Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Pracuję jak diesel i stracił kopa
Opoya - 18-04-2012, 19:00
Drobna uwaga - odkręcenia samej kostki z układem od całości przepływomierza potrzebny jest tzw. pin torx, czyli torx z dziurką. Nie pamiętam tylko jaki numer.
Któryś z czerwonego pudełka na pewno będzie pasował:
Tast - 18-04-2012, 20:12
Wtrące trzy grosze :
Można też wyczyścić przepływomierz wyjmując całe jego mocowanie z airboxa i z rury idącej do przepustnicy.
Foto poglądowe:
Opoya - 18-04-2012, 20:28
Można, ale nie jest to zbyt wygodne, nie da rady dobrze go wyczyściić, a na dodatek łatwo można uszkodzić. Przepływomierz to wbrew pozorom bardzo delikatne urządzenie.
hojrak - 19-04-2012, 10:01
potrzeba Torxa z dziurką nr 20 tutaj dokładny opis:
http://klubpumy.pl/printv...884d1e825ddfcaa
edit:
ups już link wrzucony wcześniej:P nie zauważyłem:)
TomSon - 21-04-2012, 09:04
Jest maly problem sruba byla zakrecona na amen probowalem rowniez zrobic naciecie i udalo sie ale jest maly problem... stop z ktorego wykonana jest sruba jest zbyt mieki i srubokret rowniez nie daje rady chyba poprostu ja rozwierce a pozniej zastapie ja czyms lepiej wykonanym
[ Dodano: 22-04-2012, 21:12 ]
W środę zabieram się za rozwiercenie śruby od przepływki wyczyszczę ją i zobaczę co wtedy, jeżeli to nie pomoże bocznikowy (możecie podać jakąś instrukcję jak to zrobić?) a co myślicie o preparatach czyszczących silnik "od środka"? Np. preparaty do czyszczenia zaworów czy jakieś ulepszacze czy ceramizery? Wiem że trochę odbiegam od tematu...
|
|
|