Elektryka i oświetlenie - Engine Start
Passenger - 03-12-2004, 14:08 Temat postu: Engine Start W grudniowym numerze GT można przeczytać informację o nowym produkcie firmy Jacky. Mam na myśli uniwersalny guzik "Engine Start". Uniwersalny czyli pasuje do każdego auta. Na zdjęciu prezentuje się dobrze. Jest czerwony, ze srebrną obwódką, podświetlany. Można poczuć się jak w Fordzie GT lub Hondzie S2000
Napisałem do firmy Jacky maila z zapytaniem ile takie coś kosztuje... odpowiedzieli, że 65 pln Wg mnie to niedrogo.
Może moja kicia dostanie taki guziczek pod choinkę Macie jakieś pomysły, gdzie to w Pumie założyć Myślałem o zagłębieniu obok stacyjki... ale tam nie będzie widoczne... Może obok śmietniczki...
Gaydek - 03-12-2004, 18:18
Zamontuj go tam gdzie jest stacyjka w Porsche czyli po lewej stronie kierownicy - tam gdzie Puma.007 ma włącznik halogenów (który wygląda jak guziczek od nitro ). Wówczas "Engine start" będzie widoczny dla wszystkich zaglądających do Twojej Pumki przez szybę .
Boogie - 04-12-2004, 11:31
Albo przy skrzyni biegow
Passenger - 06-12-2004, 12:09
Plastik, który jest przy skrzyni biegów jest trochę ruchomy... wolałbym zamontować to w bardziej stabilnym miejscu... W mojej Pumce zapalniczka jest po prawej stronie śmietniczki, "starter" mógłby być symetrycznie po stronie lewej czyli od strony kierowcy... będzie dobrze widoczny dla zaglądających przez szybę i dla pasażerów
Anonymous - 24-02-2005, 18:01
a gdzie można znaleźć to cudo ???
Passenger - 24-02-2005, 18:04
Na razie starter dostępny jest chyba tylko w firmie Jacky - www.jacky.pl
Niedługo ma się pojawić w www.sklep.tuning.pl
Kurzki - 14-03-2005, 07:39
oglądałem to coś w norauto i wyglada tandetnie na żywo , napisz lepiej do Hondy ile takie cudeńko kosztuje
Nicco - 14-03-2005, 10:07
Gaydek napisał/a: | czyli po lewej stronie kierownicy - tam gdzie Puma.007 ma włącznik halogenów (który wygląda jak guziczek od nitro |
Ja już sie pytałem ... ale to wygląda jak włącznik faktycznie gazu ale nie nitro tylko LPG
Nicco - 14-03-2005, 10:11
a tak przy okazji to jest taki guzik do sprzedania TUTAJ od laguny.
A tak swoją drogą sie zapytam. Czy montując to w samochodzie, który standardowo nie został wyposażony w taki przycisk, trzeba przekręcić stacyjke i dopiero go nacisnąć czy podłączony guzik załatwia jedno i drugie ?
Kurzki - 14-03-2005, 10:25
to zależy jak się podepniemy pod instalację
prościej jest z wersja przekrecasz stacyjke i odpalasz go guziczkiem
trudniej jest zrobić to bez wersji z stacyjką
Passenger - 14-03-2005, 13:48
Ja tego guzika z Jacky nie widziałem "live"... Ten z Laguny nawet ładny jest.
Kurzki - 14-03-2005, 17:38
o wiele lepszy jest ten z laguny
jest kilka tych z jacky , jeśli chodzi o kolor guzika i kolor płytki
Nicco - 14-03-2005, 20:02
a teraz troche realnego scepcytyzmu
rozumiem jeżeli jest to zrobione tak jak w Renówkach. Wkłada sie karte albo kluczyk w okolicy drążka od ręcznego i zostaje tylko guzik i odpala.
Jeżeli zrobić to na zasadzie włączam zapłon a samochód odpalam z guzika to chyba przerost formy nad treścią ... sorry ale tak widze
Boogie - 17-03-2005, 21:53
Zgadzam się z Nicco, o wiele prostsze będzie odpalenie samochodu z kluczyka niż przyciskiem. Wolałbym w tym momencie przerobić na odpalanie silnika pilotem
Passenger - 24-04-2005, 10:18
Guzik z Hondy w salonie kosztuje 300 pln.
Działa to tak: "Kluczyk musisz przekręcić żeby zaświeciły się kontrolki. Ostatnia faza obrotu kluczyka (ta, która sprężynuje - kluczyk sam wraca na przedostatni "stopień") jest zbędna. Służy ona zwarciu styków uruchamiających rozrusznik. Te właśnie styki zastępowane są stykami we włączniku.
Wciśnięcie przycisku bez wcześniejszego przekręcenia kluczyka uruchomi rozrusznik ale silnik nie zostanie uruchomiony."
http://www.dragon.istore....n,114185,0.html - tu można zobaczyć, zamówić guzik z Jacky... Jest to podobno kopia produktu Foliatec...
|
|
|