Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Zapytanie :) o podłączenie pod kompa Obroty silnika ;/
seba_diablo - 27-10-2011, 10:22 Temat postu: Zapytanie :) o podłączenie pod kompa Obroty silnika ;/ Jest ktoś może z Bydgoszczy kto ma możliwość podpięcia mojej Pumy. Mam kilka problemów z obrotami i nie wiem gdzie szukać przyczyny ;/ pozdrawiam
Anonymous - 27-10-2011, 13:35
Jest kilka tematów na forum odnośnie obrotów...
Poszukaj i znajdziesz co możesz samemu zrobić
seba_diablo - 27-10-2011, 21:40
Szukałem ale chyba nic nie pasuje ;/ a wiec przy zmianie biegu oraz kiedy wrzucam bieg jałowy obroty nie spadają lub lekko rosną. Spadają dopiero jak się całkowicie zatrzymam. kiedy tak obroty w czasie jazdy na biegu jałowym mam około 2 tyś to jak lekko szybko dam gazu na dosłownie sec. to wszystko wraca do normy (obroty spadają );/ Reset kompa nic nie daje ;-/. Jeszcze zauważyłem że jak jest ok to silnik trzyma obroty gdzieś w okolicach 800 a 900 a jak coś się dzieje to zawsze powyżej 1000 a 1100 w czasie postoju. Krokowy już czyściłem ale nic nie daje. macie jakieś inne propozycje co mogę sprawdzić lub przeczyścić.
kolargol - 27-10-2011, 21:42
sprawdź czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza
seba_diablo - 27-10-2011, 21:46
wszystkie przewody przy przepustnicy całe ;/ sprawdzałem to już kilka razy
crxdor - 28-10-2011, 07:51
seba_diablo, czujnik prędkości pojazdu (ten w skrzyni do którego wchodzi linka od prędkościomierza)
bania - 28-10-2011, 08:05
jeszcze przepływomierz i sonda
seba_diablo - 28-10-2011, 09:13
crxdor napisał/a: | seba_diablo, czujnik prędkości pojazdu (ten w skrzyni do którego wchodzi linka od prędkościomierza) | linka prędkościomierz działa jak należny pokazuje prędkość (co mam w tym sprawdzić)
bania, przepływomierz wyczyścić
a jest możliwość osobiście jakoś sprawdzić miernikiem sonde
bania - 28-10-2011, 09:42
seba_diablo napisał/a: | przepływomierz wyczyścić |
tak. odkręcić i delikatnie pędzelkiem albo lepiej izopropanolem (czy jakoś tak) w spreju.
seba_diablo - 28-10-2011, 10:12
Dzisiaj tak przed pracą zrobię + ponowny reset kompa(czyszczenie zrobię zgodnie z opisem zamieszczonym na Forum). Dam znać czy coś się zmieniło po pracy.
crxdor - 28-10-2011, 12:05
seba_diablo, no ma ma bo z tego czujnika idzie jakaś kostka z dwoma przewodami i właśnie steruje obrotami przy toczącym się aucie i zatrzymującym przerabiałem to licznik może chodzić poprawnie na kompie wywali błąd
seba_diablo - 28-10-2011, 21:36
Po wyczyszczeniu przepływomierza nadal to samo bez zmian ;/ przed pracą kupiłem nowe świece i kable. Jutro mam wolne wiec zaczynam dokładnie szukać przyczyny. Dam znać jak coś nowego będzie lub jakieś inne objawy wystąpią. aaaaa dodam tylko ze auto kupione kilka dni temu ;/
Opoya - 28-10-2011, 22:11
seba_diablo, zamiast wydawać kasę i w ciemno wymieniać "graty", lepiej poszukać błędów. Skoro nikt w Twojej okolicy nie ma możliwiści bezpłatnie sprawdzić co słychać w kompie Twojej Pumy, to albo poszukaj warsztatu ze skanerem (odpłatnie), albo... wpadnij do Warszawy
seba_diablo - 31-10-2011, 18:26
Wymienione świece oryginalne Moto Craft
ponownie przeczyszczony krokowy tym razem w benzynie eks.(wcześniej WD-40) + nowa podkładka (uszczelka jego)
Wyczyszczony dokładnie przepływomierz
i ................... Pumka śmiga aż miło Nawet mi się zdaje że ma większego kopa
wygrałem na na małym ulicznym wyścigu z scorpio 2,9
ar2r - 03-11-2011, 15:46
seba_diablo
WD-40 nie nadaje się do czyszczenia takich rzeczy jak "krokowy" czy przepływomierz bo zostawia tlusty nalot.Najlepszy do tego jest chyba alkohol(spirytus) lub właśnie benzyna ekstrakcyjna.
|
|
|