To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - wiatrak chlodnicy

Mr.Maya - 23-05-2009, 16:12

99% marek ma tak ze silnik nie pracuje a wiatrak dziala moze licza ze grawitacyjnie ciecz sie jeszcze przemieszcza
markko - 24-05-2009, 07:35

99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje
CikCiak - 24-05-2009, 09:49

I pewnie francuzy (Peugeot ma - słyszę codziennie)
Mr.Maya - 24-05-2009, 09:54

markko napisał/a:
99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje
Seat tak ma a jest to jak by VW. Dawne DU tez tak mialo.
Danieloon - 24-05-2009, 11:50

CikCiak, Mój peugeot tak nie ma z wyłączeniem silnika wyłącza się wiatrak.

[ Dodano: 24-05-2009, 13:02 ]
We fiatach owszem jest to gdyż posiadam fiata i gdy mocno się nagrzeje wiatrak chodzi nawet gdy wyłączę silnik wydaje mi się że jest tam czujnik który poprostu odbiera sygnał że płyn chłodzący jest ciepły i gdy go schłodzi to się wyłącza.

Słoodzik - 24-05-2009, 13:02

Pisząc o Peugeocie miałem na myśli np. model 406, którym jeździłem. Tam wiatraczek działa po wyłączeniu silnika.
CikCiak - 24-05-2009, 14:06

A moja 206 ma:( Może seria 207, 308 itp już nie.
Danieloon - 24-05-2009, 15:05

Moje 307cc nie ma nawet dziś to sprawdziłem.
bartolomeo - 24-05-2009, 15:50

markko napisał/a:
99%??? opel nie, ford nie, VW nie, itd. Chyba koncern fiata to tylko stosuje

Opel oczywiście że to stosuje, przynajmniej stosował

nomka - 25-05-2009, 10:47

W naszym starym Audi b4 też wiatrak pracował po wyłączeniu silnika (normalnie taki bardzo głośny szum było słychać) i to dość długo (na pewno nie siłą bezwładności...)
outhot - 27-05-2009, 22:53

wydaje mi sie ze to ma wplyw nie tyle na silnik co na elektryke, lepiej zeby silnik dostal troche swiezego powietrza niz ma sie piec w srodku, pod maska, takie moje zdanie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group