Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Mała prędkość max.
Anonymous - 30-01-2009, 11:10
dresiek, a moja na zimówkach 195/50R15 215km/h
wąski - 30-01-2009, 14:33
A wedłu GPS 200km/h
Anonymous - 30-01-2009, 14:37
wąski, nie mam gpsu
Kolin - 30-01-2009, 14:46
Ja tam jakiś czas temu swoją leciałem wg licznika 210km/h przechodziło na Autostradzie i ojciec swoim S40 nie mógł mnie dogonić
Kapcia miałem w podłodze, Zetec ze stożkiem papę darł ostro nigdy więcej takiego katingu
wąski - 30-01-2009, 14:47
Bo mi właśnie na takich samych kołach przy prędkości 215 - 220km/h co było maxem (licznikowych) GPS wskazywał 200 - 203km/h.
Anonymous - 30-01-2009, 14:55
wąski, ja nie wiem ja by to było u mnie bo ja mialem licznik rozbierany. Na letnich oponach licznik wg gpsu przekłamywał o 10km/h za dużo. No lae latem latam na 17', a srednica takiego kola jest wieksza od zimówek...
Kolin - 30-01-2009, 22:16
Hadzi napisał/a: | No lae latem latam na 17', a srednica takiego kola jest wieksza od zimówek... |
Jestem ciekaw latem jak szybko się rozpędzi na moi 17 Bo teraz to leciałem na zimówkach 185/60/14
rafalski69 - 11-02-2009, 16:18
bartolomeo napisał/a: | Kolin napisał/a: | Ja swoją jechałem aż 170km/h |
to słabo kolego Kolin napisał/a: | Na więcej droga nie pozwalała | to jesteś usprawiedliwiony
Ja pocisnąłem 190 ale mam silnik 1,4 który rzekomo potrafi tylko 185, myślę że pocisnąłby trochę więcej niż 190, zobaczymy czy kiedyś to nastąpi |
tak czytam twój post i ja mam też mały problem z przyrostem mocy no mnie ostatn moją pumę udało się rozgonić do 170 km/h ale to było ciężko. najgorzej jest jak sie chce wyprzedzać a na liczniku mam 80km/h poprostu istny zamulacz z niego w takich momentach. co może być grane może cos sie zabrudziło coś albo trzeba wymienić jakąś cześć dodam ze już i tak puma pije najlepsze płyny ( paliwo ).
bartolomeo - 11-02-2009, 17:52
jeśli nie ma przyspieszenia a silnik wyje to może sprzęgło się ślizgać
dresiek - 12-02-2009, 08:18
bartolomeo napisał/a: | jeśli nie ma przyspieszenia a silnik wyje to może sprzęgło się ślizgać |
Tak, miałem to samo.
rafalski69 - 12-02-2009, 22:02
no własnie nie wyje może powinienem go raz na 4 miesiace przedmuchać na autostradzie a nie ciągle jazda po mieście i w terenie po dziurawych
drogach gdzie nie ma okazji i miejsca do przegrzania. zobaczymy
Anonymous - 12-02-2009, 22:45
rafalski69 napisał/a: | może powinienem go raz na 4 miesiace przedmuchać na autostradzie | szczerze mówiąc to masz trochę racji
Auto jak stoii albo ekploatuje sie je jak 80 letni dziadek swoje tico, to dosłownie sie zamula i na pewno jest to odczuwalne na prędkości max i przyśpieszeniu.
Z 3 lata temu był o tym artykuł w GT. Nie używali jakiegoś auta przez wakacje i po odpaleniu i daniu mu w pedał miał jakieś 4 czy 5 sek więcej do setki... Po kilkiu dniach podobno go odmulil
rafalski69 - 12-02-2009, 22:50
Franek napisał/a: | szczerze mówiąc to masz trochę racji
Auto jak stoii albo ekploatuje sie je jak 80 letni dziadek swoje tico, to dosłownie sie zamula i na pewno jest to odczuwalne na prędkości max i przyśpieszeniu. |
wiesz ja dziennie robie przynajmniej 40 km to jet to minimum które bardzo mało osiągam przeważnie jest więcej. Może puma tęskni za autostradą. czyli będę musiał wyjść raz z moim kotkiem na spacer ale bez smyczy
wąski - 12-02-2009, 23:06
Ja akurat nie wiem czy takie "przedmuchanie" jest dobre. Jeżeli auto nie osiąga fabrycznych parametrów to znaczy że coś jest z nim nie tak i raczej nie piłowałbym go na maxa żeby go "przedmuchać. Syn szefa tak właśnie jeździł M3 muliło ją strasznie i rozpędzała się do 150km/h ale oczywiście mechanika omijał szerokim łukiem I tak jej dawał w palnik że skończyło się na pękniętym kolektorze wydechowym, przedmuchanej uszczelce pod głowicą i rozwalonej sondzie lambda a winę za to ponosił rozsypany katalizator który częściowo przytkał wydech w jednej rurze wydechowej.
Także zamiast męczyć się z tym podjedź do mechanika zczytaj błędy z kompa i jeżeli takie będą spróbujcie postawić diagnozę. Od tego w końcu są mechanicy zeby korzystać z ich usług
Anonymous - 12-02-2009, 23:10
Nie mówię, żeby po tym jak stoi dać mu od razu opór - ale udowodnione jest ze po dluzszym postoju ma gorsze parametry. (na podstawie tego co w GT pisali)
|
|
|