To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Cisnienie w tlokach

Anonymous - 29-11-2008, 13:05

Pusia, ni epamietam, ale ponoć 1000zł to kpl pierscieni kosztuje... ale nie jestem pewien.
Pusia - 29-11-2008, 13:43

To nie lepiej upolować sprawny inny silnik i cały przełożyć ? Na pewno taniej wyjdzie.
morgan - 29-11-2008, 14:16

Myśle że nie warto robić kapitalnego remontu.
adam533 - 29-11-2008, 16:54

Swiss w poniedziałek zrobię wycenę takiego remontu i sprawdzisz co się bardziej opłaca.
Napisz jaki silnik i który rok samochodu

Anonymous - 30-11-2008, 16:07

Czesc, dzieki wam szystkim za pomoc :)
Rok pumy 1998 silnik 1.7.

Jest duze ryzyko ze jak sie kupuje silnik to moze byc tez uszkodzony?

adam533 - 01-12-2008, 21:16

więc tak panewki-300pln pierścienie-320 komplet uszczelek-580pln obróbka głowicy-400 robocizna-1200pln to tyle co drugi silnik.I jeszcze za wymianę trzeba zapłacić jakieś 700pln
Anonymous - 02-12-2008, 15:03

adam533, sama robocizna 1200? tak to napisałeś ze na moje wychodzi cały koszt na 2800... :shock:
Anonymous - 02-12-2008, 20:18

OK, dzieki za wasza pomoc :)
adam533 - 02-12-2008, 20:19

1200pln za robociznę to moim zdaniem rozsądna cena.Trzeba silnik wyjąć,rozebrać,zawieść przywieść głowicę,złożyć silnik i zamontować.Jest z tym trochę pracy i dla tego takie są ceny.

[ Dodano: 02-12-2008, 20:24 ]
Swiss, jeśli zdecydujesz się na używany silnik zapłacisz 2000-2500pln plus wymiana 700pln i albo trafisz dobry silnik.albo taki jak Twój

Bacha - 02-12-2008, 23:51

dokładnie tak jak pisze adam533 kupisz silnik i po jkimś czasie może się okazać że jest do remontu :neutral: ... a tak będziesz wiedział na czym stoisz bokoszta porównywalne Łasia
Anonymous - 03-12-2008, 12:12

Bacha, to może niech kupi ten 2.0l 140KM ?? ;)
Pusia - 03-12-2008, 12:54

Niedługo może Markko będzie sprzedawał swój silnik, bo przecież miał tam jakieś monstrum wsadzać :)
A jego silnik jest naprawdę w super stanie :)

Kolin - 13-12-2008, 16:31

Jak dla mnie to tylko w grę wchodzi remont... w dzisiejszych czasach ciężko natrafić na nie zajechaną jednostkę,do Pumy tym bardziej.

Generalnie rozbierzcie motor, zobaczcie jak wygląda dół silnika Tuleje, Wał,Tłoki...

Głowice wyremontować to pikuś dół motoru jest droższy i bardziej uciążliwy

Robiąc remont wiesz co masz i na jakich podzespołach to wszystko bazuje i masz na długi czas spokój

Anonymous - 13-12-2008, 21:57

Mozecie kogos polecic z okolic trojmiasta kto byl by wtsanie dobrze taki remont wykonac?
Speedy - 14-12-2008, 10:11

Swiss, Ja niestety "jeszcze" nie moge nikogo polecic :) Zobaczymy jak moj poskladaja i kiedy...
Robilem juz remont silniku matiza gdzies w jakims przypadkowym warsztacie i to byl blad.. teraz silnik sie rozpada bardziej nic przed...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group