Zakup kontrolowany - Zakup Pumy
ar2r - 30-04-2008, 23:30 Temat postu: Zakup Pumy Witam.
Jestem właśnie przed kupnem Pumy i proszę Was jako posiadaczy tego auta o opinie.
Zainteresowała mnie ta oferta
http://otomoto.pl/ford-pu...a-C5058695.html
Zdaję sobie sprawę że ciężko ocenić auto na podstawie zdjęć ale będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie.A może ktoś już ogladał tą Pumę?
Pozdrawiam
Gaydek - 30-04-2008, 23:43
148 kkm i tak bardzo zużyta skóra na kierownicy? Widywałem Pumy z przebiegiem większym niż 150 kkm i skóra była "jak nowa". IMO przebieg jest większy niż ten podany w ogłoszeniu.
Bartek i Madzia - 01-05-2008, 08:37
Gaydek napisał/a: | 148 kkm i tak bardzo zużyta skóra na kierownicy? Widywałem Pumy z przebiegiem większym niż 150 kkm i skóra była "jak nowa". IMO przebieg jest większy niż ten podany w ogłoszeniu. |
nie koniecznie u mnie kierownica złachana jest też nieziemsko przebieg był 135kkm - wszystko zależy od właściciela i tego jak dba o samochód.
ogólnie bardzo ładnie sie prezentuje, myślę że warto obejżeć, ja bym zwrocił uwagę na silnik bo jest super kuper wymyty wypucowany więc nie wiadomo czy ciekło tu i tam czy tylko umyty do sprzedaży
ar2r - 01-05-2008, 10:50
Gaydek,Bartek i Madzia...dzięki za opinie.Jeśli nic nie wypadnie to jutro jadę na wizję lokalną.Wrażeniami podzielę się po obejrzeniu auta.
Gaydek - 01-05-2008, 11:15
Bartek i Madzia napisał/a: | u mnie kierownica złachana jest też nieziemsko przebieg był 135kkm |
Jesteś pewien, że twoja Puma ma 135 kkm?
Anonymous - 01-05-2008, 11:52
ar2r, do jakiej kwoty szukasz Pumy? I chcesz po tuningu (od osoby bardzo dbajacej o auto) czy serie?
ar2r - 01-05-2008, 15:52
Hadzi,górna granica to 15tyś.zł....jeśli z małym hakiem to tragedii nie będzie.
Wolałbym serię.Interesuje mnie tylko Puma z silnikiem 1,7
Anonymous - 01-05-2008, 15:56
Pytałem orientacyjnie bo znam dwie Pumy 1.7 ale obie sa znacznie droższe niż 15000
ar2r - 02-05-2008, 14:19
Odlądałem dzisiaj tą Pumę o której wspominałem wcześniej.
Gaydek,Ty masz chyba sokole oczy.Skóra na kierownicy bardziej przypominała ścierkę do podłogi niż skórę.
Wyglądało to tak:silnik odpalił bezproblemowo,gdy złapał temperaturę,po małej przygazówce do ok.2500 obr. i puszczeniu gazu obroty spadały nagle poniżej obrotów biegu jałowego by dopiero po chwili je osiągnąć spowrotem.
Pedał gazu jest "przymarzniety"...prawdopodobnie zabrudzona przepustnica...może dlatego te problemy z obrotami?
I najwazniejsze...poprosiłem właściciela o mocniejsze przygazowanie auta.Z rury wydechowej wydobywał się biało-czarny dym...silnik był ciepły.
Tak to wygląda.Co o tym sądzicie?
PS.Hadzi,jesli te Pumy są z Twoich okolic to niestety odpada.Zbyt daleko.Ale dzięki za zainteresowanie.
Anonymous - 02-05-2008, 18:06
ar2r, jedna Puma jest z Torunia, a druga z Elblaga
A z tymi obrotami to ja tak samo mam, a dodatkowo jak sie zatrzymasz to obroty sa jak na 'ssaniu" czyli powyzej 1000 i dopieko po chwilce opadaja.
bartolomeo - 02-05-2008, 21:49
ar2r napisał/a: | Z rury wydechowej wydobywał się biało-czarny dym |
taki dym to nie ciekawie może być nieszczelna uszczelka
ar2r napisał/a: | Skóra na kierownicy bardziej przypominała ścierkę do podłogi niż skórę |
to zależy jak kto jeździ, ja jeżdżę non stop lewą ręką a prawa ręka na gałce, więc moja lewa strona kierownicy też jest wytarta.
ar2r napisał/a: | puszczeniu gazu obroty spadały nagle poniżej obrotów biegu jałowego by dopiero po chwili je osiągnąć spowrotem |
może to też być silnik krokowy
ar2r - 04-05-2008, 18:25
Znalazłem inną ofertę ale do auta nie ma żadnych dokumentów serwisowych.Auto było sprowadzone z Francji,od roku jeździ w Polsce.Właściciel sam zaproponował ewentualną wizytę na stacji diagnostycznej.
Co sądzicie o braku książki serwisowej?
Pzdr.
robertpuma1910 - 04-05-2008, 18:51
W ogóle kupił ktoś sprowadzaną Pumę lub inne auto z książką serwisową? Chyba sporadyczne to przypadki. ar2r, nie przejmuj się jej brakiem. Pojedź na dobra stację diagnostyczną i niech Ci sprawdzą rzelnie auto. Kupisz auto ok 10 letnie więc napewno jakieś niedociągnięcia będą. Wówczas sam czy na stacji doradzą Ci czy warto i jakie ewentulane koszty naprawy
Gaydek - 04-05-2008, 19:08
Np. Passenger kupił w Niemczech z książką serwisową (oryginalną i prowadzoną do końca) i wszystkimi papierami potwierdzającymi montaż np. nieseryjnych sprężyn i nieseryjnych kierunkowskazów.
Zgadzam się, że najważniejszy jest stan techniczny a nie np. rocznik czy przebieg.
ar2r - 04-05-2008, 19:46
Wolałem zapytać bo byłoby to pierwsze auto które nie ma książki serwisowej.
Pzdr.
|
|
|