To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Obniżenie pumki

chapter322 - 12-04-2005, 09:44
Temat postu: Obniżenie pumki
witam
Postanowilem obnizyć swoją pumke, chcę to zrobic dobrze ale jako student w miarę tanio :)
Dlatego może wy doradzicie jakie sprężyny kupić, gdzie i czy wogóle warto bawić sie w obnizanie pumki.
Może wy wiecie z doświadczenia czy po obniżeniu autka bardzo będzie trzęsło w środku ?

Passenger - 12-04-2005, 14:26

Ja mam sprężyny Wolfa -35 mm. Efekt wizualny jest super! Auto jest na pewno bardziej sztywne, trochę bardziej trzęsie... Do sprężyn powinno się założyć twardsze amorki np. Bilstein dostosowane do krótszych sprężyn... Zrobię to jak padną mi seryjne amory.
Jeśli chodzi o wybór sprężyn to polecam firmowe np. Eibach -30 mm., Wolf -35 mm., H&R chyba -40 mm., cena około 800 - 900 pln.

chapter322 - 13-04-2005, 20:34

dzięki pass za informacje, z pewnością kupie sprezynki -30mm jakiejś konkretnej firmy. Po obniżeniu mam nadzieje ze nie urwie przedniej gumy pod zderzakiem bo już orginalnie pumka ma niski przód :)
Passenger - 13-04-2005, 21:23

Ja (-35 mm.) z przednią gumą nie mam problemów... oczywiście trzeba unikać wysokich krawężników :roll:
chapter322 - 14-04-2005, 11:37

Jest mozliwosc obniżenia tylko tyłu ? Tył mam zaje.... wysoki.
Przód bym zostawil bez zmian czy jednak trzeba całą pumke obniżyć ?

Passenger - 14-04-2005, 13:19

Pewnie jest taka możliwość ale ja polecam obniżenie całej Pumki... obniżenie przodu da lepsze prowadzenie.
chapter322 - 14-04-2005, 15:51

pass gdzie kupowales swoje sprężynki do pumki ?
podaj adres lub link jakiejś stronki gdzie mozna kupic

Passenger - 14-04-2005, 16:05

http://www.pgdtuning.pl - tu kupisz Wolfy (-35 mm.) Mail: tuning.omc-motors@pgd.pl
http://www.sklep.tuning.pl - tu kupisz Eibachy (-30 mm.)
http://www.tomson.com.pl - tu kupisz Eibachy (-30 mm.) i Weitec (-40 mm.)

Ja miałem to szczęście, że kupiłem Pumę z założonymi krótszymi sprężynami, na przeglądzie znalazłem na nich napis "Wolf Racing"...

chapter322 - 14-04-2005, 17:15

No to faktycznie miałeś pass szczęscie ze już były w pumce sprężynki WOLFA . Ja niestety musze wybulić z 800zł na sprężynki. Dzięki za linki !!
Danae - 14-04-2005, 19:03

chapter322 napisał/a:
Jest mozliwosc obniżenia tylko tyłu ? Tył mam zaje.... wysoki.
Przód bym zostawil bez zmian czy jednak trzeba całą pumke obniżyć ?

Troszkę optycznie daje nakładka -> spójrz na zieloną pumkę i nakładkę MS-a, cośtam to daje przynajmniej wizualnie.

Passenger - 14-04-2005, 19:33

Cytat:
Troszkę optycznie daje nakładka -> spójrz na zieloną pumkę i nakładkę MS-a, cośtam to daje przynajmniej wizualnie.


To fakt... dokładki optycznie obniżają tył. Pozostaje jeszcze widok z boku, gdzie przy seryjnych sprężynach jest dość spora odległość między kołem a błotnikiem... nie wygląda to najlepiej, zaradzą temu tylko sprężyny...

Danae - 14-04-2005, 20:05

Passenger napisał/a:

To fakt... dokładki optycznie obniżają tył. Pozostaje jeszcze widok z boku, gdzie przy seryjnych sprężynach jest dość spora odległość między kołem a błotnikiem... nie wygląda to najlepiej, zaradzą temu tylko sprężyny...

Albo chlapacze... ;)

Boogie - 14-04-2005, 20:42

Albo felgi 19" :D
Aguska - 14-04-2005, 20:49

Hmmm a ciekawe co ma ta pumka we flaszu naszym :) Bo tez ma niski tyl ;]
bartolomeo - 13-07-2007, 21:17

Chce obnizyć zawieszenie, można jakimś cudem obniżyć tył? robił ktoś już coś takiego? czy trzeba całość?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group