Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Hamulce
Dietih - 15-09-2009, 21:36
Martinn napisał/a: | Oczywiście że były reklamowane ale te które otrzymałem pojeździły 2 tygodnie i znów to samo. |
to reklamuj dalej!
może za którymś razem zaproponują Ci zwrot pieniędzy.
aha, i bierz sobie rachunek/fakture za ich montaż, i też domagaj się zwrotu tych pieniędzy
PS. skoro biją po dwóch tyg. to czy aby na pewno dobrze oczyściłeś piasty przed montażem tarcz? możesz też następnym razem spróbować wrzucić jakies bardziej miękkie klocki, niż Greeny
Misiek89 - 15-09-2009, 22:08
Sprawdź czy masz proste piasty. U mnie też biło pomimo wymiany tarcz na nowe, klocków, drązków. Albo sprawdź felgi, i zbierzność na kołach.
A u mnie bicie było takie mocne, że dohamowanie ze 120 i ręce z kierownicy wyrywało.
Piasty mierzyłem domowym sposobem kółeczka na prosto i np przykładasz pisak na styk i krecisz tarczą. Juz po dociśnięciu pisaka widać różnice i czy masz pokrzywione tarcze. Ja akurat miałem krzywą piaste i podłożyłem blaszke o grubości 0,25mm i bicie prawie ustało
Tarcze Brembo też przereklamowane, a o klockach Ferrodo to nawet niewspominając. Moje padły po 6 tys/ pół roku. Obecnie Trextary i jest o niebo lepiej. Pylenie praktycznie zerowe, piszczenie niespotykane
Martinn - 16-09-2009, 06:38
Gdyby piasty były krzywe to pewnie już po założeniu było by bicie. Koła wyważone, od tego zacząłem. Zbieżność też ustawiona a piasty oczyściłem bardzo dokładnie.
Tak jak pisałem, jeździłem na tych tarczach 2 tygodnie i było pięknie: hebel mocny, zero drgań. Potem się pojawiły ale już nie tak intensywne jak wcześniej.
Snaco - 29-09-2009, 07:10
kivi89 napisał/a: | jak cenowo wyglada u was wymiana(czesci juz praktycznie mam wiec nie liczac) :
tarczy klockow płynu i okladzin tył
i czy Brembo Max + ferdo to dobry zakup ? i jakie okladziny do tylu kupic ? plyn zdaje sie ze DOT 4 ? |
hmmm a co to jest servis habelkow ?
Misiek89 - 29-09-2009, 08:10
Ja miałem zwykłe tarcze brembo + klocki ferrodo, i tarcze nawet dają rade. Jednak klocki sobie odpuść. Ferrodo kilka lat temu była bardzo cenioną firma dzięki jakości swoich produktów, a od niedawna idą na masówke i te klocki to zwykła chińszczyzna. Ja przesiadłem się na Trextary i jest o niebo lepiej A ferrodo padły po 6 tys... czyli ponad pół roku. Fakt, że jak emeryt to ja niejeżdże No, ale pozatym ferrodo strasznie pylą... przynajmniej ta podstawowa seria.
Pozdrawiam!
Dietih - 29-09-2009, 09:55
Misiek89 napisał/a: | ferrodo padły po 6 tys... czyli ponad pół roku |
co masz na mysli pisząc "padły" ? ... materiał cierny starł sie, spaliły się ...? wyjaśnij
Misiek89 napisał/a: | przynajmniej ta podstawowa seria |
to samo pytanie, co rozumiesz przez podstawową serię ?
Misiek89 - 29-09-2009, 21:13
Pisząc o klockach ferrodo miałem na myśli podstawową serie. Nie żadne ferrodo Premier, DS... czy inne. A padły tzn. lekko sie zapiekały/szkliły i po tych 6 miesiącach skuteczność hamowania znacznie się pogorszyła, i zostało jakies 3-4mm okładziny. Na nowych Trextarach było jej 3 razy tyle Więc polecam jak najbardziej Trextary, a niepolecam ferrodo
Dietih - 29-09-2009, 22:23
Misiek89 napisał/a: | Pisząc o klockach ferrodo miałem na myśli podstawową serie. Nie żadne ferrodo Premier, DS... czy inne. |
tak też myślałem... kupiłeś najtańszą linię - klocki za 70zł i się dziwisz
ferodo zaczyna sie od premierów
ta seria SL , wcześniej zwana target... toż to chińszczyzna, nawet niektórzy sprzedawcy twierdzą, że nie mają zaufania do tańszych serii ferodo, bo ich nawet nie "robi " ferodo, tylko w chinach
spróbuj ferodo premier, zmienisz zdanie
pozdrawiam
Pusia - 30-09-2009, 13:00
Dietih napisał/a: | ferodo premier | miałam jako pierwszy zestaw na pumce, jeździłam na nich 4 lata
kivi89 - 30-09-2009, 18:49
no ja wlasnie zakupilem ferodo premier zobaczymy jak sie beda sprawowac a na tyl co najlepiej kupic ? czy to nie ma wiekszego znaczenia ?
Dietih - 30-09-2009, 19:00
na tył ?
jesli masz na mysli szczęki hamulcowe, to nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, byleby nie była to jakas fatalna chińszczyzna, ja osobiscie mam szczęki LPR i dają radę.
szczeki ferodo nie są drogie, jakikolwiek w miareę renomowany zamiennik
pozdro
PS. proponuję przekleić część tego wątka (od momentu kiedy przestałmieć wiele wspólnego z płynem chłodniczym ) do wątka hamulce
kivi89 - 30-09-2009, 22:08
a do bebnow tak latwo sie dostac jak do tarcz i klockow ?:P bo klocki i tarcze juz wymienione i dzialaja cacy i teraz zastanawiam sie jak tu sie zabrac za ten tyl
Ide zwalic kola chyba
akfarium - 29-10-2009, 15:19
witam, czeka mnie zmiana tarcz i klocków w najbliższym czasie, tak sobie wymyśliłem zeby kupić zaciski od cougara 2.5 do tego tarcze z klockami. Cougar ma tarcze o średnicy 278 więc dużo wieksze niż seryjne w pumie . Mógłby się ktoś na ten temat wypowiedzieć czy to będzie chodzić przy 15" felgach i czy przede wszystkim na kupnie zacisków tarcz i klockach cała modyfikacja się zakończy? Pytam ponieważ kupowanie tuningowych zestawów już mi się znudziło a nie przynosi to pożądanych efektów.
Pozdrowionka
Gaydek - 29-10-2009, 17:57
Będzie chodzić, ale z tego co wiem, to konieczne będą takie oto dystanse, http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=238 .
Najlepiej byłoby, gdyby udało Ci się znaleźć hamulce z Fiesty ST, gdyż do nich dystanse nie są potrzebne. Tarcze z Fiesty ST mają 278 albo 280 mm (btw, to maksimum pod 15" felgę).
akfarium - 29-10-2009, 18:53
fiesta jest nowsza takze pewnie cena i wieksza za zaciski, pokombinuje z tymi od cougara skoro piszesz ze powinno chodzić, dzieki
|
|
|