To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Turbo i kompresor

pawcioss - 31-05-2013, 00:14

błędem zyciowym jest porównywanie hondy do pumy to tak jakbyś porównał ziemniaka do ananasa ... z czego oczywista oczywistość ze ziemniak to honda. Nie jest sztuką kupić gotowy uturbiony projekt, sztuką jest kupno malucha i wsadzenie do niego silnika od porshe :)
Pietia - 31-05-2013, 08:29

pawcioss, polejcie temu Panu bo dobrze gada ;d jak ktos nie ma zajawki i sporych checi to lepiej niech juz kupi uturbiona honde :) szkoda czasu auto i piniedzy bo stanie w polowie projekt i .....
Speedy - 31-05-2013, 09:52

Hehe, ale wesoło tutaj :P
daras uwierz, że seryjny komp daje radę i wtryski też do tej mocy :) a autko które ma ponad 190PS i 260Nm nie może jeździć gorzej od seryjnej :)
W razie chęci przelecenia się moją pumką zapraszam do trójmiasta :)

trojan6 - 31-05-2013, 11:24

Wczoraj próbowałem ścigać się z 650i Cabrio.
Oczywiście wyprzedziłem je. Ono tez mnie po czym oboje otrzymaliśmy po blankiecie na sponsorującym budowę dróg... A mały Ford KA jak jechał za nami tak i pojechał i pierwszy dotarł do celu.
Mój wniosek Auto mające 50koni też jeździ. I wystarczy do poruszania się. Więcej koni., więcej mocy? Większe prawdopodobieństwo sponsoringu drogowego.

daras - 31-05-2013, 19:02

Speedy napisał/a:
Hehe, ale wesoło tutaj :P
daras uwierz, że seryjny komp daje radę i wtryski też do tej mocy :) a autko które ma ponad 190PS i 260Nm nie może jeździć gorzej od seryjnej :)
W razie chęci przelecenia się moją pumką zapraszam do trójmiasta :)


speedy wybacz ale oszukujesz sam siebie ;) pojedz na hamownie i zobacz ile bez strojenia auto ma obecnie koni,

seryjny komp w życiu tego nie ogarnie, wrzuć jakiegoś "onborda" na obecnym setupie choćby z przyśpieszenia do setki... i wszystko sie wyjaśni.

[ Dodano: 31-05-2013, 20:03 ]
deejay napisał/a:
daras napisał/a:
tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a


oj nie wiesz co mowisz


oj nie wiesz jak się mylisz ;)

Anonymous - 31-05-2013, 20:50

daras to ty nie wiesz jak ty sie mylisz.
jesli dobrze pamietam ten wynik jest wlasnie z hamowania auta.

a przyspieszenie jest , a wiem , bo mialem okazje testowac ten egzemplarz i bede bronil racji Speedyegi, ale skoro ty jak i kilka osob z forum widze lubisz teoretyzowac a nie posluchac co mowia osoby ktore z tym autem do czynienia mialy.

aaa wogole to ja sie juz nie odzywam, bo ja sie nie znam i i tak zawsze bede najgorszy hehe.

daras wpadaj na weekend nad morze i potestuje sie turbo pume :-P

Anonymous - 31-05-2013, 23:14

daras napisał/a:
deejay napisał/a:
daras napisał/a:
tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a


oj nie wiesz co mowisz


oj nie wiesz jak się mylisz


po raz kolejny nie wiesz co mówisz pisząc jak się mylę...

Myślę że na tym możemy zakończyć dyskusję

daras - 01-06-2013, 08:39

lewadzki napisał/a:


daras wpadaj na weekend nad morze i potestuje sie turbo pume :-P




jedzie tak jak to?? co prawda mk4 ale cała reszta prócz obudowy to Puma, moc podobna.

http://www.youtube.com/watch?v=F5s4k48AYv0

start z 2 biegu bo z pierwszego nie ma sensu. pokażcie wasz on bord z chwili obecnej, nie zaprzeczam ze to auto miało 190hp, ale wtedy było wystrojone, teraz nie ma takiej opcji aby na seryjnym sterowniku i wtryskach miało taką moc!!


https://www.youtube.com/watch?v=RL4iGetqqVI
a tutaj z przed 3 lat moja fiesta turbo również 200+ na 8 sztukach wtrysków i ECU(bo brakowało paliwa) i doładowaniu 0,5 bara, więc nie piszcie ze puma na seryjnym kompie i seryjnych wtryskach ma teraz 190hp.

pozdrawiam. i proszę tego nie odbierać jako atak!

Speedy - 03-06-2013, 17:17

[img][/img]

Niestety nie mam teraz w pracy ładnego wykresu bez tej dziury...ziomek który cisnął na 4 biegu nie ogarnął i zdławił furaka stąd ta dziura.
To jest na seryjnym kompie i seryjnych wtryskach.

Słuchajcie...po prostu trzeba wiedzieć co, jak i gdzie się robi. Przede wszystkim po co... wsadzenie i dmuchnięcie 0,5 bara w układ to naprawdę durny pomysł i pewnie wyniki były by gorsze.
Jak następca będzie miał zapał to w bagażniku są wtryski od nissana 200sx 330cc i komp do wystrojenia :)
Autko stoi na warsztacie i się przygotowuje na lato i do sprzedaży, jak wyjadę to nakręcim jakiś onboard dla niedowiarków :)

Pozdrawiam :)

ukochany17 - 04-06-2013, 23:04

Powiem wam z własnego doświadczenia jeśli chcecie rzeźbić jakiegoś swapa, to nie myślcie że zrobicie cokolwiek nie mając min 7-8tyś wylanych popołudni tysięcy spraw do ogarnięcia i oczywiście wolnego garażu na kilka miesięcy.
Speedy - 07-06-2013, 16:16

ukochany17, dobrze prawisz :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group