To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Amortyzatory i sprężyny

markko - 08-02-2016, 19:46

takie moje zdanie
Anonymous - 08-02-2016, 21:35

A może mi ktoś jeszcze podpowiedzieć które marki sprężyn są dobre tylko trochę tańsze od np. KYB albo monroe :?:

[ Dodano: 12-02-2016, 18:35 ]
Pumka ma już wymienioną sprężynkę :wink:

markko - 13-02-2016, 11:02

jedną?
Anonymous - 13-02-2016, 11:18

Tak jedną ale używaną.
markko - 13-02-2016, 12:56

spoko, w jednym z serwisów, w którym kiedyś pracowałem, przyjechał taksówkarz żeby wymienić jeden klocek hamulcowy. :573:
Anonymous - 13-02-2016, 16:32

markko, no ale chyba jak na używaną wymieniłem to może być nie?
Hehe dobre jeden klocek chciał wymienić i to do tego taksówkarz :shock:

kapuju - 13-02-2016, 16:49

markko napisał/a:
spoko, w jednym z serwisów, w którym kiedyś pracowałem, przyjechał taksówkarz żeby wymienić jeden klocek hamulcowy.
w kurierce to standard :mrgreen: oczywiście później wymiana wszystkich lub dwóch bo np od środka nie było okładziny a z zewnątrz było jeszcze pół i dwa w zapasie z poprzedniej wymiany :razz:
Venom_4x4 - 25-04-2017, 22:14

Zakładał ktoś sprężyny AP?
Nie zależy mi na obniżeniu (ewentualnie jakimś niewielkim). Chciałbym sprężyny progresywne. Nie lubię jak mi się auto w zakrętach kładzie. Nie chcę też jakichś betonów. Ma być względnie komfortowo i sztywniej w zakrętach. :)

Dukes - 25-04-2017, 22:20

To chyba zestaw Eibacha najlepiej się sprawdzi w tej sytuacji :) Chociaż słyszałem, że Vogtlandy również dobrze się spisują na seryjnych amorkach.
Venom_4x4 - 25-04-2017, 22:36

eibach pro kit chyba nie jest progresywny. tylko obniżający


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group