To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - popychacze w 1,7

Anonymous - 26-10-2009, 11:57
Temat postu: popychacze w 1,7
czy to w tym silniczku 1,7 normalne ze słychac zaraz po odpaleniu popychacze? po chwili ustaje ich "klekot" ale zaraz po odpaleniu zimnego silnika troche je słychac? chce kupic pume i ogladana przezemnie ma taki objaw. wiem ze taki objaw jest normalny w przypadku zeteców fordowskich ale nie wiem jak to wyglada w przypadku jednostki 1,7. z góry dzizki za opinie. acha czy to normalne ze srebna puma ma białą komore silnika?
Danieloon - 26-10-2009, 16:15

u mnie jak postała trochę dłużej nie odpalana to leciutko słychać było zawory ale jak się silniki rozgrzał to było ok. Miałem 1.4 nie wiem jak jest w 1.7
Słoodzik - 26-10-2009, 17:47
Temat postu: Re: popychacze w 1,7
fryszard napisał/a:
czy to w tym silniczku 1,7 normalne ze słychac zaraz po odpaleniu popychacze? czy to normalne ze srebna puma ma białą komore silnika?


- Słychać popychacze, ale jak się rozgrzeje silnik to klekot ustaje.

- Srebrna Puma ma białą komorę silnika, jej wnętrze nie było malowane pod kolor nadwozia.

ivek - 26-10-2009, 23:19

fryszard napisał/a:
srebna puma ma białą komore silnika?

a nie ma szarej komory silnika ja taka mam ale jeszcze dodatkowo zabezpieczona taka jak by gumowatą farbą o brązowym odcieniu

Anonymous - 27-10-2009, 08:41

markko napisał/a:
Frysiek a od kiedy Ty masz pume??? skończyły sie zabawy z ESSEM?

jeszcze nie mam, ale planuje kupno żonie, i własnie ogladany przezemnie egzemplarz ma taki "usterki", wydaje mi sie ze komora silnika sie rózniła w zaleznosci od rynku, tą co ogladałęm to polska wesja i nie miała nawet zabezpieczenia na łączeniach blach a inne miały ale były sciagane, z niemiec i szwajcarii.

Anonymous - 12-10-2010, 22:19

Witam.
Też mam taki problem jak jest zimny przez chwile słychać te popyczhacze .Jak jest rozgrzany silnik po wyłączeniu i odpaleniu słychać je przez jakieś 5 sek.( jak diesel ) :mrgreen:
Czy to normalka w pumach 1.7?
Jak temu zaradzić?

Anonymous - 13-10-2010, 20:34

Według mnie to konczacy sie wariator
Słoodzik - 13-10-2010, 20:46

kruk, po czym to wnioskujesz :?: :roll:
Anonymous - 14-10-2010, 15:35

Zanim olej dotrze do wariatora to chwile to trwa,na poczatku chodzi na sucho.Czym nizsze temperatury tym to klekotanie bedzie trwało dłuzej i głosniej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group