To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - tłusta plama pod samochodem

CikCiak - 21-08-2009, 16:11

Teraz mam nauczkę, aby nie jeździć po nieznanym terenie ciemną nocą.... :(
Słoodzik - 21-08-2009, 19:33

CikCiak napisał/a:
Teraz mam nauczkę, aby nie jeździć po nieznanym terenie ciemną nocą.... :(


CikCiak, znalazłem starą fakturę. Miska kosztowała mnie 143,00zł., ale było to w maju 2008r.

MKT - 09-05-2011, 13:54

A ja walnąłem spodem silnika, że aż zadzwoniło:). Taki był podjazd nieładny. No i cieknie. Dzisiaj jadę do mechanika będziemy spawać. Oby zawieszenie silnika nie było uszkodzone.
Jakoś mi się wydaję, że akumulator tak za bardzo trzęsie. W sumie nie pamiętam jak to było przy włączonym silniku. Jakby mógł ktoś napisać jak to jest w sprawnej Pumce byłbym wdzięczny, bo nie wiem ,czy się nie doszukuje.
Co do przecieku to bardzo delikatnie kapie. Nie dolewałem oleju od 5 dni a jeszcze nie jest poniżej min.

wojteks - 10-05-2011, 11:58

o ile dobrze pamiętam to powinienem jeszcze mieć kompletną miskę (obie części) olejową. jak coś to mogę sprzedać za sensowną kasę. nie sądzę żeby spawanie miski było dobrym pomysłem ze względu na fakt iż to jest stop lekki.
MKT - 11-05-2011, 08:08

Już po wszystkim, zaspawane łączny koszt to 250 zł. Samo spawanie 120. Okazało się, że wcześniej miska nie była spawana tylko klejona, od środka nałożona szpachla ,żeby mniej kleju poszło:). Musieli nadlewać, spora dziura była, stąd taki koszt. No i miałem na drugi dzień wszystko gotowe. tak w ogóle za ile chciałeś sprzedać miskę wojteks?. Na allegro nie widziałem tańszej niż 200.
wojteks - 11-05-2011, 08:59

Kompletna miska nie więcej jak 150zł. I miałbyś całą, sprawną. No ale trudno.
MKT - 11-05-2011, 11:57

Chodziło mi o czas, do tego doliczyć jeszcze przesyłkę. Z tego co wiem to jest trochę nadlane. Więc myślę,że będzie trwalsze od oryginału.
ivek - 24-05-2011, 21:13

wczoraj z nieznanych mi faktów poszła miska olejowa, cały olej na parkingu przed firma!
Szybkie holowanko do szwagra odkręcenie miski bajecznie proste jak dobrze pamiętam 14 lub 16 śrub miska wyczyszczona i do firmy spawającej stopy alu , koszt spawania jedyne 50 zł i najlepsza reakcja faceta, ze to miska od samochody bo myślał ze od quada
i teraz pytanie do osób wymieniających miskę. czy miedzy miska a blokiem silnika była podkładka czy jedynie silikon uszczelniający? Bo ja u siebie miałem silikon czerwony.
jeszcze drugie pytanie co myślicie o stosowaniu takiego silikonu zamiast uszczelek


po za tym muszę stwierdzić ze miski od 1,7 i 1,4 się różnią
od 1,4
od 1,7

Opoya - 24-05-2011, 23:08

Fabrycznie stosowany jest silikon. Nie wiem jak w innych silnikach, ale w Pumie nie ma uszczelki standardowej (gumowej lub metalowej), tylko tzw. uszczelka w płynie (paście, kremie, smarze - różnie to nazywają).
CikCiak - 25-05-2011, 16:28

Sama wymieniałam miske olejową i Adam zamawiał specjalna uszczelkę. Wcale nie ładował tam silikonu.

Ja ma taką uszczelkę tzn miałam w poprzedniej mojej Pumie, gdzie miske wymieniałam
http://www.motoneo.pl/t/z1/ELR025.450

Opoya - 25-05-2011, 16:43

Hmm... moje informacje są jeszcze z czasów gdy Paweł (i Adam pewnie też) pracowali w ASO. Może od tego czasu się zmieniło...
MKT - 26-05-2011, 09:12

Nie ma normalnej uszczelki tylko płynna. Specjalny silikon do misek olejowych, Potwierdzam.
Jak się ktoś uprze to, jakąś uszczelkę znajdzie i założy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group