To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - łącznik stabilizatora

Pietia - 23-03-2013, 10:57

Tast, bo tą drugą masz poluzowaną :D xD ostatnio wymieniłem gumy i też musiałem dwie odkręcić tzn drugą poluzować
Tast - 23-03-2013, 13:01

Następnym razem spróbuje tak jak piszecie :) .
BandiT - 23-03-2013, 13:14

ja odkręciłem całkowicie tą śrubę z lepszym dostępem, tą drugą poluzowałem ile mnie puszczało. Później przeciąłem starą gumę, wydłubałem ją, nałożyłem nową i po chwili kombinacji wsunąłem ją na właściwe miejsce.Nie bawiłem się w odginanie blachy ponieważ nie jest nowa i może pęknąć a po 2 guma ma na 3/4 obwodu kołnierz więc odgięcie z jednej strony nie da za wiele. Trzeba to po prostu na maxa popuścić i wtedy działać dalej :)
silverstar - 15-04-2013, 08:37

Gdzie ta guma się znajduje?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group