To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Zakup kontrolowany - Puma 1.7

Anonymous - 30-08-2010, 09:56

Ines, mnie osobiscie nie masz za co przepraszac ;) Megane ma spory plus - silnik 2.0l 150KM, dzieki ktoremu robi Pumie koło zadka jak tylko mu sie podoba! :)
Anonymous - 30-08-2010, 17:21

Ech, Hadzi, to nie do Ciebie :smile: , to uwaga ogólna :wink: a w Renault nie chodzi wyłacznie o prędkość :)
Anonymous - 30-08-2010, 21:39

Hadzi Samochody same nie jeżdżą, ja dwa miesiące temu objechałem Meganke. Nie była to kreska, tylko śmigaliśmy między samochodami. Z wrzeszcza do Oliwy. I Kociak dał radę
michalknw - 30-08-2010, 22:47

kolega ma meganke 2,0 140KM no i jak dał mi sie nią przejechać to różnicy nie czułem w przyśpieszeniu ale jeden wielki minus jak dla mnie to zmiana biegów jak w traktorze :razz: żeby wrzucić 3 musiałem gdzieś tam daleko do przodu sie wychylić hehe nie wiem czy ma tak każda czy tylko jego ale porównując to zmiana biegów w Pumie to marzenie :wink:
Anonymous - 31-08-2010, 17:33

Puma ma mniejszy drążek, wszystko odbywa się bardzo płynnie, fakt, w Renault jest pod tym względem gorzej
Anonymous - 02-09-2010, 18:27

Normalnie rece załamałem! :572:
Zahariash napisał/a:
Hadzi Samochody same nie jeżdżą,

Jak zpstawisz na "luzie" bez zaciagnietego ham. recznego i na pochyleniu to jeżdzą :razz:
Zahariash napisał/a:
[ ja dwa miesiące temu objechałem Meganke.

A z jakim silnikiem było to Megane?
Wiesz, ze tam wstawiali diesel'a? Lub benzynke 1.4l?
Zahariash napisał/a:
[Nie była to kreska, tylko śmigaliśmy między samochodami. Z wrzeszcza do Oliwy. I Kociak dał radę

Może nie chciał znęcać sie nad słabszym? :lol:
A może faktycznie nie potrafi wykorzystać potencjału auta... :roll:

Tak czy siak Megane jest z silnikiem 2.0 150KM
Cytat:
OSIĄGI

Prędkość maksymalna (km/h): 215
0 do 100 km/h (s): 8,6
400m ze startu zatrzymanego (s): 16,1
1000m ze startu zatrzymanego (s): 29,2

dzieki któremu jest szybszy od Pumy 1.7l.

Anonymous - 02-09-2010, 19:35

hadzi ziom, ale to sa suche dane producenta, a zycie swoje, skoro puma da sie ojechac nie jedno bmw, wiec jaki problem zostawic w tyle meganke?

w niedziele zroimy z zahariashem ciekawe porownanie pumki z dieslem 145 konnym(niestety ok 300kg ciezszy od pumy ) i zobaczymy jak to bedzie

Anonymous - 19-04-2011, 15:25

Witam, trochę odświeżę temat :)

Mam takie pytanko bo zamierzam kupić autko ;) i zastanawiam się nad Fiat Punto 1.8 HGT 130 KM i nad Pumą 1.7 125 km, nie wiem czy ktoś miał do czynienia z HGT, ale wszystkie za i przeciw będę wdzięczny. Pozdro

Anonymous - 19-04-2011, 16:30

HGT to chyb lepiej bravo ;-)
hmmm hgt zeby kupic, moim zdaniem bedziesz musial dluzej szukac niz pumke.
moze i sa na allegro, ale znalesc igielkie bedzie ci ciezko.
co ja bym wybral ? nie wiem.
pumka mniejsza ale daje frajde, a hgt to tylko fiat, plastikowy itp itd.

Słoodzik - 19-04-2011, 19:41

Mój kumpel posiada HGT, prócz notorycznie szwankującej elektroniki jak w Stilo co jakiś czas pada wariator. Jeśli wymiana wariatora miała miejsce w ASO wymianiają go na nowy za darmo w ramach gwarancji. Z innych "dziwnych rzeczy" to sterowanie szybami z panelu centralnego i komputer pokładowy wskazujący min. zasięg auta na paliwie w baku, który zeruje dystans przejazdu w momencie kiedy zaczyna się rezerwa. Więc nie wiadomo ile jeszcze km możemy przejechać. Z innych dup* to co chwilę przepalają się żarówki świateł mijania, których wymiana jest dość kłopotliwa.

W porównaniu z Pumą hagietka pali o wiele więcej, a wnętrze pozostawia wiele do życzenia. Jest tak jak powiedział Lewy plastikowe wnętrze i takie bez polotu.

To co mi się podoba to np. seryjnie wbudowane światła przeciwmgielne przednie w reflektor.

Anonymous - 19-04-2011, 19:44

No i HGT ma elektronicznie regulowaną przpustnice, a to przy mechanice potrafi sprawić trochę kłopotów.
Snaco - 20-04-2011, 06:37

no ja tez sie zastanawialem nad kupnem HGT....ale po przejechaniu się odpuściłem.... wcale nie było szału przy tych 130 KM... poza tym ten "elektroniczny" pedał gazu jest tragiczny... ostatecznie zdecydowałem sie na Pumke... i na KFP z czego "bardzom rad" .
Nie wiem jak sprawa ma się z blachą....ale nie widziałem punciaków z przeżartymi nadkolami... mimo wszystko wciaz wybralbym pumke... nie wiem jaki ma silnik HGT ale w 1.7 pumki ze zmiennymi fazami rozrządu i współpracą Yamahy ..... można daleko zajechać :)

Anonymous - 20-04-2011, 10:04

Snaco napisał/a:
no ja tez sie zastanawialem nad kupnem HGT....ale po przejechaniu się odpuściłem.... wcale nie było szału przy tych 130 KM

Myślałem że przy tym silniku 130KM będzie rakieta, ale jak widzę myliłem się - ale jak napisał lewadzki to tylko fiat :wink:

Tak czytam to plusów na razie nie widzę co do Punto HGT :mrgreen: Jedynie może tyle że jest więcej miejsca dla pasażerów z tyłu, ale kto by na to patrzał przy sportowym aucie.
Faktycznie raczej odpuszczę z Punto i będę się rozglądał za Pumą :grin: :razz:

Snaco - 20-04-2011, 10:25

swistaczek87 napisał/a:
Myślałem że przy tym silniku 130KM będzie rakieta

ja tak samo... dlatego byłem zawiedziony... może to subiektywne wrażenie ale w Pumie tak nie miałem... Poza tym z Włoskich samochodów .... to można polecić Ferrari ;) ew. jakąś Alfę....choć i te są kapryśne...

mlody3eci - 20-04-2011, 11:35

Jak już jesteśmy przy fiatach to proponuję zainteresować się STILO ABARTH. Silnik 2,4 170KM o pięknym brzmieniu, wyposażenie baaaardzo bogate (skóra, 6 lub 8 poduszek, esp, tip tronic, fabryczne rewelacyjne nagłośnienie z zabudowaną w bagażniku tubą basową). Przejechałem się i bardzo mi sie spodobało. Uważam, że nie ma co pum porównywać.

Mówicie, że fiat plastikowy... A z czego wnętrze ma puma? Poza aluminiowymi akcentami sam plastik



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group