Układ dolotowy i wydechowy - Tłumik WM Sport
seba_diablo - 12-05-2013, 20:44 Temat postu: Tłumik WM Sport Czeka mnie wymiana tłumika końcowego (seryjny już jest w opłakanym stanie)
Nie mam za dużego budżetu i zastanawiam się nad tymi:
http://allegro.pl/tlumik-...3241028031.html
http://allegro.pl/tlumik-...3241030108.html
http://allegro.pl/tlumik-...3241030101.html
Miał ktoś może tej firmy tłumik i jak się sprawował ?
Czy da się je dopasować ?
Pietia - 12-05-2013, 21:01
wszystkie doloty do tłumika mają fi 60 w pumie jest fi 50 z tego co pamietam, więc raczej kaszanka
Anonymous - 12-05-2013, 22:11
Dopasować wszystko się da. Kwesta, jak to będzie zrobione. Trafisz na fachowca, który to zrobi profesjonalnie, to Cię skasuje odpowiednio. Trafisz na "pana Edzia", to będziesz miał druciarstwo.
Trzymałbym się serii, albo dedykowanych.
pawcioss - 13-05-2013, 12:34
ja sam od roku posiadam łumik końcowy wm sport i jestem w pełni zadowolony jedyne co jest troche denerwujące to fakt pojawiania się zimą rdzawego nalotu przez sól...
seba_diablo - 13-05-2013, 14:29
Tłumik wymieniony na ,,Normalny" Znajomy znalazł końcówkę która została przyspawana do nowego
Teraz auto cichutkie i przyjemne dla ucha oraz nie zagłusza radyjka
Koszt wymiany tłumika oraz złącza elastycznego które też było dziurawe 240zł
Oryginalny tłumik- wiać gołym okiem przyczynę basssssu
Po wymianie
trojan6 - 13-05-2013, 17:04
seba_diablo, gdzie nabyłeś nowy tłumik?
franekqwerty - 06-06-2013, 21:55
Mój tłumik też nadawałby się do wymiany. Ja gustuję w tłumikach basowych.
Czy będą jakieś większe problemy z zainstalowaniem tłumika WM SPORT MUGEN?
pawcioss - 07-06-2013, 20:43
zero problemu ale nie zapomnij wyciąc środkowego wtedy zaczyna sie zabawa
Pover - 07-06-2013, 21:51
Oj drze ryja i to konkretnie Nie trzeba chyba tłumaczyc jak to sie ma w autach typu Honda
franekqwerty - 08-06-2013, 15:30
Wczoraj kupiłem tłumik WM SPORT MUGEN. Byłem dzisiaj w warsztacie, dałem auto na podnośnik i okazało się, że tłumik ma rurę wlotową o średnicy 60mm, a mam drugą część wydechu z rurą o średnicy 50mm, więc potrzebne są przejściówki - redukcje. Nowy tłumik jest też krótszy, więc potrzeba dodatkowego kawałka rury pomiędzy katalizatorem a tłumikiem końcowym. W serwisie nie mieli na stanie takich rzeczy więc odesłali mnie do innego (zaprzyjaźnionego) serwisu, i jestem umówiony na poniedziałek. Jak to zrobią i ile to będzie kosztować - na razie nie wiem, jak się dowiem to podzielę się informacją na forum.
[ Dodano: 11-06-2013, 19:20 ]
Niestety, miałem zardzewiałe łączenia pomiędzy środkowym a tłumikiem końcowym, więc musieli ciąć a później nowy tłumik spawać. Koszt to 130zł za tłumik oraz 110zł za robociznę, więc pełen koszt wynosi poniżej 250zł.
Po wyjęciu wkładki ściszającej, odłos silnika ma nawet niezłe basowe brzmienie, jednak nie powalające z nóg, natomiast jeśli jest włożona wkładka to odłos silnika jest zbliżony do standardowego wydechu Pumy.
Jeszcze jedna mała uwaga, po zdjęciu wkładki ściszającej opalana końcówka trochę wygląda jak zardzewiała, w szczególności w wewnętrznej części, ale tylko w dni deszczowe. Opalana końcówka w dni słoneczne ładnie wygląda.
|
|
|