Zdjęcia i filmy z Pumą - Puma w filmach
Pati - 24-05-2008, 20:40
Stronka o pumach w filmach
http://www.imcdb.org/vehi...ford&model=puma
justynka5000 - 16-07-2009, 11:10
W 178 odcinku brzyduli pojawia się srebrna puma:)
roger czarny - 10-07-2013, 21:46
http://youtu.be/_JVo8CgmI0w
tusia8510 - 09-11-2013, 20:05
Film "Ondine" 92-93 minuta, srebrna pumka
Pietia - 25-04-2014, 13:16
Nie wiem czy było :
https://www.youtube.com/watch?v=zzzV2DloGmk
Dariusz007puma - 07-06-2014, 00:45
http://www.youtube.com/wa...tion_3155073651
0:38:-)
Dukes - 30-07-2014, 22:32
0:28
http://moto.onet.pl/rapor...to-dziala/9dvl7
mlody3eci - 04-01-2015, 23:49
https://www.youtube.com/watch?v=QmphGJraUV8
screen - 31-01-2015, 16:40
Nie wiem czy było https://www.youtube.com/watch?v=0NMOFncfmNI
Anonymous - 31-01-2015, 17:13
Tego jeszcze ja nie widziałem ale bardzo fajny ten filmik.
liptoneq - 04-05-2015, 18:12
Aż mnie zabolało... https://www.youtube.com/watch?v=1MxaU_X3kL8
Jqb - 04-05-2015, 19:40
liptoneq ajj mnie również, szkoda wielka ale to jej wina, tak częste wymuszenie..
screen - 04-05-2015, 19:40
Masakra, szkoda auta ale i tak szczęście ma że wyszła cała
[ Dodano: 04-05-2015, 20:44 ]
Trzeba uważać przy lewoskręcie. Dobrze że nie było pasażera w Pumie. Swoją drogą jadący prosto reakcją nie zachwycił, choć oczywiście miał pełne prawo jechać.
Anonymous - 04-05-2015, 20:42
Biedna pumi i jej właścicielka
liptoneq - 04-05-2015, 23:14
Wideo znalazłem tu http://www.wykop.pl/link/...dzajacej-dacii/ w komentarzach można przeczytać, że kierujący Dacią jechał ponad 70km/h niby "tylko" 20 więcej niż można, ale ten komentarz daje do myślenia
"ze wzoru na energię kinetyczną (dla niepamiętajacych: e = (m*v^2)/2) wynika, że pojazd jadący z prędkością 70 km/h ma blisko dwukrotnie większą energię niż pojazd jadący z prędkością 50 km/h.
Poza tym trzeba pamiętać, że szybkość reakcji kierowcy nie zwiększa się wraz z prędkością, ale jest stała. Z tego powodu od momentu zauważenia zagrożenia do chwili rozpoczęcia hamowania pojazd jadący szybciej pokona większą drogę (przyjmując czas reakcji kierowcy = 1 s, pojazd jadący 50 km/h przejedzie w tym czasie 14 m, a ten jadący 70 km/h przejedzie 19,5 m) , a więc bardziej zbliży się do przeszkody, czyli zostanie mu mniej drogi na hamowanie.
Idąc dalej: droga hamowania (od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania) samochodu jadącego 50 km/h to około 12 - 14 metrów, a jadącego 70 km/h - mniej więcej dwa razy tyle, czyli około 25 metrów.
Wnioski:
Kierowca pojazdu jadącego 50 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów jest w stanie wyhamować przed nią. Kierowca pojazdu jadącego 70 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów większość tej drogi "zmarnuje" na czas reakcji. Pozostanie mu ok. 10 metrów na rzeczywiste hamowanie, a potrzebuje co najmniej 2,5 x tyle.
Jak widać różnica jest ogromna"
[ Dodano: 05-05-2015, 00:15 ]
Wideo znalazłem tu http://www.wykop.pl/link/...dzajacej-dacii/ w komentarzach można przeczytać, że kierujący Dacią jechał ponad 70km/h niby "tylko" 20 więcej niż można, ale ten komentarz daje do myślenia
"ze wzoru na energię kinetyczną (dla niepamiętajacych: e = (m*v^2)/2) wynika, że pojazd jadący z prędkością 70 km/h ma blisko dwukrotnie większą energię niż pojazd jadący z prędkością 50 km/h.
Poza tym trzeba pamiętać, że szybkość reakcji kierowcy nie zwiększa się wraz z prędkością, ale jest stała. Z tego powodu od momentu zauważenia zagrożenia do chwili rozpoczęcia hamowania pojazd jadący szybciej pokona większą drogę (przyjmując czas reakcji kierowcy = 1 s, pojazd jadący 50 km/h przejedzie w tym czasie 14 m, a ten jadący 70 km/h przejedzie 19,5 m) , a więc bardziej zbliży się do przeszkody, czyli zostanie mu mniej drogi na hamowanie.
Idąc dalej: droga hamowania (od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania) samochodu jadącego 50 km/h to około 12 - 14 metrów, a jadącego 70 km/h - mniej więcej dwa razy tyle, czyli około 25 metrów.
Wnioski:
Kierowca pojazdu jadącego 50 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów jest w stanie wyhamować przed nią. Kierowca pojazdu jadącego 70 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów większość tej drogi "zmarnuje" na czas reakcji. Pozostanie mu ok. 10 metrów na rzeczywiste hamowanie, a potrzebuje co najmniej 2,5 x tyle.
Jak widać różnica jest ogromna"
|
|
|