Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - wiatrak chlodnicy
Mr.Maya - 23-05-2009, 16:12
99% marek ma tak ze silnik nie pracuje a wiatrak dziala moze licza ze grawitacyjnie ciecz sie jeszcze przemieszcza
markko - 24-05-2009, 07:35
99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje
CikCiak - 24-05-2009, 09:49
I pewnie francuzy (Peugeot ma - słyszę codziennie)
Mr.Maya - 24-05-2009, 09:54
markko napisał/a: | 99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje | Seat tak ma a jest to jak by VW. Dawne DU tez tak mialo.
Danieloon - 24-05-2009, 11:50
CikCiak, Mój peugeot tak nie ma z wyłączeniem silnika wyłącza się wiatrak.
[ Dodano: 24-05-2009, 13:02 ]
We fiatach owszem jest to gdyż posiadam fiata i gdy mocno się nagrzeje wiatrak chodzi nawet gdy wyłączę silnik wydaje mi się że jest tam czujnik który poprostu odbiera sygnał że płyn chłodzący jest ciepły i gdy go schłodzi to się wyłącza.
Słoodzik - 24-05-2009, 13:02
Pisząc o Peugeocie miałem na myśli np. model 406, którym jeździłem. Tam wiatraczek działa po wyłączeniu silnika.
CikCiak - 24-05-2009, 14:06
A moja 206 ma:( Może seria 207, 308 itp już nie.
Danieloon - 24-05-2009, 15:05
Moje 307cc nie ma nawet dziś to sprawdziłem.
bartolomeo - 24-05-2009, 15:50
markko napisał/a: | 99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje |
Opel oczywiście że to stosuje, przynajmniej stosował
nomka - 25-05-2009, 10:47
W naszym starym Audi b4 też wiatrak pracował po wyłączeniu silnika (normalnie taki bardzo głośny szum było słychać) i to dość długo (na pewno nie siłą bezwładności...)
outhot - 27-05-2009, 22:53
wydaje mi sie ze to ma wplyw nie tyle na silnik co na elektryke, lepiej zeby silnik dostal troche swiezego powietrza niz ma sie piec w srodku, pod maska, takie moje zdanie
|
|
|