Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - wtryski...
Speedy - 30-04-2008, 22:09 Temat postu: wtryski... Heja heja
No właśnie...jak w temacie ponownie
Potrzebuję informacji jaką oporność mają seryjne wtryski do naszych silników 1,7 ??
Szukam innych, wydajniejszych a do Pumek niestety są z tym problemy.
Może ktoś ma jakieś inne wtryskiwacze..??
Prosze o pomoc...
Z góry dzięki
Opoya - 30-04-2008, 23:24
Speedy, odezwij się do Jesuska z Klubu Cougara (jest u nas na forum). Na pewno pomoże.
Anonymous - 01-05-2008, 18:56
Co zrobiłeś że szukasz wydajniejszych?
Speedy - 01-05-2008, 19:00
zoharek, Jeszcze nic....:) Dam znac jak zrobie Widze ze cienko z taka wiedza u nas ;/
WIem ze chyba w Zetecach sa niskoomowe wtryski i np mozna spoko wsadzic tam wtryski od 200sx
Ale w pumkach mamy silniki yamahy...no i cholera wie..;/
Anonymous - 02-05-2008, 08:25
popołudniu jak wróce do domu napisze ci jaką majaopornosć chyba że ktos odpowie wcześniej. co do zeteca to są wysokoomowe.
inne pytanei bym zadął jaka jest ich wydajnośc bo to moze być istotą sprawy. moze sie oakzać ze seria wystarczy na troche wiecej KM niz jest, No chyba że planuejsze Turbo to w tedy bez względu jakie by nie były bedą za małe.
Speedy - 02-05-2008, 08:47
PumaRST, seryjne będą za małe Powiedzcie mi czy od 200sx będą dobre ?
Gaydek - 02-05-2008, 11:20
Speedy napisał/a: | seryjne będą za małe |
To może zapytamy inaczej; skoro turbo to pewnie w granicach 160-170 KM, tak? Pytam, bo to ma znaczenie.
A od 200sx podobno są dobre.
Anonymous - 02-05-2008, 13:24
Speedy napisał/a: | PumaRST, seryjne będą za małe Powiedzcie mi czy od 200sx będą dobre ? |
najpierw powiedz do czego
a wiec nie mam danych wtrysków od Pumy ale mam od Fiesty 1,25 ten sam silnik konstrukcyjnie i są wysokoomowe. sądze ze 1,7 ma dokładnie ten sam rodzaj elektroniki mimo VCT. wiec potrzebujesz wysokoomowe side feed-y, co do ich wydajności to tu zalezy w jaka moc celujesz. Zapraszam na PW jeśli nie chcesz na razie publicznie rozmawiac na ten temat a na pewno coś wymyślimy.
Gaydek napisał/a: | Speedy napisał/a: | seryjne będą za małe |
To może zapytamy inaczej; skoro turbo to pewnie w granicach 160-170 KM, tak? Pytam, bo to ma znaczenie. |
hmmm uturbiać zeby zrobić 160-170KM bez sensu tym bardziej że koszt wyższe od zrobienia seryjnego setupu z Pumy Racing a przynajmniej mniejsza szansa na niepowodzenie
Gaydek - 02-05-2008, 14:41
Czy ja wiem czy bez sensu, zależy czego oczekujesz. Speedy w swoim topicu nie pisał o hamulcach (widzę, że ma stockowe 258 mm) ani o zawieszeniu (sprężyny to pikuś). Będzie się zakuwał? Nie chce napisać więcej? Spoko, zaczekam do połowy czerwca .
Speedy, zainteresuj się jeszcze wtryskami z Subaru.
Anonymous - 02-05-2008, 14:46
Gaydek napisał/a: | Speedy, zainteresuj się jeszcze wtryskami z Subaru. |
nie pasuja bez przeróbek listwy wtryskowej w fordach (znacznych przeróbek).
czy moze mi ktoś wyjasnic co to za czerwony dopisek do mojego poprzedniego posta?? bo jesli chodzi o ortografie to jakos nie specjalnie mnie to interesuje wiec prosze sobie darować takie wstawki!!
Speedy - 02-05-2008, 14:57
PumaRST, Gaydek, przed Wami to nic sie nie ukryje Ahh...i jak tu miec tajemnice
Czemu uwazacie ze turbo to tylko jakies marne 160-170 KM..?? Zakuwac narazie nie bede macie racje
NIe wiem na ile licze ale 170 bedzie za malo Chciaz duzo wiecej tez nie mam w planach
Narazie zbieram graty... samochod idzie do garazu za jakies 3 tygodnie dopiero ja juz pozbieram wiekszosc W sumie wtryski to byl najwiekszy problem... na reszte gratow juz mam oko i wiem co mniej wiecej bedzie
Jak cos dojedzie to napisze
Dzieki za pomoc z wtryskami
Anonymous - 02-05-2008, 14:57
Boogie napisał/a: | PumaRST napisał/a: | czy moze mi ktoś wyjasnic co to za czerwony dopisek do mojego poprzedniego posta?? |
Oczywiście, wystarczy że weźmiesz słownik ortograficzny, spojrzysz na wyboldowane wyrazy w poście i powinieneś się domyślić |
przepraszam jesli kogoś to zabolało ale ja specjalnie na to nie bede zawracał uwagi i raczej prosze co by nie robić w tą strone wycieczek. a nie ma czasu na wpisywanie każdego posta do Worda zeby sprawdzać ortografie a że jestem dysortografikiem a do tego pisze dosć szybko to nie zawsze widze błędy.
EOT z mojej strony.
Speedy napisał/a: | PumaRST, Gaydek, przed Wami to nic sie nie ukryje Ahh...i jak tu miec tajemnice
Czemu uwazacie ze turbo to tylko jakies marne 160-170 KM..?? Zakuwac narazie nie bede macie racje
NIe wiem na ile licze ale 170 bedzie za malo Chciaz duzo wiecej tez nie mam w planach |
ja nie mówie że marne 160-170KM tylko z doświadczenia wiem że mając pewną opcje mniejwiecej tej mocy to lepiej i bezpieczniej iść w N/A gdzie są kity z UK do kupinia a jedynie zrobić mape na jakimś ECu mastrze lub smt6.
co do Turbo tak szukaj wtrysków do S14 sr20det wraz z kostkami bo są inne niz te z forda. wystarczą te wtryski na seryjnym układzie paliwowym na jakieś 240-250KM. Ale temat dosć trudny do znalezienia, a przynajmniej pracochłonny
Anonymous - 06-05-2008, 16:04
ale 280cc starczą na jakieś 180-200KM. wiec nie wiem czy to ma sens.
Seria pprzypuszczam że ma 190cc moze 210cc.
Speedy - 06-05-2008, 18:55
PumaRST, wg mnie sie mylisz..280 to juz na spokojnie 220-240... no ale zobaczymy
NIema co gadac wiecej o wtryskach. Jak cos zalatwie to dam znac
Anonymous - 06-05-2008, 19:00
Speedy napisał/a: | PumaRST, wg mnie sie mylisz..280 to juz na spokojnie 220-240... no ale zobaczymy
NIema co gadac wiecej o wtryskach. Jak cos zalatwie to dam znac |
na ta moc o której mówisz potrzeba 300-330cc. przy zachowaniu seryjnego ciśnienia na listwie. bo zgadza sie wystarczą 280cc na tą moc jak podniesiesz ciśnienie na 4-5Barów (czyli 2 krotnie) i bedziesz miał pompe która to ogarnie. ale ja nie jestem zwolennikiem pracy wtryskó na 150%swoich mozliwości bo to zawsze kończy sie tak samo, czyli rozwaleniem wtrysku.
ale oczywiście rób jak chcesz
|
|
|