Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Promień skrętu; Tylne zawieszenie.
Hurpo - 01-11-2016, 12:10 Temat postu: Promień skrętu; Tylne zawieszenie. Witam
1. Jaki promień skrętu ma Puma? Bo jeżeli jest na płycie Fiesty to chyba powinna mieć taki sam. Tymczasem moja ma bardzo duży. Gdy wracałem z zakupu nieomal nie trafiłem w bramę:) Jak jest w Waszych autkach?
2. Moja Puma ma zbyt wysoko podniesiony tył. Czy jest tam jakaś regulacja? Czy to wina nieodpowiednich sprężyn? Poprzedni właściciel twierdził, że niedawno wymieniał tylne zawieszenie. Czyżby zamontował niewłaściwe sprężyny?
WieSiu - 03-11-2016, 14:56
Nie ma regulacji z tyłu.
Gaydek - 06-11-2016, 22:18
Ford oferował kiedyś coś, co nazywało się ogranicznik skrętu. Zalecał montaż tego czegoś przy szerszych niż standardowe felgach. Widziałem to w katalogu z akcesoriami. Jak znajdę numer części to oczywiście podam. Może ktoś kiedyś zamontował to coś przy okazji zmiany kół?
Hurpo - 07-11-2016, 18:20
Mam felgi RONAL KBA45819 6,5". Na nich opony 195/45R16. Więc dość szeroko. Być może jest założony ten ogranicznik. Sprawdzę w najbliższym czasie.
Dzięki.
Co do sprężyn to może są źle założone? Czy wogóle można założyć sprężyny źle?
[ Dodano: 10-09-2017, 10:39 ]
Gaydek napisał/a: | Ford oferował kiedyś coś, co nazywało się ogranicznik skrętu. Zalecał montaż tego czegoś przy szerszych niż standardowe felgach. Widziałem to w katalogu z akcesoriami. Jak znajdę numer części to oczywiście podam. Może ktoś kiedyś zamontował to coś przy okazji zmiany kół? |
Zdemontowałem toto. Promień skrętu powrócił do normy. Nic nie ociera.
|
|
|