Elektryka i oświetlenie - czujnik temperatury a wymiana sprzęgła
Anonymous - 17-10-2009, 01:00 Temat postu: czujnik temperatury a wymiana sprzęgła nie wiem co jest grane ale po wymianie sprzęgła przestał mi działać czujnik temperatury.
ciągle jest na samym dole nawet jak sie rozgrzeje.
czy wymiana sprzęgła ma coś wspólnego z tym czujnikiem?
i mam tez takie pytanie
jeśli nie działa ten czujnik to czy pumeks będzie jezdił zawsze na ssaniu czy może to nie ma nic z tym wspolnego?
proszę o pomoc
pozdrawiam
wojteks - 17-10-2009, 07:48
Może zapomnieli ci podłączyć wtyczkę od czujnika temp. płynu. On jest pod cewką??
Anonymous - 17-10-2009, 09:02
no a przez ten niedzialajacy czujnik fura bedzie mi jezdzic ciagle na ssaniu czy to nie ma nic wspolnego?
wojteks - 17-10-2009, 09:08
to sie nazywa dokładnie czujnik temperatury płynu chłodzącego do komputera co za tym idzie podaje on info do kompa który koryguje skład mieszanki. Jak ja kiedyś odłączyłem ten czujnik to zaraz włączył mi się wentylator chłodnicy. To jest istotny element i nie sądzę żeby jeżdżenie bez tego wyszło pumexowi na dobre.
Anonymous - 17-10-2009, 09:09
cristopor, Puma ma osobne czyjniki. Jednen odpowiada za właczanie sie wentylatora, a drugi od wskazówki temp. Ponoc jest też trzeci, ale juz dokladnie nie pamietam co i jak z nim.
wojteks - 17-10-2009, 09:35
jak najbardziej są dwa jeden dwu a drugi jedno pinowy co nie zmienia faktu że wentylator mi sie włączył po odłączeniu tego pierwszego co nie ukrywam bardzo mnie zdziwiło. Tak czy inaczej to ten pierwszy odpowiada za info do kompa o temperaturze silnika a drugi to tylko że tak się wyrażę hehe zwieracz układu wentylatora
Anonymous - 17-10-2009, 09:39
to gdzie ja musze szukac tych czujnikow aby sprawdzic czy sa podlaczone?
wojteks - 17-10-2009, 10:23
jeżeli nie działa ci wskaźnik temp. to interesuje cię tylko czujnik 2 pinowy który jest wkręcony w blok silnika pod cewką wysokiego napięcia. jak stoisz na przed samochodem i patrzysz się na silnik to jest to po prawej stronie silnika z boku pod tą cewką. Obok czujnika z silnika wychodzi chyba gruby przewód gumowy od chłodzenia i idzie bezpośrednio do chłodznicy.
|
|
|