To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - auto olejozerne

Kolin - 07-02-2009, 07:06

Danieloon napisał/a:
się wymienić pierścienie i uszczelniacze


Pierścienie 200-300zł
Uszczelniacze 100-150 zł
Dolicz uszczelki, głowica,kolektory,dekiel i robocizna. Pewnie ok 1000 zł za wszystko na tip top.

Danieloon - 07-02-2009, 11:51

Kolin, dzięki :D
Dietih - 07-02-2009, 12:49

jeśli chodzi o same uszczelniacze zaworów są ponoć magicy, którzy potrafią to zrobić bez zdejmowania głowicy, podkreślam słowo "ponoć" :mrgreen:

w silniku 8-zaworowym to można zrobić bez problemu, ale w naszych 16v .. to jak wyżej :lol:

pozdro

Kolin - 07-02-2009, 13:34

Dietih napisał/a:
jeśli chodzi o same uszczelniacze zaworów są ponoć magicy, którzy potrafią to zrobić bez zdejmowania głowicy, podkreślam słowo "ponoć" :mrgreen:


Taaaa, są można ich na paluchach policzyć. Trzeba sprężone powietrze pod ciśnieniem do cylindrów wdmuchiwać w miejsce świecy i rozpinać od góry normalnie zawory itd... Roboty dużo z tym, jak zawór wpadnie do środka to po zawodach trzeba ściągnąć głowice :mrgreen:

Anonymous - 07-02-2009, 20:08

Kolin, przy 1.4 to moze i sie nie oplaca, ale juz przy 1.7 to takiego magika warto szukać :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group