Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Trzęsienie kierownicą na wysokich obrotach
Paola - 02-03-2009, 11:25 Temat postu: Trzęsienie kierownicą na wysokich obrotach Od jakiegoś czasu na wyższych obrotach i na rozgrzanym silniku trzęsie mi się kierownica i jak dodaję gazu to trzęsie autem jakby brało TCS. Najgorzej jest na 5 biegu i powyżej 3000obrotów. Tylko przy dodawaniu gazu. Na luzie jest ok. Odpadają tarcze i klocki, bo niedawno były wymieniane. Koła też są proste, zawieszenie tez ok, bo w sobotę było sprawdzane. Obstawiam przegub wewnętrzny.
Anonymous - 02-03-2009, 11:37
Przy takich objawach ktoś ostatnio wspominał poduszkę silnika czy poduszkę skrzyni biegów.
nomka - 02-03-2009, 11:44
Mi też trzęsie przy dużych prędkościach, właśnie przy dodawaniu gazu. Moim zdaniem felgi mam proste a wszyscy mi mówią, ze tak się dzieje przy krzywych/źle wyważonych
Ale jak rozmawiałam z Adamem to też wspomniał przegub wewnętrzny. Choć moi "codzienni" mechanicy mówią "nieeemożliwe"
Paola - 02-03-2009, 12:47
nomka, felgi na pewno nie, bo by trzęsło niezależnie od obrotów. U mnie na luzie jest ok. To się dzieje tylko przy dodawaniu gazu więc musi być coś z napędem... Poduszki możliwe, że też robią swoje. Poza tym chyba synchronizatory w skrzyni mam do wymiany
Gaydek - 02-03-2009, 19:28
Też mi się tak wydaje.
Anonymous - 02-03-2009, 22:07
Franek napisał/a: | Przy takich objawach ktoś ostatnio wspominał poduszkę silnika czy poduszkę skrzyni biegów. |
poduszki sprawdzaliśmy i są ok.
Najprawdopowodniej to wewnętrzny przegub, bicie na kierownicy pojawia się tylko na 4 i 5 podczas przyspieszania i zwiększa się w miare "pałowania".
nomka napisał/a: | e tak się dzieje przy krzywych/źle wyważonych |
jakby było cos na kołach to by się to działo niezależnie od nagrzania samochodu i czy dodajemy gaz czy ujmujemy nie robiło by różnicy.
nomka - 02-03-2009, 23:21
No mnie się też tak wydawało dlatego sprzeczam się z tymi mechanikami zawzięcie
TomCat - 03-03-2009, 17:45
miałem u siebie podobnie, po wymianie poduszek nieco się zmniejszyło jednak nie ustało, reszta na bank była ok i mechanik twierdził że to właśnie przegub wewnętrzny, jednak nie podjąłem sie wtedy wymiany bo coś to drogie było
nomka - 03-03-2009, 20:00
Paola, jak wykryjesz co to (ew. potwierdzisz przegub wewn.) i będziesz naprawiać to daj znać ile taka przyjemność kosztuje
adam533 - 03-03-2009, 21:02
można spróbować wymienić sam krzyżak przegubu wew.i koszty są niewielkie,a właśnie w tym przeważnie jest problem
[ Dodano: 03-03-2009, 21:03 ]
koszt ok.70pln
morgan - 05-03-2009, 20:19
Zobacz łożysko na półosi objawy są bardzo podobne.
Słoodzik - 30-03-2009, 19:15
adam533 napisał/a: | można spróbować wymienić sam krzyżak przegubu wew.i koszty są niewielkie,a właśnie w tym przeważnie jest problem
[ Dodano: 03-03-2009, 21:03 ]
koszt ok.70pln |
Mam rozumieć, że do wymiany potrzeba 2 sztuki tego krzyżaka, czy wystarczy tylko 1
adam533 - 30-03-2009, 21:17
Słoodzik, jeden krzyżak na jedną półoś
Słoodzik - 30-03-2009, 21:19
Czyli potrzebuję 2 sztuk
adam533 - 30-03-2009, 21:27
Przegub trójpalczasty półosi 70,97 zł w Inter Cars jest od ręki
[ Dodano: 30-03-2009, 22:28 ]
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=100001
|
|
|