Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Swap?
Qszysiek - 16-04-2013, 22:15
Jak zakończyła się zabawa z 1.8T?
Z innej beczki: nie chciałem zakładać nowego tematu. Mam okazję kupić silnik 1.7 w nazwijmy to "promocji" (kompletny, z osprzętem), tylko bez sterownika. Sterowniki na allegro można kupić poniżej 100zł z tego co widziałem, ale mam odnośnie tego kilka pytań, MHA i MHB to kody silników 1.7, MHA 1997-2001, MHB 2000-2001 (wg autodaty) czy koniecznie muszę mieć sterownik MHB (też mam model z przedziału 2000-2001)? Może ma to coś wspólnego z między innymi cyfrowym wyświetlaczem? Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy muszę mieć kompletną wiązkę z 1.7, czy wystarczy plug and play wiązkę silnika do wiązki nadwozia? Czy skrzynie biegów są takie same? Czy zna ktoś typowe "niespodzianki" przy swapie? Nie ukrywam że nie bawiłem się jeszcze w zmiany silników na inne niż być powinno, to też mam wiele nurtujących pytań.
Pietia - 18-04-2013, 11:20
Qszysiek, też się podłącze do tematu Ty masz 1.6 ja mam 1.4 i też z miłą chęcią zapiąłbym 1.7
daras - 18-04-2013, 16:55
sterownik i tak bedziesz musiał pewnie "dogrywać" do kluczyka, bogotrzyma immo, najlepiej zestaw kluczyk, petla i sterownik z jednego auta.
Qszysiek - 18-04-2013, 17:29
Pętla nie powinna mieć wpływu, to tylko "czytnik", tak samo skrzynka z immo, ona odczytuje sygnał z pętli i porównuje z kodem zapisanym w sterowniku, z klucza da się wyszkubać pastylkę i wymienić, tylko tak jak mówisz trzeba sterownik z kluczykami.
ukochany17 - 09-05-2013, 18:44
250 zł kosztuje rozkodowanie immobilizera tak wiec nie trzeba kombinować
|
|
|