Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 00:58
Amortyzatory i sprężyny
Autor Wiadomość
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 23-09-2005, 09:43   

wąski ja jeździłem na całym zawiasie apexa amory+springi35mm i było hmmmmmm twardo :)
na co wielki wplyw miały twarde amorki !! ale po weight reduction gdy tył stał sie lekki jak piórko to strzelałem niekiedy takie drifty na rondzie że heja !! dup* uciekała jak w rwd ... rewelka ...
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 23-09-2005, 20:42   

a jak zrobiles to swoje weight reduction ??? :P Poprostu wyjales siedzenia i kanape czy jakos bardziej pro..?? :?: :lol:
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
gość
Gość
Wysłany: 28-09-2005, 17:35   

sprezyny -35mm + amorki sachs adventage dobra opcja ?? nie rozleca sie amorki ??
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
  Wysłany: 28-09-2005, 22:10   

Ja byłem zainteresowany kupnem sachs advantage ale w Inter Cars mi odradzili. Podobno rewelacyjnie spisują sie przy normalnych sprężynach a przy krótkich moga się szybciej rozpaść. Do sprężyn obniżających polecili mi Bilstein B6 i Weitec Ultra GT (wszystkie w mniej więcej tej samej cenie co advantage). Ja w koncu zamówilem caly zestaw Weitec Ultra GT (amorki i sprężyny oniżające - 40mm) w firmie Fosab.
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 03-10-2005, 11:03   

Zapomnialem mailem napisac ja zaloze amorki.
Juz zalozylem sachs'y advantage :) i nie sa takie zle coprawda Pumka stala sie sporo twardsza ale mi to nie przeszkadza :) (koszt wyszedl 540zł za 2 amorki przod plus 90zł za założenie) mialem propozycje jeszcze zalozenia amorkow kayaby ale podobno sa na tym samym poziomie tylko odpowiednio drozsze wiec chyba nie bylo sensu :)
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 12-10-2005, 15:41   

w poniedzialek zakladam amorki sachsa adventage na sprezynyki apexa -35mm. Mam nadzieje ze bedzie lepiej chodzilo niz na standardowych amorach.
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 13-10-2005, 02:04   

Według mnie powinno chodzic lepiej,chociaz ja mam na standardowych sprezynach :(
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 13-10-2005, 14:20   

właśnie otrzymałem przesyłkę z Fosabu. :D Niestety zamawiałem tylnie amortyzatory ktore mają sposób montażu oczkowy a dostalem widelczykowe. :x
Przednie amorki i sprężyny są takie jak powinny być a na wymianę tylnich będę musiał czekać znowu 2 tygodnie. :573:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 13-10-2005, 15:03   

Wąski: to jak już to wszystko zamontujesz (dolot od Czarnego & zawiecha) to zrób fotki i umieść opis swojej Pumki w dziale Klubowicze :twisted: .
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 13-10-2005, 16:16   

Właśnie taki mam zamiar. Czekam jeszcze teraz na reszte "klamotów" :twisted: i jak już wszystko pozakładam to umieszcze fotki. :D
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 26-11-2005, 15:06   

Zawieszenie nareszcie założone. Rewelacja!!! Auto jest sztywne i twarde!!! Obniżenie o 40 mm dało super efekt wizualny i poprawiło trakcje. Polecam. Teraz jazda to super frajda!!! :twisted:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 26-11-2005, 22:45   

wąski, ile wybuliles za caly zestaw jesli mozna zapytac..??
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 27-11-2005, 14:48   

Tez jestem ciekaw jak mozesz to wiecej szczegolow i jakies foty pozdro
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 27-11-2005, 23:58   

Cały zestaw to koszt niecałe 1900 zł. Fotki bedą w krótce jak pozakładam reszte elementów. Szczegóły: Nic nie obciera. Tył zszedł ponad 5 cm a przód dokładnie 4 także autko nie ma już zadartego w górę tyłu. :twisted: Nie ma problemu z garbami zwalniającymi (i tak prześwit jest wystarczająco duży). Amortyzatory rewelacyjnie tłumią nierówności, troche bardziej trzesie ale dla mnie jest to przyjemne :twisted: . Ogólnie mówiąc zmieniła sie charakterystyka jazdy auta. Jest ono bardzo sztywne, nie przechyla sie na zakrętach, można naprawde poszaleć wchodząc z duża prędkościa w zakręty. Zupełnie bez porównania z seryjnym zawieszenie. Naprawde polecam. Wydatek ten zwróci sie zupełnie w rewelacyjnej charakterystyce prowadzenia auta. :wink:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-11-2005, 10:11   

:) obniżenie fajna rzecz :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo