To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Przy wduszeniu do dechy- przydławienie i szarpnięcie- pomocy

Kaaasia - 25-11-2010, 17:09

Właśnie przewody wymieniłam już po szlifowaniu głowicy, sprawdzeniu całej instalacji elektrycznej, wymianie innych części w aucie i nie pomogło. Po cewce skończyło się szarpanie i nabrała mocy. Mam nadzieję, że szybciutko się Twój problem rozwiąże. ;)
Pover - 03-02-2011, 17:00

Witajcie !
Żeby nie zakładać nowego tematu postanowiłem napisać... Od jakiegoś czasu mam problem, otóż auto krztusi się bez względu czy jadę na 1 czy na 4 biegu, przy dodawaniu gazu przerywa, czasami przy wejściu na obroty idzie trochę ale tez jakby chciało a nie mogło. Podpięta została pod komputer przy czym wyskoczył błąd "Zbyt uboga mieszanka paliwa" . Kilka dni temu odpiąłem klem by zrestartować komputer, o dziwo przez krótką chwilę zanim parametry w nim się jeszcze dobrze nie ustawiły, Puma chodziła jak złoto ! Niestety było to tylko chwilowe i autko jak w tej chwili przerywało tak przerywa. Moi drodzy, proszę was o pomoc ! :sad:

cobraswiecie - 03-02-2011, 17:07

Poczytaj temat o czyszczeniu przepływki-mi pomogło:)
Pover - 03-02-2011, 22:50

Jakieś jeszcze propozycje ? :wink:
cobraswiecie - 03-02-2011, 22:57

A przeczyściłeś już?
Pover - 04-02-2011, 00:10

Jeszcze nie , zrobię to na dniach gdyż nie mam zbytnio czasu a przy okazji założona jest plomba i trzeba sie z tym trochę pobawić :wink: Gdyby jednak i to nie pomogło to coś komuś na myśl przychodzi ?

Pozdrawiam

cobraswiecie - 04-02-2011, 07:25

Najpierw zrób to a potem myśl dalej.Mi już nawet mówili,że sprzęgło się pewnie ślizga i bym wydał z 1000zl a tu chwila odkręcania(klucz Torx-musiałem lekko podbić śrubkę aby dało się odkręcić normalnym śrubokrętem.Zakup pędędzelka i denaturatu-bezcenne;)i auto wypycha się jak nigdy.
bania - 04-02-2011, 09:01

Pover, zrób to co radzi cobraswiecie, to jest 10 min roboty potem odpięcie aku na około 30 min, przejechanie kilku kilometrów i powinno być dobrze. jeżeli nie będzie to pomyślimy nad bardziej hardcorowymi problemami. może napisz jeszcze jakie dokładnie było oznaczenie tego błędu, może to podsunie jakiś pomysł bo są tu ludzie (np. Opoya, którzy się na tym znają
Opoya - 04-02-2011, 14:08

bania, wywołałeś mnie do... monitora. :mrgreen:
Pover, napisz dokładnie co to za kod, ale jeśli jest to P0171 (zbyt uboga mieszkanka w I cylindrze) to winę ponosi właśnie przepływomierz. Sprawdzone w kilku Pumach (łącznie z moją).

PS. o jakiej plombie piszesz?

Pover - 05-02-2011, 14:13

Niestety, po dokładnym przeczyszczeniu przepływomierza. Auto jak pracowało tak pracuje, moze bardzo minimalna poprawa jednak dalej nie jest to .... :neutral:
cobraswiecie - 05-02-2011, 18:00

A akumulator odłączyłeś po czyszczeniu?
Pover - 05-02-2011, 20:24

No właśnie nie ... może to poprawić działanie ?
Boogie - 05-02-2011, 22:51

Powinno, komputer sie zresetuje i od nowa ustawi z dobrze działającym przepływomierzem.
Damianos - 05-02-2011, 22:51

zdecydowanie tak. Komputer się zresetuje i dobierze na nowo mieszankę powietrza, tym razem, dzięki czystym drucikom przepływomierza- prawidłową.
Opoya - 08-02-2011, 13:29

Reset komputera samochodu jest konieczny po takim czyszczeniu. Wiem to z autopsji (ale nie w mojej Pumie). Po przeczyszeniu przepływoierza i bez resetu nie było żadnych zmian w działaniu auta (krztuszenie, aż do zgaśnięcia). Po resecie aż miło było posłuchać pracy silnika. Aha - pamiętaj, że restet to nie tylko odłącznieu aku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group