To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Obroty silnika - problem

Anonymous - 11-03-2009, 14:45
Temat postu: Sprzęgło
Przy okazji wymiany sprzęgła i docisku, warto też wymienić wysprzęglik, żeby tam już drugi raz nie zaglądać. Wymieniałem ostatnio sprzęgło z dociskiem i na wszelki wypadek zakupiłem wysprzęglik, naprawdę nie żałuję tego, stary był w tragicznym stanie... Ewentualnie można dogadać się z mechanikiem żeby to rozebrał i stwierdził w jakim jest stanie i w razie potrzeby dokupić, niestety to jest dodatkowo 300zł (zależy jakiej firmy). Plus jest taki że prawdopodobnie nigdy (nie za mojej kadencji) nie usłyszę o sprzęgle.
Anonymous - 12-03-2009, 08:25
Temat postu: dziwne obroty...
koledzy chyba nie zrozumielismy sie:) chodzi mi o to ze jest takie zjawisko jakby zawieszania sie wskazowki miedzy 1400 - 1200 obrotow i slychac to po silniku...do tej pory obroty po wcisnieciu sprzegla normalnie spadaly na 900 ( bez tej zawieszki jakby w polowie) kurcze sam juz nie wiem czy dobrze Wam to tlumacze;)
bartolomeo - 12-03-2009, 19:03

mi od razu wskazują około 900-1000
No chyba że trochę czasami pofalują ale wiadomo wina silniczka krokowego, którego nie chce mi się wymieniać.

Anonymous - 13-03-2009, 10:18

bartolomeo napisał/a:
nie chce mi się wymieniać
hihi, kiedys miewalam rozne problemy z obrotami, falowaly, zawieszaly sie, no wiec i przeplywomierz byl czyszczony,silniczek krokowy takze a teraz to bylam zmuszona go kupic a wydatek powiem szczerze nie maly i nie zwlekaj bo ceny teraz sa jakies crazy, tym bardziej jestem wsciekla, bo nowy wlasciciel mojego pumolota bedzie mial spokoj
trojan6 - 27-03-2009, 22:27

Jechałem dzisiaj wieczorem, padał spory deszcz. Było włączone prawie wszystko tj. wszystkie niezbędne światła, oprócz drogowych, moje wszystkie pdświetlenia, nawigacja podłączona do zapalniczki.

Samochód puściłem na luz z górki. Obroty silnika zaczęły skakać pomiędzy 1000 a 1500. Na tej zasadzie, że nie falowały tylko po prostu dochodziło do 1500 i spadało do 1000. Gdy wrzuciłem bieg nic juz nie skakało.

Czy normalna jest taka praca silnika w danej sytuacji?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group