Elektryka i oświetlenie - self test DTC wskażników i silnika
Mr.Maya - 27-02-2011, 15:43
stan licznika jest zapisany w liczniku w pumie. A co do bledu 5967 Low fuel indication failure short to ground
Anonymous - 27-02-2011, 16:50
Dzięki. Już go rozgryzłem...
leman - 19-03-2011, 10:50
bogboss; a podzielisz się ze swoim "gryzieniem" bo ja sie troche zapętliłem
a chodzi mi o leczenie przyczyny, mniej skutków ...
Anonymous - 25-04-2011, 19:37
Ten błąd oznacza, że było "sucho" w zbiorniku paliwa. Błąd wyleczy się sam po kilku tankowaniach tzn gdy zapali się "księgowy" - kontrolka rezerwy, to zatankuj tyle by zgasła. Dwa, trzy razy taki zabieg i błędu nie będzie.
PS
Czy wiecie, że na rezerwie można przejechać tylko 50 km ?później pomimo, że paliwo jest, to jazda będzie nie możliwa ? Trzeba pamiętać, że w takiej sytuacji nie wystarczy zatankować litr lub dwa, trzeba wlać tyle by zgasł w/w księgowy Właśnie taka sytuacja powoduje wystąpienie wspominanego w poprzednim poscie błędu....
leman - 29-04-2011, 06:38
super ! dziękuję
ja mam to (chyba?) po poprzednim właścicielu, bo nie dojeżdżam do "księgowego" -tankuję wcześniej
a tak jeszcze informacyjnie, wymieniałem aku, czyli reset kompa nie kasuje tego błędu (niestety nie zrobiłem przed tym self testu, więc trochę dywaguję )
Anonymous - 19-05-2011, 07:46
Ten błąd jest taki paskudny, że nawet reset kompa czasami go nie wywali...:)
|
|
|