To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - amortyzatory

Anonymous - 23-02-2009, 16:42

ale w necie sa chyba tansze. na allegro bodajże :)
Słoodzik - 23-02-2009, 16:43

Ale na allegro jest jedna para za 360zł. Paola, skąd masz takie tanie?
Anonymous - 23-02-2009, 16:44

no poprawiłaś sie :) bo za tanio by bylo...
Paola - 23-02-2009, 16:45

Nie wiem, Marcin mi znalazł... Jak się dowiem to napisze...
ThA-ReK - 23-02-2009, 19:25

Kupiłem GT Cupline na przód (komplet za 360zł) i muszę powiedzieć, że jeździ się zdecydowanie lepiej niż na seryjnych. Nierówności na drodze czy dziury też mniej czuć niż na serii - pewnie przez te sprężyny Weitec'a. Poprzedni właściciel (ktoś z Lichtenstein'u ;]) założył sportowe sprężyny do seryjnych amorków :573:
Słoodzik - 23-02-2009, 19:26

Ale chyba można założyć seryjne sprężyny do tych amorów?
Anonymous - 23-02-2009, 19:27

Jak dojdą do siebie, to troszkę się utwardzą :)
W sumie to nie wiem, bo mają skok krótszy od seryjnych amorków o 2,5cm :)

Anonymous - 23-02-2009, 22:29

Paola, GT sa tak samo twarde jak MTS (te co ja mam). Zapytaj Passa na ile mam twarda Pume - niech wyrazi swoje zdanie. Osobiście polecam jedne i druge z tym ze MTS jest tańszy.
Słoodzik - 23-02-2009, 22:30

Hadzi, ile kosztuje MTS? :roll:
Anonymous - 23-02-2009, 22:31

Słoodzik, za wszystkie 4 wiosna zeszłego roku dałem okolo 500zł po zniżkach (nie paietam jak duże były te zniżki).
Anonymous - 23-02-2009, 23:41

Hadzi napisał/a:
Osobiście polecam jedne i druge z tym ze MTS jest tańszy.


Nawet nie wiedziałem o tym i myślałem, że MTS jest o wiele droższy ;)

Paola - 24-02-2009, 09:17

Pusia napisał/a:
Paola napisał/a:
Jak się dowiem to napisze
dowiedziałaś się już ;)


Tutaj: http://www.atl-tuning.com.pl/

MTS jakoś do mnie nie przemawia...

Anonymous - 24-02-2009, 09:39

Myślę że jakby się zebrało kilku chętnych to te 600zł jest jeszcze do negocjacji, co Wy na to?

Słoodzik napisał/a:
Ale chyba można założyć seryjne sprężyny do tych amorów?

nie wiem jak to z seryjnymi sprężynami ale w drugą stronę czyli seria amor plus sportowe sprężyny szybko wykończą amory.
Słodzik jeśli chcesz zrobić w drugą stronę to nie wiem, ale czy przypadkiem amor nie będzie za krótki do seryjnej sprężyny? jak ściniesz sprężynę to możesz ją wykończyć a chyba nie chciałbyś żeby Ci podczas jazdy pękła... ja bym nie ryzykował.

Hadzi napisał/a:
GT sa tak samo twarde jak MTS (te co ja mam)

a te MTS to co to za wynalazek? daj jakiś link do nich :)

Anonymous - 24-02-2009, 10:14

O ludziska podziwiam was,ze chcecie i obnizac autka i zakladac twarde amory i krotsze spreżyny. Ja od dawna załuje,ze na przod mam amory gazowo olejowe, bo sa duzo tradsze od tych seryjnych i nie mam obizonej pumy i jezdze na seryjnych wymiarowo "kapciach". Normalnie respect :580:
Słoodzik - 24-02-2009, 12:59

tieesto napisał/a:
nie wiem jak to z seryjnymi sprężynami ale w drugą stronę czyli seria amor plus sportowe sprężyny szybko wykończą amory.
Słodzik jeśli chcesz zrobić w drugą stronę to nie wiem, ale czy przypadkiem amor nie będzie za krótki do seryjnej sprężyny? jak ściniesz sprężynę to możesz ją wykończyć a chyba nie chciałbyś żeby Ci podczas jazdy pękła... ja bym nie ryzykował.


No to teraz nie wiem co robić :roll: Amory mogę takie kupić, ale co ze sprężynami? Na pewno te seryjne nie będą mogły zostać :?: Czy muszę zmienić na inne. Kurcze, nie stać mnie teraz na kupno jeszcze sprężyn :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group