Zakup kontrolowany - Kupno Pumy...
Pusia - 12-06-2007, 17:02
Cieżko sprawdzić, bo wiele pum ma cofnięty licznik, ale podobno da sie sprawdzić realny przebieg?
Opoya - 12-06-2007, 17:15
Co do cofania liczników to nie tylko Pumy tak maja
No i trzeba pamiętać, że w starszych Pumach są analogowe liczniki - pięciocyforwe, więc po 99.999 licznik się zeruje. Stad często starsze Pumy z dziwnym przebiegiem np. 65.000 km
Nie mówię, że to się nie zdarza (moja z 98 ma 94 tyś.), ale zawsze jest podejrzane.
Pusia - 12-06-2007, 17:31
Ale podobno gdzieś w silniku czy gdzieś pod maską jest jakieś "magiczne" miejsce, gdzie nie każdy mechanik dociera, a tam nie można wyzerować/cofnąć licznika... Mam rację? Czy w pumach czegoś takiego nie ma?
foo - 12-06-2007, 18:55
ja słyszałem tylko o nitach na silnikach VW, które są odcinane przy przeglądach mniej więcej co 50k km
skuteczne
Anonymous - 12-06-2007, 19:23
Hadzi a co ma być z tymi kontrolkami ??
aha i powiedzcie mi moi drodzy kiedy była zmiana z liczników mechanicznych na elektorniczne ?? i czy jeszcze była jakieś zmiany ??
Mr.Maya - 12-06-2007, 19:29
zmiana licznika i paru innych elementow byla gdzies w polowie 99 roku
Opoya - 12-06-2007, 22:56
Dodatkowo w 2000 roku zmienili hamulce na większe.
helpix - 13-06-2007, 05:43
Skoro mamy się prześcigać, co zostało wymienione Końcówka roczników 99 miała już inne fotele (troche gorsze niż te, z wcześnejszych lat produkcji).
Pusia - 13-06-2007, 16:20
helpix napisał/a: | Końcówka roczników 99 miała już inne fotele (troche gorsze niż te, z wcześnejszych lat produkcji). |
dlaczego uważasz, ze gorsze?
Jimmy7 - 13-06-2007, 20:09
wie ktos ile moze kosztowac pumka 1,7 16 V 1997 ? chodzi mi o cene realna po uwzględnieniu wszelkich negocjacji ? moooze z bolem kiedys....:(
robertpuma1910 - 13-06-2007, 20:39
jak kupisz zarejestrowaną a Polsce za 14 000 to możesz być zadowolony. natomiast sprowadzoną z zagranicy to musisz liczyć ok 13 000 + ok 1400 zl oplat. cena, którą na dzień dobry proponuje sprzedający jest zawyżona, żeby miał z czego urwać jak się będziesz targował więc na ok 500 zl upustu możesz liczyć. szukaj np. na www.otomoto.pl
Mr.Maya - 14-06-2007, 15:12
Opoya napisał/a: | Dodatkowo w 2000 roku zmienili hamulce na większe. | ktore i tak nie hamuja lepiej . dodali tez 3 swiatlo stop
Opoya - 14-06-2007, 16:20
To czy hamują lepiej czy gorzej zależy od doboru tarcz i klocków. W swojej Pumie wymieniłam tarcze na większe i jakoś nie narzekam. Hamuje się lepiej niż wcześniej (przy zwykłych tarczach i klockach), a będzie jeszcze lepiej jak założę EBC (mam zamiar, jak kasy wystarczy, przy najbliższej wymianie założyć GreenStuffy).
Mr.Maya - 14-06-2007, 16:33
Opoya, mowie o seryjnych klockach i tarczach. Przy komplecie EBC napewno bedzie super. Ciekawe ile by kosztowal jakis lepszy zacisk.
Opoya - 14-06-2007, 17:00
Zaciski pasują z Forda Fusion (są takie same jak w nowszej Pumie). Ja kupiłam używane, ale z bardzo małym przebiegiem - nawet nie zdążył za bardzo osadzić się pył z klocków.
W poprzednim poście mówiłam również o standardowych klockach i tarczach - EBC to na razie przyszłość...
|
|
|