Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Szarpanie podczas przyspieszania
Opoya - 31-05-2012, 11:46
WieSiu, jest problem by lutować przewody od sondy i nie mówię o problemie fizycznym. Po prostu tych przewodów się nie lutuje. Pisałam o tym nie raz i tłumaczyłam powody.
silverstar - 31-05-2012, 20:00
Sonda wymieniona, kluczyk do sondy zakupiony w AW (kompedium kluczy nasadek itp)
Trojan stały klient spotkany tutaj również
Lambda zakupiona Febi po znajomościach za 200 zł. Wymiana to koszt klucza i mojego czasu
bariwo - 31-05-2012, 20:53
No i śmiga dobrze po wymianie sondy?
trojan6 - 01-06-2012, 09:02
Właśnie jak śmiga? Wystarczyła Lambda do uzdrowienia Kotka?
silverstar - 01-06-2012, 21:34
na chwilę obecną tak. Drugi dzień i powrót do zabawy. Oczywiście sprawdzone przewody świece oraz przeczyszczona przepływka.
CZekam na interfejs i wtedy sobie sprawdzę błędy czy jakieś są.
trojan6 - 01-06-2012, 22:37
Chyba masz samochód "igła" i "100% bezwypadkowy" + "po babci".... tak jak ja
Jaki interfejs kupiłeś??
silverstar - 05-06-2012, 08:05
interfejs elm 327, no ale oczywiście mam problem z podłączeniem. Opoya ty masz interfejs dominator czy coś tam? i on działa?
Opoya - 05-06-2012, 08:37
Nie, ja mam firmy Autel, integralny (czyli działający bez podpinania do np. laptopa). Jedyne problemy jakie miałam ze sprawdzeniem błędów to albo brak zasilania w złączu, albo brak protokołu komunikacyjnego. Ale ten drugi błąd nie dotyczył Pum.
Skanowałam głównie Fordy, w przypadku Pum, Cougarów, Mondeo, Focusów, Escortów i Fiest nie było problemów (chyba, że występował pierwszy problem). Trafiały się też inne marki, tu było różnie, w przypadku kłopotu ze skanowaniem, najczęściej brak było odpowiedniego protokołu.
|
|
|