To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Amortyzatory i sprężyny

czarny - 23-09-2005, 09:43

wąski ja jeździłem na całym zawiasie apexa amory+springi35mm i było hmmmmmm twardo :)
na co wielki wplyw miały twarde amorki !! ale po weight reduction gdy tył stał sie lekki jak piórko to strzelałem niekiedy takie drifty na rondzie że heja !! dup* uciekała jak w rwd ... rewelka ...

Speedy - 23-09-2005, 20:42

a jak zrobiles to swoje weight reduction ??? :P Poprostu wyjales siedzenia i kanape czy jakos bardziej pro..?? :?: :lol:
Anonymous - 28-09-2005, 17:35

sprezyny -35mm + amorki sachs adventage dobra opcja ?? nie rozleca sie amorki ??
wąski - 28-09-2005, 22:10

Ja byłem zainteresowany kupnem sachs advantage ale w Inter Cars mi odradzili. Podobno rewelacyjnie spisują sie przy normalnych sprężynach a przy krótkich moga się szybciej rozpaść. Do sprężyn obniżających polecili mi Bilstein B6 i Weitec Ultra GT (wszystkie w mniej więcej tej samej cenie co advantage). Ja w koncu zamówilem caly zestaw Weitec Ultra GT (amorki i sprężyny oniżające - 40mm) w firmie Fosab.
Paweł - 03-10-2005, 11:03

Zapomnialem mailem napisac ja zaloze amorki.
Juz zalozylem sachs'y advantage :) i nie sa takie zle coprawda Pumka stala sie sporo twardsza ale mi to nie przeszkadza :) (koszt wyszedl 540zł za 2 amorki przod plus 90zł za założenie) mialem propozycje jeszcze zalozenia amorkow kayaby ale podobno sa na tym samym poziomie tylko odpowiednio drozsze wiec chyba nie bylo sensu :)

chapter322 - 12-10-2005, 15:41

w poniedzialek zakladam amorki sachsa adventage na sprezynyki apexa -35mm. Mam nadzieje ze bedzie lepiej chodzilo niz na standardowych amorach.
Paweł - 13-10-2005, 02:04

Według mnie powinno chodzic lepiej,chociaz ja mam na standardowych sprezynach :(
wąski - 13-10-2005, 14:20

właśnie otrzymałem przesyłkę z Fosabu. :D Niestety zamawiałem tylnie amortyzatory ktore mają sposób montażu oczkowy a dostalem widelczykowe. :x
Przednie amorki i sprężyny są takie jak powinny być a na wymianę tylnich będę musiał czekać znowu 2 tygodnie. :573:

Gaydek - 13-10-2005, 15:03

Wąski: to jak już to wszystko zamontujesz (dolot od Czarnego & zawiecha) to zrób fotki i umieść opis swojej Pumki w dziale Klubowicze :twisted: .
wąski - 13-10-2005, 16:16

Właśnie taki mam zamiar. Czekam jeszcze teraz na reszte "klamotów" :twisted: i jak już wszystko pozakładam to umieszcze fotki. :D
wąski - 26-11-2005, 15:06

Zawieszenie nareszcie założone. Rewelacja!!! Auto jest sztywne i twarde!!! Obniżenie o 40 mm dało super efekt wizualny i poprawiło trakcje. Polecam. Teraz jazda to super frajda!!! :twisted:
Speedy - 26-11-2005, 22:45

wąski, ile wybuliles za caly zestaw jesli mozna zapytac..??
Paweł - 27-11-2005, 14:48

Tez jestem ciekaw jak mozesz to wiecej szczegolow i jakies foty pozdro
wąski - 27-11-2005, 23:58

Cały zestaw to koszt niecałe 1900 zł. Fotki bedą w krótce jak pozakładam reszte elementów. Szczegóły: Nic nie obciera. Tył zszedł ponad 5 cm a przód dokładnie 4 także autko nie ma już zadartego w górę tyłu. :twisted: Nie ma problemu z garbami zwalniającymi (i tak prześwit jest wystarczająco duży). Amortyzatory rewelacyjnie tłumią nierówności, troche bardziej trzesie ale dla mnie jest to przyjemne :twisted: . Ogólnie mówiąc zmieniła sie charakterystyka jazdy auta. Jest ono bardzo sztywne, nie przechyla sie na zakrętach, można naprawde poszaleć wchodząc z duża prędkościa w zakręty. Zupełnie bez porównania z seryjnym zawieszenie. Naprawde polecam. Wydatek ten zwróci sie zupełnie w rewelacyjnej charakterystyce prowadzenia auta. :wink:
Patriqs - 28-11-2005, 10:11

:) obniżenie fajna rzecz :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group