Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Cisnienie w tlokach
Anonymous - 29-11-2008, 13:05
Pusia, ni epamietam, ale ponoć 1000zł to kpl pierscieni kosztuje... ale nie jestem pewien.
Pusia - 29-11-2008, 13:43
To nie lepiej upolować sprawny inny silnik i cały przełożyć ? Na pewno taniej wyjdzie.
morgan - 29-11-2008, 14:16
Myśle że nie warto robić kapitalnego remontu.
adam533 - 29-11-2008, 16:54
Swiss w poniedziałek zrobię wycenę takiego remontu i sprawdzisz co się bardziej opłaca.
Napisz jaki silnik i który rok samochodu
Anonymous - 30-11-2008, 16:07
Czesc, dzieki wam szystkim za pomoc
Rok pumy 1998 silnik 1.7.
Jest duze ryzyko ze jak sie kupuje silnik to moze byc tez uszkodzony?
adam533 - 01-12-2008, 21:16
więc tak panewki-300pln pierścienie-320 komplet uszczelek-580pln obróbka głowicy-400 robocizna-1200pln to tyle co drugi silnik.I jeszcze za wymianę trzeba zapłacić jakieś 700pln
Anonymous - 02-12-2008, 15:03
adam533, sama robocizna 1200? tak to napisałeś ze na moje wychodzi cały koszt na 2800...
Anonymous - 02-12-2008, 20:18
OK, dzieki za wasza pomoc
adam533 - 02-12-2008, 20:19
1200pln za robociznę to moim zdaniem rozsądna cena.Trzeba silnik wyjąć,rozebrać,zawieść przywieść głowicę,złożyć silnik i zamontować.Jest z tym trochę pracy i dla tego takie są ceny.
[ Dodano: 02-12-2008, 20:24 ]
Swiss, jeśli zdecydujesz się na używany silnik zapłacisz 2000-2500pln plus wymiana 700pln i albo trafisz dobry silnik.albo taki jak Twój
Bacha - 02-12-2008, 23:51
dokładnie tak jak pisze adam533 kupisz silnik i po jkimś czasie może się okazać że jest do remontu ... a tak będziesz wiedział na czym stoisz bokoszta porównywalne Łasia
Anonymous - 03-12-2008, 12:12
Bacha, to może niech kupi ten 2.0l 140KM ??
Pusia - 03-12-2008, 12:54
Niedługo może Markko będzie sprzedawał swój silnik, bo przecież miał tam jakieś monstrum wsadzać
A jego silnik jest naprawdę w super stanie
Kolin - 13-12-2008, 16:31
Jak dla mnie to tylko w grę wchodzi remont... w dzisiejszych czasach ciężko natrafić na nie zajechaną jednostkę,do Pumy tym bardziej.
Generalnie rozbierzcie motor, zobaczcie jak wygląda dół silnika Tuleje, Wał,Tłoki...
Głowice wyremontować to pikuś dół motoru jest droższy i bardziej uciążliwy
Robiąc remont wiesz co masz i na jakich podzespołach to wszystko bazuje i masz na długi czas spokój
Anonymous - 13-12-2008, 21:57
Mozecie kogos polecic z okolic trojmiasta kto byl by wtsanie dobrze taki remont wykonac?
Speedy - 14-12-2008, 10:11
Swiss, Ja niestety "jeszcze" nie moge nikogo polecic Zobaczymy jak moj poskladaja i kiedy...
Robilem juz remont silniku matiza gdzies w jakims przypadkowym warsztacie i to byl blad.. teraz silnik sie rozpada bardziej nic przed...
|
|
|