Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Wariator faz rozrządu
wąski - 28-06-2011, 14:21
Ja też mam taką nadzieję, chyba że był to dziwny zbieg okoliczności że na podmienionej pompie silnik pracował bez zarzutu. Pożyjemy zobaczymy. Fakt faktem że moja pompa oleju była do niczego i prędzej czy później konieczna byłaby wymiana.
mlody3eci - 28-06-2011, 14:58
Ja powoli tracę już nerwy do pumy. Okazuje się, że po raz kolejny musi być rozbierany rozrząd z powodu zsuwającego się paska. Do tej pory jako przyczynę traktowaliśmy uszkodzony napinacz, ale okazuje się, że po wymianie jest tak samo. Po ściągnięciu osłony zauważyłem lekkie bicie na zębatce przedniej. Podejrzewam, że to może być przyczyna. Jeśli ktoś ma taką część na sprzedaż lub chociaż orientuje się jak to jest z jej wymianą (koszty) to proszę o info. Przez tą usterkę już poszło z portfela tyle kasy, że mamy ochotę pumę przerobić na żyletki...
wąski - 28-06-2011, 17:23
Myślę że chodzi ci o kółko zębate wariatora faz. Jeżeli tak to z wymianą na używkę będzie ciężko. Część praktycznie nie dostania osobno, jedynie z wałkami lub całą głowicą. Nikt nie chce sprzedawać osobno. Nowa to koszt ok 1000-1100zł. Ale poszukaj może uda ci się gdzieś znaleźć.
|
|
|