Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Obroty silnika
piXi - 08-01-2005, 11:51
to normalne w pumach, obroty silnika sa powyzej 1000 az do calkowitego zatrzymania samochodu, trzeba wymienic jakas czesc, ale nie pamietam w tej chwili jaka, wszystko opisane jest na pumapeople, koszt o ile sie nie myle ponad 800pln (ale moge byc w bledzie wiec sprawdzcie), jedyny problem jaki to generuje to po prostu wyzsze spalanie (no, moze 'az')
Boogie - 08-01-2005, 11:56
Ale to we wszystkich by tak bylo niezaleznie od silnika? Sprawdze w innym samochodzi. Wydaje mi sie ze tak jest we wszystkich.
Kurzki - 10-01-2005, 07:58
co do niskich i wysokich obrotow , to jeszcze jest kwestia regulatora wolnych obrotow , zwlaszcza na luzie
dagusia - 14-01-2005, 17:04
co do wysokich obrotow silnika to dowiedzialam sie w serwisie ze pumki tak maja
co do "bubu" to słychac tak dlatego ze dolozylam druga rure wydechu i slychac jak silnik reguluje obroty w czasie jazdy na luzie
serwis radzi: jezdzic na biegu, nie na luzie wtedy nie bedzie problemu z obrotami, z buczeniem nio i mniej spali
ksolk - 17-01-2005, 18:17
co do mojego problemu to wyslalem z 30 maili do serwisow forda i 90% odpowiedzi to byly zaproszenia do serwisu i zbadanie sprawy.Trafily sie rowniez odpowiedzi typu tak powinno byc i tresci:
1.Predkosc obrotowa biegu jalowego jest scisle zwiazana z sygnalem z ukladu pomiaru predkosci liniowej samochodu-sluzy miedzy innymi zapewnieniu plynnego przejscia przy zmianie przelozen. Nie zalecamy jazdy wybiegiem przy tak wysokich predkosciach liniowych.
2.Z opisu problemu niewiele wynika - trudno jest na jego podstawie zidentyfikować przyczynę usterki. Być może jest jakaś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza (na to wskazują objawy)
3.Dzień Dobry,jest to prawidłowa reakcja.
Wiec ma ktos pojecie jak to powinno byc,u mnie stalo sie tak ostatnio,wczesniej przy wysokich predkosciach obroty nie przekraczaly 1000 obr.
Anonymous - 17-01-2005, 18:32
Czyli nic nowego, dobrze ze nie sugerują połowy auta wymieniać
U mnie obroty też są ok. 1100 po wrzuceniu na luz, więc wszystko w normie (jak u innych )
Passenger - 17-01-2005, 18:35
Po przeczytaniu tego tematu zacząłem się przyglądać obrotom w mojej Pumce... Zimny silnik na luzie - obroty dopiero po chwili spadają poniżej 1000... w czasie jazdy też nie zawsze spadają poniżej 1000...
Boogie - 17-01-2005, 21:26
No przy zimnym silniku to normalne. Dziala ssanie.
Pusia - 18-05-2007, 12:05
Nie chciałam zakładać nowego tematu, ale ... czy Wy też tak macie?
Nie ważne, z jaką jadę prędkością, oba wskaźniki są zawsze na tym samym poziomie !
(wskaźnik paliwa nawet czasem też )
Czy to normalne?
Snaco - 18-05-2007, 12:14
????? a jak zmieniasz bieg to wskazowka nie opada?
a jak jedziesz np 100 km/h na roznych biegach to tez masz tak samo?
Pusia - 18-05-2007, 12:57
Nie no, co Ty !
Jak jadę delikatnie, po ustabilizowaniu prędkości i obrotów.
Czyli nie wtedy, gdy daję w pedał, ale jak sobie jadę ze stałą prędkością, bez wycia.
Anonymous - 18-05-2007, 17:02
Pusia, IMO wg tego zdjecia to masz dobre obroty przy tej predkosci! przy okolo 90km/h powinnas miec okolo 2600obr/min
konri87 - 18-05-2007, 23:22
Przy 100km/h jest w zasadzie równe 3.000 obrotów
W Twoim przypadku, prawie przy 110km/h ja obrotomierz mam też na takim poziomie
Pusia - 19-05-2007, 12:25
Heh, a już myślałam, że coś jest nie tak całe szczęście, ze to tak powinno wyglądać
Dzięki ! Wszystkim !
ThA-ReK - 19-05-2007, 15:15
No u mnie przy 120-90 kmph na luzie jest 1000 RPM, czyli nie jest źle ;]
Jeśli chodzi o bieg to podobnie jak Ty Pusia, więc chyba nie masz się czym przejmować.
|
|
|