Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:55
centralny zamek, podwójne ryglowanie, fabryczny alarm
Autor Wiadomość
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2011, 15:41   

yyy chyba zamykałem z tego co pamiętam, ale może się myle
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2011, 18:06   

Otwierałeś, bo pamiętam co mi wtedy przyszło do głowy. Przestraszyłem się, że byle koleś na ulicy, z innej Pumy, może mi wejść do auta :565:
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 29-06-2011, 18:33   

Ja miałem taki przypadek,że zostawiłem kluczyki w rynience wokół bagażnika i pomógł mi nasz kolega drrago.Po prostu otworzył bagażnik swymi kluczykami :razz:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2011, 18:39   

To jak ty masz :?: Jak zamkniesz bagażnik, to już nie możesz go otworzyć :?: Mi się to też bardzo często zdarza, ale bagażnik otwieram normalnie, kluczyki nie są mi do tego potrzebne. No chyba, że otwierałeś z pilota, tylko sam bagażnik, przy zamkniętym samochodzie.
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 29-06-2011, 18:51   

nie to jest tak. zamykam i otwieram z pilota,dodatkowo mam założone otwieranie z kabiny,dokładnie z siedzenia kierowcy.W tedy autko miałem otwarte wraz z bagażnikiem i położyłem w to miejsce i klapa poszła na dół i wtedy się z orientowałem co najlepszego zrobiłem :smile:
zepsuty mam ten klawisz w,który wkłada się kluczyk,nie wcisnę go tak jak jest normalnie...
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
wytryh 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Dopiewo
Wysłany: 30-10-2011, 20:12   

witam, ja akurat mam tylko jeden kluczyk do pumy, i to bez centralnego w pilocie. Czy można kupić taki uniwersalny sterownik c.z. i podłączyć??? Zrobiłem tak w mondeo mk2 i podłączałem się pod przewody idące przy nogach kierowcy. Czy w pumci też tak można???
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 31-10-2011, 10:51   

można bez problemu :wink:
_________________
 
 
 
maniek86krk 

Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 182
Skąd: kraków
Wysłany: 21-09-2012, 12:40   

Chcialbym zmienic pilota ktory jest na podczerwien na radiowego wiem ze musze zmienic centralke moze mi ktos podac oznaczenie tej centralki ? Znalazlem jedna ale ona jest do focusa wiec raczej do pumy nie podejdzie
 
 
AOXE 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 22
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-02-2013, 13:34   

A czy ktos mogł by wrzucić. Jakiś rysunek układu centralnego zamka od czujnika podczerwieni do drzwi? Bo pilot jest sprawny,immobiliser zapala lampke jak to było w gdy probowalem go kodowac na nowo opisem Opoy'i jednak dalej nie dziala. A jak rozmontowałem drzwi to urządzonka centralnego zamku wyglądały w porządku. Stąd wniosek ze to gdzieś po drodze.

Dopiero zaczynam zabawe z takiego typu rzeczami. Więc prosze o jakąś względną wyrozumiałość :wink:
_________________

 
 
maniek86krk 

Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 182
Skąd: kraków
Wysłany: 19-02-2013, 10:01   

Chcialbym wymienic pilota na podczerwien na pilota radiowego wiem ze musze zmienic centralke od centralnego jakie ma miec oznaczenie nowa centralka? Czego mam szukac w jej opisie zeby wiedzeic ze ma pilota radiowego ?
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 31-03-2013, 01:44   

http://stig.pl/produkty.p...uktu=622&id=227

Kup taki zestaw, będziesz zadowolony. Bardzo łatwo podłczyć bo wszystko jak w fordzie sterowane plusem. 5 kabelkow podłączasz przy nogach kierowcy do odpowiednich kolorów kabli zgodnie z instrukcją i gotowe (razem z bagażnikiem otwieranym).
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2013, 00:36   

Niestety i ja muszę się dopisać do tego tematu... Najpierw pytanie - jak wyłączyć fabryczny alarm? Chodzi mi o jego dezaktywację, nie odpięcie wtyczki. Sprawa była dość zaskakująca, ponieważ kiedy chcieliśmy odjechać autem od sprzedawcy, pokazałem lubej, że auto zamyka kluczykiem w lewo. W prawo się już nie dało otworzyć, baterii w pilocie nie było (ich podmiana na nowe nic nie zmieniała). Na "szczęście" w tej sytuacji nie było wkładki zamka w drzwiach pasażera, więc palcami odnalazłem bolec i otworzyłem centralny zamek. Niestety, po otwarciu drzwi włączył się alarm... i ten wyłby cały czas, gdyby nie szybkie znalezienie centrali i wypięcie wtyczki. Fajnie, ale teraz nie mogę zakodować klucza (zgodnie z instrukcją z forum), ani normalnie otworzyć zamkniętego auta...

EDIT:
Akumulator odpięty na noc, pedał hamulca kilka razy w nadziei na "restart" - nic nie zmieniło. Odpiąłem klakson pod boczkiem i nie mam pojęcia, jak to teraz ugryźć... Pilota zakodować nie mogę (nie da się na włączonym alarmie lub wypiętej wtyczce?), zamykanie zamków i otwieranie w dowolnej kolejności niczego nie zmienia... Zawiesił się po prostu.
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 01-05-2013, 15:27   

Ktoś coś musiał kombinować z zamkami. Ogólnie to każdego Forda zamknie się obojętnie jakim kluczykiem od innego Forda, ale otworzyć da się już tylko swoim.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2013, 15:39   

Na to właśnie wygląda niestety. Wkładki zamka nie ma w ogóle od strony pasażera, więc może tutaj jest jakaś krańcówka i dlatego wyje cały czas?
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2013, 16:18   

Alarm deaktywuje się od strony pasażera (zamykając i otwierając auto kluczykiem), więc będziesz miał z tym problem, skoro po stronie pasażera Puma nie ma wkładki.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo