Hyde park - Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?
kapuju - 06-12-2015, 16:09
Nowa linka hamulca ręcznego, nowe cylinderki, nowe szczęki. Jestem juz przygotowany na śniegowe testy skuteczności TCS
Do tego małe odkurzanie i zaaplikowany plak na dechę i wszędzie gdzie byłem w stanie dotrzeć.
Puman - 16-12-2015, 20:34
Puma wróciła po kapitalnym remoncie silnika, po czym zepsuła się pompa paliwa, która została wymieniona na nową.
kapuju - 16-12-2015, 21:46
tarcze rotinger 259mm i klocki green stuff (przyrdzewiale ale zawsze)
screen - 19-12-2015, 14:44
Kupiona i założona guma pod zderzak Puma umyta, nawoskowana i zatankowana do pełna.
Virusek - 15-01-2016, 11:37
kupione i założone nowe pokrowce na fotele
http://zapodaj.net/fb809d607b303.jpg.html
Darkdog89 - 25-02-2016, 21:06
Witam czas na podsumowanie tygodnia z planu naprawczego Pumy. Mianowicie Pumka miała objawy znikającego płynu chłodzącego, strasznego parowania spod maski oraz zbytniego nagrzewania się, dodatkowo kopciła na biało jak by papieża wybierali. Po oględzinach ze znajomym stwierdziliśmy następujące problemy na 100 % uszkodzona rurka doprowadzająca płyn chłodzący pod cewką zapłonową + uszczelka głowicy do wymiany. No i zaczęliśmy zabawę:
- naprawiony wężyk doprowadzający płyn chłodzący
- planowanie głowicy
- nowa uszczelka pod głowice
- nowe uszczelki kolektora wydechowego i dolotowego
- nowe śruby do głowicy
- nowe zimeringi
- wyjęcie uszczelnienie i umycie miski olejowej ( tak przy okazji )
- nowy filtr oleju oraz nowy olej ( poszedłem za ciosem )
W razie pytani postaram się pomóc na priv uprzedzając pytania tak posiadam blokady rozrządu bo musiałem ściągnąć wałki i popychacze olejowe aby dostać się do głowicy wyczyścić ją i splanować.
zygiboos - 27-02-2016, 15:14
Zmieniłem dodatkowe gniazda zapalniczki na porządniejsze z konkretnymi kablami bo nie mogłem patrzeć na ten chiński badziew, który miałem
kapuju - 27-02-2016, 21:59
-rozrząd
-pompa wody
-pasek klinowy
-uszczelka pod pokrywą zaworów
-filtr powietrza i oleju
-płukanka motula i zmiana oleju z motorcraft 10W40 na motul 5W30
-"odświeżone" zaciski ,wymiana płynu na DOT 5.1
markko - 02-03-2016, 22:55
wspomniałem o niej a nawet jej zdjęcia oglądałem
Chm.Oskar - 04-03-2016, 21:46
Przygotowania do lata rozpoczęte Najpierw trzeba ogarnąć część techniczną, potem zajmiemy się designem. Plan jest, pieniądze się znajdą i będzie git ^^
Darkdog89 - 05-03-2016, 10:29
Ile zapłaciłeś za uszczelkę pokrywy zaworów i jakiej firmy ? Ja dałem 100 zł za Ajuse i tak pytam z ciekawości czy przepłaciłem.
Chm.Oskar - 05-03-2016, 11:05
Za samą uszczelkę 39zł. Ale z jakiej firmy to niestety Ci nie powiem, bo nie dopytałem, a na paragonie nie mam napisane ;]
Darkdog89 - 05-03-2016, 22:25
Za uszczelkę kapy zaworowej to nieźle. Aż sprawdziłem w necie po ile chodzą i faktycznie do 1.4 są sporo tańsze niż do 1.7.
zygiboos - 10-03-2016, 22:10
- Wymiana manszety przegubu
A od siebie dodam, że pozbyłem się mojego systemu radio + uchwyt na napoje:
A teraz w Pumie Agi zagościło radyjko 2 DIN:
I jest Aladin
PS, nie mam fotek z montażu bo trwał jakieś 30 min na szybko w przerwie w pracy - ale napiszę szybki poradnik:
1. Wyciągamy stare radio razem z ramkami i co tam jeszcze mamy.
2. Odkręcamy dwie śrubki od panelu nawiewu i zdejmujemy (niżej są jeszcze 2 zaciski) trzeba też wypiąć zaczep z pierwszego pokrętła
3. Ucinamy przeszkadzający poprzeczny plastik cążkami (tak żeby zostawić miejsce na śruby po bokach - ucinamy sam poprzeczny plastik) - plastik jest niepotrzebny, ma tylko przeszkadzać i jest bardzo miękki, naprawdę zero z nim problemu żeby się go pozbyć.
4. Odkręcamy szynę górną na radio fordowskie (1 śrubka torx u góry) i wyciągamy szynę z całą ramką na fordowskie radio.
5. Z metalowej ramki z szyną odcinamy lub wyłamujemy sam dół z miejscami na 2 wkręty (z panelu nawiewu) oraz samą szynę.
6. Do nowego radia z tyłu przykręcamy przejściówkę na szynę do nabycia na allegro (zaślepka zbędna przy 2 din):
7. Skręcamy dół, podkładamy na miejsce wcześniej wycięty dół metalu (tam wchodzą śruby od panelu nawiewu), wkładamy radio przejściówką w szynę. Dodatkowo przydadzą się takie ramki (jeszcze nie kupiłem):
WAŻNE: nic nie zepsułem, co uniemożliwiło by powrót do tego co było - wszystko co wyjąłęm i wyciąłem jest w zasadzie zbędne, sprawdziłem i zarówno oryginalne radio jak i to co miałem dalej da się włożyć, trzyma się i nie widać śladów . Wycinamy tylko to co ford dał żeby wkurzyć właścicieli nieautoryzowanych radyjek 2 DIN Aladin
Darkdog89 - 11-03-2016, 08:57
A ja czwartkowe popołudnie spędziłem na wymianie termostatu i powiem wam że nie myślałem że aż tak kiepskie dojście tam będzie
|
|
|