Hyde park - Motór dla Gumisia
Tast - 19-04-2011, 07:41
Agunia napisał/a: | Suzuki SV650 ? Co wy na to ? KM mniej. tańszy o wiele od CBR dzięki czemu można nowszy motor kupić...
Dla mnie najważniejsze jest wysokość siedziska, ktoś kto dosiadał wielu różności moze mi zapoda model który wyjątkowo niski jest bo ja taki kurdupel |
No to ja właśnie dosiadam SVałki. Gorąco polecam, bardzo fajny motór, niezawodny i daje bardzo dużo radości z jazdy .
Nie wiem jak z innymi markami, ale w SV można siodło wymienić na akcesoryjne, obniżone .
Anonymous - 19-04-2011, 21:01
Agunia, bardzo smieszne
Agunia - 19-04-2011, 22:35
Tast, a coś więcej o tym siodle ? jaki roczek svki masz?
Shakira, no poka mi na allegro aprile jakieś 125 znajdziesz tylko nie ma nic fajnego, ale faktem jest ze sliczne sa... ahhh
Tast - 20-04-2011, 07:10
Ja mam '03 w wersji S, czyli z owiewką i kierownicą typu clip-on (mocowana do lag) i podnóżkami nieco wyżej, czyli taka bardziej usportowiona wersja. Jest jeszcze SV w wersji N z wyższą, prostą kierownicą i podnóżkami nieco niżej, czyli z pozycją bardziej turystyczną.. Silniki między S a N są praktycznie bez zmian.
Ja mam 193cm wzrostu i na swojej eSce czuje się komfortowo, według manuala siedzenie ma 800mm wysokości. Na SVforum są ludzie niższeeego wzrostu, którzy też są zadowoleni.
Oczywiście najlepiej się przymierzyć do danego modelu. I tak jak pisałem jest możliwość obniżenia siodła, nie wiem w jakim zakresie, ale podejrzewam, że z pare cm da się .
Jakbyś potrzebowała więcej informacji na temat modelu to z chęcią pomogę .
Agunia - 20-04-2011, 16:18
Oczywiście chodzi mi o wersję S. Fajne sa te motorki, w sumie to już prawie jestem pewna że taki bym chciała, troszke też czytałam i wiele osób zachwala. Najlepsze jest to że za
13 000 zł można już kupić jakiś 2007, a nie Honde z 2000 . Pozostaje mi usiąść na tym motorku i zobaczyć czy nóżkami sięgne bo ja kurdupel
Sprowadzałeś czy w polszy kupiony ?
Tast - 20-04-2011, 20:08
Kupiony już w Polszy ale prosto z Anglii.
Przy zakupie trzeba uważać, czy sprzęt jest naprawdę bezwypadkowy (rzadkość) albo jak już miał jakiegoś szlifa w przeszłości to czy jest dobrze poskładany i prosty przede wszystkim.. Generalnie jak będziesz miała jakąś aukcję na oku to służę pomocą .
W przypadku jazdy testowej na początku uważaj, bo SVałka w porównaniu z kursową Yamahą jest baaaardzo narowista .
Agunia - 21-04-2011, 12:07
Wczoraj mierzyłam sie na CBF 500 2001 r jesli chodzi o wysokość to idealnie, nie wiem czy czasem SV nie będzie za wysoka niestety czas pokaze, ja prawdopodobnie bede miala sprowadzoną, zobaczy sie co da rade ogarnac, ale wielke dzięki za chęć pomocy
Anonymous - 21-04-2011, 20:28
jak ktos dobrze szuka to znajdzie, mnie chodziło o aprilie rsv albo rst ,ale oba to 1000, których nie brak na allegro. Jak na pierwsze moto to raczej za mocne.
Honda CBF? Myślałam, że plastika szukasz. Przymierz się do SV, bo inaczej się nie dowiesz.
Tast - 21-04-2011, 21:23
Z tego co wyczytałem CBF'ki mają siodło na wysokości 770mm czyli 3cm niżej od SV. Taka CBF'ka to też nie głupi pomysł, jak na pierwszy sezon byłaby ok. Tylko faktycznie, do "plastika" jej daleko ;p.
Aaaa i co do SVałki to warto dodać, że jest węższa od rzędowych czwórek. Co też ma wpływa na wygode niższych driverów (driverek) .
Agunia - 22-04-2011, 12:40
Shakira, no właśnie albo małe moto 125 250, albo 1000 o to mi chodziło.
Tast, była okazja po prostu to sie przymierzyłam do cbf - kompletnie nie patrzyłam na wyglad hehehe ale dziś ogarniam sv Masakrycznie sie na te svki napaliłam rozkminiam tylko jeszcze czy rocznik 2004 czy juz nowszy typu 2007 Ile dałeś za swoją z 2003 i jaki kolorek
Tast - 22-04-2011, 16:04
Między 2004 i 2007 najbardziej widoczną zmianą jest chyba kolor ramy . Pozwolę sobie przekleić plik z svforum.pl z konkretnym opisem wszelkich zmian w poszczególnych rocznikach:
http://83.16.224.54/shadow/sv/pdf/sv650s.pdf
Ja swoją kupowałem w zimie trzy sezony temu, za sam motór (bez rejestracji, przeglądu itd itd) zapłaciłem nieco ponad 10tyś po negocjacjach . Teraz można dostać dużo nowszy rocznik za te samą cenę.. Ale dużo kasy później idzie w dodatki, czy to jakiś kufer, czy zmiana wydechu (to już chyba podstawa w SV) no i w ciuchy .
Edit:
Kolor niebieski YC2:
Agunia - 22-04-2011, 17:28
no wiec tak usiadłam, dosięgłam... ale chlopaki obniżą ... wielką mam rozkminkę teraz czy s czy n bo kurka nke maja na wypasie... i zaczelam sie bac czy nie bedzie faktycznie wygodnie, jak tak na Sce nie bolą łapki ? ja rocznik 2003 ogarniam za 9 tys ale gotow do jazdy z angli
Tast - 22-04-2011, 19:26
Aaa, zapomniałem, że nie tylko można obniżyć siedzisko, ale cały motór. Z przodu bardziej wpuścić lagi, a z tyłu wymienić płaskowniki tak zwane "dog bones".. To tak na marginesie .
A czy N czy S to już musisz sama zdecydować...
Jako ciekawostkę Ci powiem, że parę osób nawet we własnym zakresie "zmieniało" wersję z jednej na drugą. Z S na N jest prosta sprawa bo zdejmujesz owiewkę, zakładasz okrągła lampę i masz Naked'a. Z N na S byłoby raczej więcej zabawy i większe koszta.. Moim zdaniem to po prostu nie ma sensu.
Do eNki i tak i tak będziesz musiała mieć jakąś tam owiewkę bo pęd powietrza powyżej 100km/h będzie ciężko znieść. Żadna owiewka do wersji N nie będzie tak chronić jak ta z S i żadna nie będzie tak wyglądać (choć są różne gusta).
Tak żebyś wiedziała o czym mówię to wstawiam dwa poglądowe zdjęcia owiewek do Naked'a:
Mi się to zupełnie nie podoba .
No i z kolei do Sporta można wstawić wyższą kierownicę i wygląda to tak:
Także decyzja należy tylko i wyłącznie do Ciebie.
Pasowała Ci prosta i wyższa kierownica jak się przymierzałaś do eNki?
Ja mam 193cm wzrostu i na swoją kierownice nie narzekam.. fakt, że w trasie co jakieś 150 km trzeba dać trochę nadgarstkom odpocząć. Nawet gdy próbuje bardziej ciężar ciała przyjmować na plecy to wtedy one bolą.. To już taka pozycja i chyba nic się z tym nie da zrobić (przynajmniej dla człowieka mojego wzrostu)
Wyższa kierownica za to chyba lepiej się w mieście by sprawdzała.. Na naszych dziurach i przy manewrowaniu w korkach... Ale tu niestety dokładniej się nie wypowiem bo nie mam porównania na dłuższą metę.
Aaa i czy można wiedzieć co takiego ma ta eNka i ogólnie w jakim jest stanie, że niby jest na wypasie?
Kupujesz od jakiegoś komisu który motorki sprowadza, czy gdzie?
Agunia - 23-04-2011, 08:48
Kolega Kolegi sprowadza i akurat maja
Nka jest na wypasie, swierzynka czarny lakier, blotniczki podgrzewane manety alarmik hehe wiem ze to pier*** ale mi kopara opadla.. i tlumik.... wrrruuuuummmmm z rozowymi dodatkami
ale decyzja podjeta bedzie ruda sucz Ska hehehe a tlumik mi przerzucaja dzis jade zaliczke wplacic, jeszcze czekaja za dokumentami i pare kosmetycznych rzeczy do zrobienia... aaaa oszalałam fotki soon
Snaco - 23-04-2011, 11:55
Agunia napisał/a: | gotow do jazdy z angli |
Oj to przekładkę trzeba jeszcze zrobić
|
|
|