Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - potrzeba półosi dla mojej kici
Anonymous - 24-07-2007, 18:44 Temat postu: potrzeba półosi dla mojej kici puma trzesie przy ruszaniu aż strach mechanik zdjagnozował- wewnętrzna część prawej półosi padła.pomocy bo 1200 na nowy w serwisie mnie nie stac.czy ktoś wie o jakiś zamiennikach na kieszeń polaków.auto 1,7 97r
Anonymous - 24-07-2007, 23:23
Hey... to jest link do sklepu w Przeźmierowie zadzwoń do nich i zapytaj http://www.ford.sklep.pl/...pl-pln,0,0.html
Inną opcją jest zadzwonienie do mojego zaprzyjaźnionego warsztatu.. 0618638054 AutoTech..może będzie Ci odpowiadala ich oferta..części + robocizna..u nich jest zawsze leczona moja Pumka...i ma się dobrze..
Anonymous - 26-07-2007, 20:49
Na ALLEGRO kupisz taką półoś za 150 pln.Tylko proponuje kąpletną. Bo w innym przypadku naprawa nieda żadnych rezultatów.
Anonymous - 31-07-2007, 17:54
kompletna półośka zmieniona koła wyważone poduszki wszystkie ok. a przy dodawaniu gazu w czasie jazdy drży całe autko.mechanik rozłożył ręce co robić?????
proszę o pomoc.
Boogie - 31-07-2007, 19:41
Może coś z wtryskiwaczami nie tak. Spróbuj dolać jakiś preparat czyszczący, jak nie pomoże podjedź do jakiegoś warsztatu żeby sprawdzili.
Anonymous - 31-07-2007, 20:48
chyba wtryskiwacze są ok bo autko rwie jak dzikie z tym że się trzęsie czym wyższa prędkość tym jest to bardziej odczuwalne.czy ktoś wie czy zła zbieżność może mieć takie objawy i gdzie można wyważyć koła na samochodzie [w okolicach poznania ]podobno to coś może dać.
Opoya - 31-07-2007, 22:15
Ewelin, sprawdź geometrię.
Snaco - 01-08-2007, 12:10
I opony. Kiedys kupowalem auto i sprzedajacy bardzo wolno nim jezdzil na przejazdzce. Kupilem to auto i jak dalem w pedal to sie okazalo ze tez sie trzesie przy wiekszych predkosciach. kiedy zmienialem opony to byly juz na nich "kartofle" od dlugiej eksploatacji.... na nowych jak reka odjał.
Anonymous - 01-08-2007, 16:57
dziś puma była u wulkanizatora ważenie oglądanie zmiana kół z tyłu na przód-efekt
-70złtrzęsie dalej.gum mistrz stwierdził geometria że koła są ok bo jak gaz puszczam drżenie ustaje oraz że walnięta zbieżność nie objawiała by się w ten sposób.
następny warsztat na bijakach rolkach breszką i lewarkiem wykrył że coś jest nie tak ale co niewiadomo .wcześniej wiedziałam tosamo efekt -30zł trzęsie dalej.
ratujcie
helpix - 01-08-2007, 20:36
sprawdź jeszcze tarcze hamulcowe, czy są proste. Często nawet nowe tarcze mają bicie, po założeniu zalecane jest ich przetoczenie.
Jeżeli to nie pomoże, proponuję umieszczenie jakiegoś rejestratora wideo, w miejscu bezpiecznym dla niego i umożliwiającym obserwacje zawieszenia. Najlepsza metoda dla kogoś mało obeznanego z praktyką Bardzo dobra forma zaobserwowania jak to wszystko się zachowuje
Anonymous - 01-08-2007, 22:33
Dla kogos malo obeznanego ,wieszanie rejestratora wideo pod samochodem jest chyba wiekszym wyzwaniem.. choć pomysł ciekawy
morgan - 01-08-2007, 23:06
Ja mam podobne objawy.Jak dodaje gazu spokojnie to jest oki ale jak przydusze to przy 90-130 to jest trzęsienie kierownicy ze mozna sobie ręce połamać.dzieje się tak od czasu stłuczki.Geometria jest idealna,zawieszenie całe nowe,wymieniłem pólosie z przegubami koła z oponami nowe i co dalej bije.Wydaje mi sie że przez udezenie w skrzyni biegów satelity dostałe luzu i przez to trzęsie mi półosiami a przez to kołami i tak dalej ale to tylko moja teoria.
Anonymous - 02-08-2007, 03:53
mi w SC trzeslo kierownica pomiedzy okolo 120-140km/h a wina byla zdecydowanie opon ktore to od hamowania byly "kwadratowe" (w niektorych miejscach bardziej starte)
Opoya - 02-08-2007, 10:55
Ewelin, powtarzam - sprawdź geometrię. I nie w ten sposób, że ktoś popatrzy i powie co myśi, ale w warsztacie, który się tym zajmuje. Niestety nie znam takich w Twojej okolicy.
Boogie - 02-08-2007, 13:46
A może jeszcze oprócz zawieszenia silnika zawieszenie skrzyni biegów?
|
|
|