Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Pumka gasnie na zimnym silniku
bania - 21-11-2007, 21:11
silniczek krokowy dość łatwo wyczyścić i na pewno nic sie z niego nie wyleje bo jedyne co przez niego przepływa to powietrze. są w nim dwa otwory które trzeba dokładnie w środku wyczyścić np. benzyną, jakimś zmywaczem, przy użyciu pędzelka, pałeczek kosmetycznych, szmatki itp. w środku jest sporo czarnego osadu, własnie to trzeba usunąć. na pewno dasz radę. co do reszty pytań to ja nie czuję się na siłach. po
Opoya - 22-11-2007, 01:20
To nie jest silniczek krokowy! Tylko zawór bocznikowy wolnych obrotów. To wbrew pozorom ważne, dzieki temu można się zorientować jak to działa. Aha - nie reguluje się go, jest sterowany elektronicznie przez moduł.
Anonymous - 22-11-2007, 14:27
MZet napisał/a: | No ale jeśli jest zepsuty to chyba nie będzie wskazywało na desce że silnik jest ciepły..
Prawda czy nie?
U mnie też tak się dzieje, ale u mnie to wogóle sprawa się nadaje do archiwum X |
Niekoniecznie. W zasadzie sprawy z archiwum X to domena tego czujnika Kiedy podaje bzdurne dane do komputera ma to wpływ na wszystko. Znajomy w Mondeo miał takie cuda, że szkoda gadać. Dużo się wykosztował i wreszcie jakiś mechanik mu polecił wymianę czujnika i jak ręką odjął
bania napisał/a: | no dzieki petosik za info. ale powidz mi jeszcze czy ten czujnik widać jak się podniesie maskę czy trzeba od spodu sie do niego dobierać. a w razie jakbyś był troche mniej zajęty i miał troche czasu to daj zdjęcie. thanks anyway |
Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam
Anonymous - 22-11-2007, 15:56
Wyczyściłem dzisiaj ten zawór wolnych obrotów (benzyna ekstrakcyjna+ pędzelek + powietrze ze sprężarki = błysk ) i nic to nie dało
Jakoś się wcale nie zdziwiłem
Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy??
Dorobiłem sobie specjalnie kluczyk do niej ale na razie wstrzymałem się z kręceniem dopóki tutaj nie uzyskam odpowiedzi na to pytanie, bo po prostu nie chcę nic zepsuć.
Wie ktoś może po co to jest?
bania - 22-11-2007, 18:27
petosik napisał/a: | Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam |
no dzieki. a powiedz mi jeszcze ile to kosztuje i o co mam pytać tzn. może jakiś numer katalogowy czy coś takiego no chyba że do mojej 97 rok jest inny?! wielkie dzieki
Cytat: | Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy?? |
tego sie raczej nie odkręca. na pewno jest nierozbieralny
Pusia24 - 28-11-2007, 17:22
dzień dobry!mam problem pod całkiem ciekawym tytułem "przygasanie i nierówna praca śilnika na wolnych obrotach, duszenie itd.." czy ktoś jest mi coś w stanie poradzić!?? śilniczek krokowy wyczyściłam i nic??dalej to samo??błagam o pomoc!
|
|
|