To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - potrzeba półosi dla mojej kici

Anonymous - 13-08-2007, 15:04

trzecia kompletna póloś zamontowana auto zdecydowanie mniej sie trzęsie przy ruszaniu.ale jak to zwykle bywa pecha ciąg dalszy .Dziś dowiedziałam się że posiadam autoalarm w momęcie gdy wsiadam do auta odpalam i co bym nie zrobiła wyje syrena którą nie wiadomo dlaczego schowano z boku tylnego siedzenia za tapicerką.kierunkowskazy migają dioda od immobilizera świeci się ciągłym światłem.
i za żadne skarby nie idze otworzyć bagażnika,nawet kluczykiem.mało tego zamówiłam na allegro zawór nagrzewnicy bo grzało non stop a sprzedawcy usunięto konto bo jest naciągaczem. Zapomniałam o jeszcze jednym zaparowała mi lampa tylna i od tygodnia wygląda nieciekawie.

bania - 14-08-2007, 06:45

witam. mi też troszkę trzęsie między 90-120 km/h. mechanik powiedział że to krzywe felgi co się potwierdza bo przy zmianie opon kolo powiedział że mam troche krzywą felge. niestety to przez nasze drogi :!: :!: :!:
zibi_21-1984 - 12-08-2008, 19:51

Witam .Ja mam taki sam problem jak Wy.Przy predkości 90-110 trzęsie przodem auta-raczej przodem z prawej strony jak jechałem z kolegą mechanikiem. POwyżej tej prędkości jest ok..także przy hamowaniu z dużych predkości dzieje sie to samo ze trzęsie, ale wtedy tylko kierownica cała drga.
Przekładałem całe koła z tyłu na przód i dalej to samo .POjechałem zeby wyważyli koła,dalej to samo. Kolega mechanik stwierdził ze to półośka, geometrnia raczej nie, ale najlepiej to zeby jechac do mechanika jakiegos i zobaczył dokładnie. :sad: :sad:

Opoya - 13-08-2008, 00:05

zibi_21-1984 napisał/a:
Kolega mechanik stwierdził ze to półośka
No to nad czym się zastanawiasz? To bardzo prawdopodobne.
wojteks - 13-08-2008, 19:34

bardzo często jeżeli kierownica trzęsie przy większej prędkości to dlatego że rozwala się przegób i najczęściej jest to przegób zewnętrzny przy kole łatwo to zdiagnozować - wystarczy skręcić mocno kierownicą i dodać gazu jeżeli będą słyszalne stuki to przegób walnięty. a jeżeli tak jest to puma chyba też ma wymienny sam przegób - nie trzeba wymieniać całej osi. Koszt to ok150 złoty za nowy. pozdro
Anonymous - 15-02-2009, 12:05
Temat postu: poloska prawa...
witam potzrebuje poloske prawa najlepij kompletna do mojej pumci i oczywiscie w dobrej cenie:) prosze o informacje na pw wyjezdzam w trase tirkiem wiec odczytam jak wroce z gory dziekiuje i pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group