Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - problem z ukladem kierowniczym hamulcami ???
Słoodzik - 05-03-2009, 17:42
Spoko... jak już będziesz je miał to daj znać czy jazda się zmieniła
mateuszek323 - 05-03-2009, 17:55
przyczyn takich zachowań samochodów jest wiele mogą to być koła nie wyważone ale także zbieżność ja ustawiłem zbieżność i teraz mi nie lata itp także mogą być krzywe tarcze oraz tak jak wcześniej pisaliście końcówki drążków kierowniczych musicie poszukać luzów pozdro:)
Słoodzik - 05-03-2009, 21:49
Zgadza się, przyczyn może być wiele, ale najlepiej zacząć od tych, które są najmniej kosztowne
Anonymous - 06-03-2009, 09:34
Akfarium, tak, to pierścienie centrujące. To trzeba koniecznie założyć, bo koło teraz może kręcić się jak jajko.
Ja rok temu kupowałem u wulkanizatora na nawojowskiej. W miejscu gdzie jest jakaś baza ciężarówek, stacja benzynowa i stary salon daewoo. Miał na miejscu...
akfarium - 06-03-2009, 14:40
Franek właśnie tam chce jechać... a pamiętasz ile sobie krzyknął?? pytam żeby mieć wazie czego rozeznanie
Anonymous - 06-03-2009, 15:03
Nie pamiętam. Ale jakoś więcej niż na allegro i innych takich. 20 za sztuke? Coś takiego.
Opoya - 06-03-2009, 16:04
akfarium, dziwne, że oponiarz, który zakładał Ci felgi nie zwrócił na to uwagi. Trzeba zdawać sobie sprawę jeżdżąć z luzem miedzy piastą a otworem w feldze, że przy większym obciążeniu bocznym w stosunku do mocowania (a take najczęściej występują w tym przypadku) może nawet urwać szpilki... Felga powinna trzymać się na piaście, a śruby ją tylko mocują, nie służą do środkowania felgi.
Tak czy inaczej - natychmiast załóż pierścienie i sprawdż, czy nie są uszkodzone szpilki.
akfarium - 06-03-2009, 17:51
"opoya" - tez tego nie mogę pojąć, ale niestety najgorzej jest trafić właśnie na takich magików...
bartolomeo - 06-03-2009, 18:02
akfarium, jeszcze jest taka sprawa że możesz nie dostać takiego pierścienia jaki potrzebujesz. Ponieważ niektórych pierścieni nie da się kupić, Bardzo bardzo cieńkich. Wtedy jeśli to możliwe zostaje zlecenie dla jakiegoś tokarza. Jeśli oczywiście stwierdzi że da się to w ogóle wykonać. Musiałbyś znać rozmiar piasty w Pumie i rozmiar otworu centrującego w feldze. Wtedy możliwe że któryś będzie pasował.
Opoya - 06-03-2009, 19:16
Dokładnie tak... Mam do moich OZ pierścienie dorabiane na zamówienie. Mi potrzebne były takie - piasta 63.3 mm i felga 65.1 mm, więc grubość ścianki pierścienia (różnica średnic dzielona na pół) to 0.9 mm! Ale jak widać i takie można dorobić. Pierścienie są z tworzywa. Teraz będę z nimi jeździć już czwarty sezon (jak zmienię kółka na letnie). Jak widać są trwałe, nawet tak cieniutkie.
|
|
|