Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Nierówna praca silnika
Pietia - 14-03-2013, 19:26
MarcinP, no jedź gdzieś do mechanika, lepiej wydać te 50 zł i na paliwo 30 niż jechać do jakiegoś "idioty"
Anonymous - 14-03-2013, 19:40
MarcinP napisał/a: | stwierdził, że zanim zacznie podłączać złącze, to musi "przejść' po całej instalacji w samochodzie, sprawdzić, czy wszystko jest seryjne itp..
|
Może nie taki idiota, to samo mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie Forda
Pietia - 14-03-2013, 21:09
Zahariash, no dobra ale jak podepniesz kompa pod auto i będziesz miał coś z instalacją to nie odczytasz wogóle nic. A po co ją sprawdzać to teraz się zdziwiłem
MarcinP - 14-03-2013, 21:35
Gość twierdzi, ze jeśli cos było zmieniane, a on podepnie jak w seryjnych, to moze cos spalić i będzie kłopot.. No i w sumie brzmi to sensownie, ale chyba większość rzeczy widać od razu czy są normalnie, czy jakieś przeróbki, a on chce auto na dzień dwa i oczywiście liczy sobie za swój poświęcony czas..
markko - 14-03-2013, 21:43
przewody, świece kiedy wymieniane? filtry?
MarcinP - 14-03-2013, 21:52
Przewody i świece wymienione kilka dni temu, nic nie dało. Filtry razem z olejem wymienione pozna jesienią.
markko - 14-03-2013, 22:05
no to lambada, choć bez kompa możesz nie ruszyć tematu, czyszcząc i wymieniając co ciekawsze części. Jak umiesz i masz sprzęt to zmierz stopień sprężania
Gaydek - 17-03-2013, 09:05
Diagnostyka. A wcześniej bak porządnego paliwa + czarny STP.
MarcinP - 17-03-2013, 13:39
Gaydek, Leje tylko 98 Verve i Dynamic z przewagą tego drugiego (a że rafinerie Lotosu mam w promeniu 40km, to po cichu liczę, że jest trochę mniej pokiełbaszone te paliwo) i co jakiś czas leję
[ Dodano: 18-03-2013, 21:23 ]
Autko po komputerze. Zero jakichkolwiek błędów. Dodatkowo test emisji spalin, podobno wyszedł wzorowo. Pozostaje tylko przeczyścić przepustnice, a jak to nie pomoże, to wymienić bocznikowy, mam nadzieje, że to załatwi problem..
markko - 19-03-2013, 17:33
MarcinP napisał/a: | Leje tylko 98 V | bezsensu
Qszysiek - 19-03-2013, 18:15
Ja kiedys mialem problem z czujnikiem położenia przepustnicy, wyszlo to na komputerze, co prawda nie jako błąd, ale czujnik na zamkniętej przepustnicy podawał otwarcie ponad 50 stopni zamiast 4-6 czy ile tam powinien miec na biegu jałowym. Zmieniłem czujnik i wszystko wróciło do normy. Sprawdzali Ci to?
MarcinP - 20-03-2013, 07:07
Qszysiek, kurcze nie wiem.. Albo nie wyszedł błąd, albo gość nie spojrzał..
markko, dlaczego bez sensu?
Tast - 20-03-2013, 07:51
Teoretycznie, jeżeli chodzi o kulturę pracy silnika, to z sensem:
http://www.motolipno.pun....c.php?pid=19610
markko - 20-03-2013, 09:21
MarcinP napisał/a: | markko, dlaczego bez sensu? | poczytaj moje posty w innym temacie nie bede sie znou rozpisywał o tym
asus - 20-03-2013, 10:22
kolego z tymi nierownymi obrotami w 99% jest to sada mialem to samo przy kreceniu pumy spalanie okolo 15 przy jezdzi ekonomicznej okolo 18 wiec tragedia obroty faluja silnik słabyszy wymieniłęm sonde tak pokazała diagnostyka puma nowe zycie spalanie na poziomie 7-9l a jedzie jeszcze lepiej niz jechała i silnik chodzi jak ma chodzic
sonda bosha 150-250 a warto
|
|
|