Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Amortyzatory i sprężyny
czarny - 23-09-2005, 09:43
wąski ja jeździłem na całym zawiasie apexa amory+springi35mm i było hmmmmmm twardo
na co wielki wplyw miały twarde amorki !! ale po weight reduction gdy tył stał sie lekki jak piórko to strzelałem niekiedy takie drifty na rondzie że heja !! dup* uciekała jak w rwd ... rewelka ...
Speedy - 23-09-2005, 20:42
a jak zrobiles to swoje weight reduction ??? Poprostu wyjales siedzenia i kanape czy jakos bardziej pro..??
Anonymous - 28-09-2005, 17:35
sprezyny -35mm + amorki sachs adventage dobra opcja ?? nie rozleca sie amorki ??
wąski - 28-09-2005, 22:10
Ja byłem zainteresowany kupnem sachs advantage ale w Inter Cars mi odradzili. Podobno rewelacyjnie spisują sie przy normalnych sprężynach a przy krótkich moga się szybciej rozpaść. Do sprężyn obniżających polecili mi Bilstein B6 i Weitec Ultra GT (wszystkie w mniej więcej tej samej cenie co advantage). Ja w koncu zamówilem caly zestaw Weitec Ultra GT (amorki i sprężyny oniżające - 40mm) w firmie Fosab.
Paweł - 03-10-2005, 11:03
Zapomnialem mailem napisac ja zaloze amorki.
Juz zalozylem sachs'y advantage i nie sa takie zle coprawda Pumka stala sie sporo twardsza ale mi to nie przeszkadza (koszt wyszedl 540zł za 2 amorki przod plus 90zł za założenie) mialem propozycje jeszcze zalozenia amorkow kayaby ale podobno sa na tym samym poziomie tylko odpowiednio drozsze wiec chyba nie bylo sensu
chapter322 - 12-10-2005, 15:41
w poniedzialek zakladam amorki sachsa adventage na sprezynyki apexa -35mm. Mam nadzieje ze bedzie lepiej chodzilo niz na standardowych amorach.
Paweł - 13-10-2005, 02:04
Według mnie powinno chodzic lepiej,chociaz ja mam na standardowych sprezynach
wąski - 13-10-2005, 14:20
właśnie otrzymałem przesyłkę z Fosabu. Niestety zamawiałem tylnie amortyzatory ktore mają sposób montażu oczkowy a dostalem widelczykowe.
Przednie amorki i sprężyny są takie jak powinny być a na wymianę tylnich będę musiał czekać znowu 2 tygodnie.
Gaydek - 13-10-2005, 15:03
Wąski: to jak już to wszystko zamontujesz (dolot od Czarnego & zawiecha) to zrób fotki i umieść opis swojej Pumki w dziale Klubowicze .
wąski - 13-10-2005, 16:16
Właśnie taki mam zamiar. Czekam jeszcze teraz na reszte "klamotów" i jak już wszystko pozakładam to umieszcze fotki.
wąski - 26-11-2005, 15:06
Zawieszenie nareszcie założone. Rewelacja!!! Auto jest sztywne i twarde!!! Obniżenie o 40 mm dało super efekt wizualny i poprawiło trakcje. Polecam. Teraz jazda to super frajda!!!
Speedy - 26-11-2005, 22:45
wąski, ile wybuliles za caly zestaw jesli mozna zapytac..??
Paweł - 27-11-2005, 14:48
Tez jestem ciekaw jak mozesz to wiecej szczegolow i jakies foty pozdro
wąski - 27-11-2005, 23:58
Cały zestaw to koszt niecałe 1900 zł. Fotki bedą w krótce jak pozakładam reszte elementów. Szczegóły: Nic nie obciera. Tył zszedł ponad 5 cm a przód dokładnie 4 także autko nie ma już zadartego w górę tyłu. Nie ma problemu z garbami zwalniającymi (i tak prześwit jest wystarczająco duży). Amortyzatory rewelacyjnie tłumią nierówności, troche bardziej trzesie ale dla mnie jest to przyjemne . Ogólnie mówiąc zmieniła sie charakterystyka jazdy auta. Jest ono bardzo sztywne, nie przechyla sie na zakrętach, można naprawde poszaleć wchodząc z duża prędkościa w zakręty. Zupełnie bez porównania z seryjnym zawieszenie. Naprawde polecam. Wydatek ten zwróci sie zupełnie w rewelacyjnej charakterystyce prowadzenia auta.
Patriqs - 28-11-2005, 10:11
obniżenie fajna rzecz
|
|
|