Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne "coś" w bębnie hamulcowym
Autor Wiadomość
Hurpo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 114
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-11-2017, 12:03   Dziwne "coś" w bębnie hamulcowym

Dziś podczas zakładania dystansów zauważyłem takie coś w bębnie lewym. Prawy jest normalny. Ktoś wie co to może być?

cos.jpeg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 23,57 KB

 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 24-11-2017, 20:40   

Chyba ktoś sobie zrobił dodatkowy otwór do regulacji samoregulatorów szczęk hamulcowych bez ściągania bębna ;) Wiele producentów stosuje coś takiego w standardzie.
 
 
Hurpo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 114
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-11-2017, 20:45   

Dzięki za wyjaśnienie.
Dlaczego tylko w lewym?
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 24-11-2017, 22:34   

Może ktoś miał problem z lewym hamulcem i nie chciało mu się odkręcać bębna - nie wiem, takie są moje spekulacje :)
 
 
Hurpo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 114
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-11-2017, 22:45   

Aha, być może.
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-11-2017, 08:46   

Takie otwory fabryczne to widywalem ale od strony tarczy kotwicznej szczęk. W bębnach wybieranych nie widziałem.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 26-11-2017, 00:48   

Ja spotkałem się z tym w Corolli E12 i BMW E91. W obu przypadkach służyły do regulacji wstępnego napięcia szczęk hamulca ręcznego.
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 26-11-2017, 16:17   

Jak ten otwór jest nagwintowany, to może jakiś "naukowiec" próbował ułatwić sobie ściąganie bębna :mrgreen:
To moja teoria spiskowa.. :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo