To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Hyde park - Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?

leman - 23-10-2015, 15:26

^^kapuju jak masz dedykowane przewody zapłonowe, to chyba --> nie da się pomylić (?)
^^Dukes nie zgadzam się, że.." Można to dość topornie, ale łatwo sprawdzić..." A twój pomysł, skojarzyłem z makietką z zapadką z Vabank2 :razz:
A na poważnie, ktoś wie co, która część wydaje chrobotanie, zgrzytanie podczas testu, kontroli ABS'u podczas ruszania? Dźwięk dochodzi od kół. To co to jest, pulsacja szczęk hamulcowych ? Czy jednak jest to dźwięk od pompy?

A dzisiaj (małpując Jqb'a) wymieniłem olej. A co! niech też staruszka ma lżej przez zimę :mrgreen:

Dukes - 23-10-2015, 18:42

leman, da się da się, nie raz w ten sposób sprawdzałem inne rzeczy w aucie :P

Chrobocze pompa ABS. W Forscan można również przeprowadzić taki test ABSu i wtedy chrobocze dłużej więc można się wsłuchać ;)

kapuju - 24-10-2015, 17:31

leman, chyba że ma się dedykowane z firmy proline które są dłuższe niż motorcrafta. Dzięki za fotke,2 i 3 miałem odwrotnie ale to chyba nie pomogło w rozwiązaniu problemu. Komputer nie wykazał żadnego błędu,a zamiana wtryskiwaczy nic nie dała,paliwo ucieka hektolitrami przez wydech :572: czarna magia

nowa teoria... silnik zdechł,a mianowicie któryś z zaworów padł . jeśli mechanik potwierdzi to szykują się niezłe wydatki :???:

screen - 28-10-2015, 21:00

Wymienione: olej Valvoline max life 5w40 oraz filtry oleju i powietrza. Przybyło 10 km :wink:
Darkdog89 - 29-10-2015, 16:21

A ja wymieniłem rozrusznik bo zaczynało mu odbijać :)
madziuchaa - 31-10-2015, 15:14

Umyte plastiki w środku, odkodowane radio i zamówione dywaniki :mrgreen:
leman - 31-10-2015, 18:26

Wymieniłem dziś czujnik ABS. Na nowy ale najtańszy (50zł z dostawą), bo miałem "tylko :mrgreen: " 90% pewności, że to on jest przyczyną mojego utrapienia z dwiema żółtymi kontrolkami. A jako, że zrobiłem to w całości sam, nie narażając się na koszty £10 - £15 (jak kolega z project puma), to w zamian doinwestowałem się od strony BHP
Czujnik starałem się wyciągnąć w całości. Ale też mi się nie udało, jak większości (chyba trzeba by ściągnąć tarcze abs?).

a tak chciałem zrobić "makietkę z bateryjką i żaróweczką " :razz: :wink:

Dukes - 01-11-2015, 08:25

leman, człowieku zaczynasz mnie naprawdę irytować. Nie powiedziałem, a raczej napisałem, że to na 100% uszkodzony przewód, zasugerowałem tylko prosty jak budowa cepa sposób jego sprawdzenia i uniknięcia ewentualnych kosztów nowego czujnika, a Ty masz ze mnie polew jakbym Ci kazał rowerem jechać na księżyc. Jeśli taki z Ciebie cwaniak to zapomnij o jakiejkolwiek pomocy z mojej strony.

A tak w ogóle to radzę zainteresować się regulaminem forum, w szczególności §1 pkt.3. bo w ostatnim czasie najwyraźniej komuś brakuje "Snikersa".

ps. piszę to publicznie żebyś nie musiał już robić screenshota.

Darkdog89 - 01-11-2015, 16:02

Naprawiona wtyczka od przepływomierza kabelki się poprzecierały i obroty mi szalały jak stałem w miejscu z włączonym silnikiem, więc odłączyłem wtyczkę posprawdzałem kable poskręcałem na nowo zaizolowałem i jak narazie jest spokój. Plan przed zimą zrobić tylni zderzak ( polakierować i założyć ) i zamontować chlapacze i trzeba znaleźć w garażu gumowe dywaniki :)
madziuchaa - 03-11-2015, 23:24

Wymieniony olej na 10w40 oraz filtry oleju i powietrza. A od przedwczoraj kociak zarejestrowany na mnie :wink:
Właśnie przyszły dywaniki. Dobrze, że pogoda u mnie pozwala na cieszenie się welurowymi :)

slawek535 - 20-11-2015, 01:12

U mnie zmienione szczęki hamulcowe, cylinderki, klocki przód, wkoncu mam dobry ręczny :mrgreen:
madziuchaa - 02-12-2015, 09:29

Niby od 3 tygodni nowa chłodnica, ale płynu chłodniczego ubyło znowu ponad 0,5l. Wczoraj zmieniony mechanik, ale twierdzi, że dobrze założona i nic nie cieknie. Dostałam magiczny płyn do dolania. .. zobaczymy
kapuju - 02-12-2015, 09:39

mi uciekał płyn w miejscu pod cewką zapłonową,jest tam taki gruby wąż który wchodzi do silnika. Pomimo obejmy sączyło na silnik więc pod autem nie było śladu ,tylko specyficzny zapach gdy silnik był ciepły i otworzyło się maske.
screen - 06-12-2015, 08:28

Wymienione sworznie wahacza , przeczyszczona przepustnica( nareszcie obroty po zapaleniu silnika są równe :grin: ) ,wymieniona rura od tłumika końcowego.
sharky - 06-12-2015, 15:47

screen, czym czyściłeś przepustnicę? Dużo z tym jest roboty?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group