Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 23:44 |
kontrolka otwartych drzwi |
Autor |
Wiadomość |
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-06-2010, 17:02
|
|
|
CikCiak, sprawdź może wystarczy po prostu włącznik krańcowy pod maska lekko podnieść. Jesli nie będzie regulacji to dwie podkładki włóż pod śruby żeby maska mogła go lepiej docisnąć i po krzyku |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
CikCiak
& Tygrys
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12-06-2010, 17:30
|
|
|
I tej wersji się trzymajmy
Boogie sprawdzę to na pewno |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2010, 21:58
|
|
|
Pod maską są dwa gumowe odboje, wykręcając lub wkręcając je można regulować docisk maski. Sprawdź, czy nie są za bardzo wykręcone lub... czy są. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
CikCiak
& Tygrys
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 16-06-2010, 13:59
|
|
|
Przyznam się szczerze, to nie miałam czasu na Pumkę i kontrolka dalej świeci, tzn świeciła dziś do godz 13.
Zaczęło się od tego, że spokojnie wróciłam do domu po meczącym dyżurze, z myślą o przespaniu się itp spa domowe.
Siedziałam właśnie i piłam kawę, gdy nagle wyrwał mnie z myśli wyjący alarm w moim aucie ... Pumka stała za płotem i wyła. Otworzyłam drzwi z kluczyka, zamknęłam na podwójne ryglowanie i wróciłam do domu. Po kwadransie znów wyje, ja znów wylatuje w kapciach z domu, otwieram drzwi i wycie się kończy. Tym razem byłam bardziej przezorna i nie włączyłam podwójnego ryglowania.
Ale nie zmieniło to nic, Pumka za kwadrans znów zawyła. Szybki telefon do Adama, umówienie na wizytę u jego brata, szybiki telefon do Ani.
Po otwarciu maski, w celu włączenia alarmu w tryb serwisowy i skontrolowaniu wszystkich drzwi i bagażnika, po zapytaniu Ani, gdzie mam szukać tych gumowych regulatorów, uwagą moja skupiła się na jednej sprawie. Na uszczelce gumowej, która znajduje się przy filtrze kabinowym. Okazało się, że panowie, którzy szykowali klimę i wymieniali filtr powietrza, nie do końca dobrze ją założyli z takim skutkiem, że jej fragment przeszkadzał w domknięciu maski. Po schowaniu jej pod karoserię problem znikł.....
Jak widać, czasami problem ma bardzo trywialne rozwiązanie |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
|
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2010, 22:27
|
|
|
Markko mówi, że jeżeli pali się kontrolka drzwi, czyli system ma zasygnalizowane, że któreś drzwi są otwarte - to wtedy nie będzie działało podwójne ryglowanie drzwi. |
_________________
|
|
|
|
|
CikCiak
& Tygrys
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-06-2010, 06:28
|
|
|
No to w moim przypadku raz się paliła lampka, raz nie. Także czasami mogłam włączyć podwójne ryglowanie. Nie pisałam, że świeciła mi ciągłym światłem. Raz świeciła, potem nie i to niezależnie ode mnie. Jeżeli nie świeciła się, mogłam zamknąć na ryglowanie, ale potem jakim cudem dochodziło do przerwania ciągłości układu i alarm wył. |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 23-04-2012, 15:28
|
|
|
Dołączam do tematu. Dziś zaczeła się świecić cały czas kontrolka otwartych drzwi.
Rozumiem, że w drzwiach to odpowiedzialne za to są te dzyndzle co odpowiadają również za sygnał otwartych drzwi przy włączonych światłach?
Sprawdziłam pod maską, docisnęłam ten dyndzel na środku (bo z tego co wyczytałam on tam za to odp), dalej się świeci; po kolei drzwi - to samo. W bagażniku gdzie są te 4 płytki pierwsza od prawej jest ruchoma , pozostałe 3 nie, czy tak powinno być ?
Czy jest możliwość jakoś sprawdzić co sie skopało? Czy pozostaje jechać do elektryka? |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-04-2012, 11:34
|
|
|
tusia8510, proste, nacisnij pare razy ten dynks na pasie przednim pod maska, wtedy uruchomi sie test wlacznikow krancowych od funkcji kontroli otwarcia drzwi.
W tej procedurze testowej za kazdym nacisnieciem (otworzeniem drzwi) bedziesz slyszala syrene od alarmu. I tak sobie sprawdzisz kazde drzwi, maske i klape i wyjdzie Ci co jest walniete. A w drzwiach za ta kontrolke nie odpowiadaja dzyndzle na środku, tylko stycznik przy zamku. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 24-04-2012, 11:57
|
|
|
WieSiu wielkie dzięki za odpowiedź.
Trochę nie do końca rozumiem z tym alarmem, bo nie wiem jak go wyłączyć jak się włączy ?
U mnie alarm jest i działa tak, że jak otworze kluczykiem drzwi od pasożyta (używam tylko kluczyka bo nie mam pilota-nie działa) i próbuje odpalić to wtedy włącza się alarm. Żeby go wyłączyć musze wysiąść i przekręcić kluczyk w drzwiach pasożyta. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-04-2012, 10:30
|
|
|
tusia8510, skoro nie mozesz go wylaczac w drzwiach kierowcy,to znaczy ze na pierscieniu nalozonym na wkladke nie masz kontaktu elektronicznego alarm nie wie ze przekrecilas kluczyc (przez co nie wylacza alarmu).
Co do uruchamiania tej procedury testowej,to robisz to na wylaczonym alarmie, podnosisz maske, wciskasz chyba 5 razy ten dynks od alarmu na pasie przednim i wtedy zaczyna dzialac syrena za kazdym nacisnieciem czujnika karncowego, posprawdzaj sobie ktory czujnik Ci nie dziala,to bedziesz wiedziala gdzie szukac przyczyny swiecacej sie kontrolki otwartych drzwi. Funkcja testowania sama sie wylaczy. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 25-04-2012, 10:36
|
|
|
OKI sprawdzę to po południu. Rozumiem, że wystarczy otwierać i zamykać po kolei wszystki i będzie wiadomo które nawala.
Wczoraj wieczorem zauważyłam, że na tym bolcu na który zamyka się zamek od drzwi kierowcy (nie wiem jak to opisać) są zadziory, czarny materiał jest poszarpany, może to być to ? w sumie najlepiej zrobię fotę i wrzuce jak to wygląda. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-04-2012, 10:58
|
|
|
moze byc podrapany,ale calos powinna dzialac. Ja obstawiam ze stycznik wypadl ze swojego mocowania i teraz nie jest dociskany po zamknieciu drzwi.
Zreszta nie ma co sie dziwic ze w aucie 14 letnim styczniki w drzwiach nie dzialaja, troche juz razy drzwi byly otworzone przez ten czas, do tego warunki zewnetrzne na pewno utrudniaja dzialanie tych urzadzen Każdego niestety to czeka predzej czy pozniej |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-04-2012, 11:53
|
|
|
tusia8510, ten ktory sprawdza czy przekrecilas kluczyk jest na wkladce kluczyka.
Ten ktory jest od alarmu i kontrolki na zegarach jest wewnatrz drzwi przy zamku, ktory zapina drzwi do karoserii. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
|