że któreś drzwi są otwarte - to wtedy nie będzie działało podwójne ryglowanie drzwi.
_________________

 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 17-06-2010, 06:28   

No to w moim przypadku raz się paliła lampka, raz nie. Także czasami mogłam włączyć podwójne ryglowanie. Nie pisałam, że świeciła mi ciągłym światłem. Raz świeciła, potem nie i to niezależnie ode mnie. Jeżeli nie świeciła się, mogłam zamknąć na ryglowanie, ale potem jakim cudem dochodziło do przerwania ciągłości układu i alarm wył.
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 23-04-2012, 15:28   

Dołączam do tematu. Dziś zaczeła się świecić cały czas kontrolka otwartych drzwi.
Rozumiem, że w drzwiach to odpowiedzialne za to są te dzyndzle co odpowiadają również za sygnał otwartych drzwi przy włączonych światłach?
Sprawdziłam pod maską, docisnęłam ten dyndzel na środku (bo z tego co wyczytałam on tam za to odp), dalej się świeci; po kolei drzwi - to samo. W bagażniku gdzie są te 4 płytki pierwsza od prawej jest ruchoma , pozostałe 3 nie, czy tak powinno być ?
Czy jest możliwość jakoś sprawdzić co sie skopało? Czy pozostaje jechać do elektryka?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-04-2012, 11:34   

tusia8510, proste, nacisnij pare razy ten dynks na pasie przednim pod maska, wtedy uruchomi sie test wlacznikow krancowych od funkcji kontroli otwarcia drzwi.

W tej procedurze testowej za kazdym nacisnieciem (otworzeniem drzwi) bedziesz slyszala syrene od alarmu. I tak sobie sprawdzisz kazde drzwi, maske i klape i wyjdzie Ci co jest walniete. A w drzwiach za ta kontrolke nie odpowiadaja dzyndzle na środku, tylko stycznik przy zamku.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 24-04-2012, 11:57   

WieSiu wielkie dzięki za odpowiedź.

Trochę nie do końca rozumiem z tym alarmem, bo nie wiem jak go wyłączyć jak się włączy ?

U mnie alarm jest i działa tak, że jak otworze kluczykiem drzwi od pasożyta (używam tylko kluczyka bo nie mam pilota-nie działa) i próbuje odpalić to wtedy włącza się alarm. Żeby go wyłączyć musze wysiąść i przekręcić kluczyk w drzwiach pasożyta.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-2012, 10:30   

tusia8510, skoro nie mozesz go wylaczac w drzwiach kierowcy,to znaczy ze na pierscieniu nalozonym na wkladke nie masz kontaktu elektronicznego alarm nie wie ze przekrecilas kluczyc (przez co nie wylacza alarmu).

Co do uruchamiania tej procedury testowej,to robisz to na wylaczonym alarmie, podnosisz maske, wciskasz chyba 5 razy ten dynks od alarmu na pasie przednim i wtedy zaczyna dzialac syrena za kazdym nacisnieciem czujnika karncowego, posprawdzaj sobie ktory czujnik Ci nie dziala,to bedziesz wiedziala gdzie szukac przyczyny swiecacej sie kontrolki otwartych drzwi. Funkcja testowania sama sie wylaczy.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 25-04-2012, 10:36   

OKI sprawdzę to po południu. Rozumiem, że wystarczy otwierać i zamykać po kolei wszystki i będzie wiadomo które nawala.

Wczoraj wieczorem zauważyłam, że na tym bolcu na który zamyka się zamek od drzwi kierowcy (nie wiem jak to opisać) są zadziory, czarny materiał jest poszarpany, może to być to ? w sumie najlepiej zrobię fotę i wrzuce jak to wygląda.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-2012, 10:58   

moze byc podrapany,ale calos powinna dzialac. Ja obstawiam ze stycznik wypadl ze swojego mocowania i teraz nie jest dociskany po zamknieciu drzwi.

Zreszta nie ma co sie dziwic ze w aucie 14 letnim styczniki w drzwiach nie dzialaja, troche juz razy drzwi byly otworzone przez ten czas, do tego warunki zewnetrzne na pewno utrudniaja dzialanie tych urzadzen :D Każdego niestety to czeka predzej czy pozniej
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 25-04-2012, 11:29   

a czy każda puma ma tą kontrolkę? dodam ze nie mam alarmu.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 25-04-2012, 11:48   

A czy ktoś mógłby wrzucić fote gdzie jest ten stycznik w drzwiach ?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-2012, 11:53   

tusia8510, ten ktory sprawdza czy przekrecilas kluczyk jest na wkladce kluczyka.


Ten ktory jest od alarmu i kontrolki na zegarach jest wewnatrz drzwi przy zamku, ktory zapina drzwi do karoserii.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo