To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Hyde park - Pytanie o Coguara

trojan6 - 29-08-2014, 14:17
Temat postu: Pytanie o Coguara
Ponieważ prawdopodobnie będę zmieniać auto, zastanawiam się nad zakupem Coguara.
Najbardziej oczywiście interesuje mnie wersja 2.5 V6, jednak nie jest to konieczne.
Niestety nie mam za bardzo pojęcia. Nie siedziałem nawet nigdy w nim.
Interesuje mnie jakie części Puma ma wspólne z Cougarem.

Przykładowo:
Chłodnica wody, klimy?
Felgi, rozstaw śrub?
Żarówki, ksenony?
Otwory na głośniki?
Otwór na radio?
Siłowniki klapy tylnej?
Świece, przewody wysokiego napięcia?
Czujniki temperatury, rozrządu itp.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Opoya - 29-08-2014, 15:45

Felgi (ale w Cogarze są większe, no i ET niekoniecznie będzie pasować), otwór na radio. Ksenony będą pasować, ale tylko do Cougara w wersji poliftowej.

Reszta to zupełnie inne auta. Puma jest z tej samej "grupy" co Fiesta i to z nią ma dużo wspólnego. Cougar to odpowiednik Mondeo.
Ogólnie bardzo fajne auto, jeździłam i polecam. Nie jest tak zwrotny jak Puma, bo jest po prostu większy, ale zawieszenie i układ jezdny - super.

IMO nie zastanawiaj się nad wersją 2.0, tylko szukaj 2.5. Róźnica jest nie tylko w mocy, to zupełnie inne silniki. 2.0 to rzędowa "czwórka", a 2.5 to widlasta "szóstka". Daje dużą frajdę z jazdy. Choć ja akurat jeździłam 3.0 - czyli przerobioną 2.5 :mrgreen:

Niestety nie jest łatwo trafić na dobry egzemplarz, a już poliftowy w dobrym stanie to prawdziwa perełka. Poczytaj forum Cougara - warto dowiedzieć się na co zwrócić uwagę.

trojan6 - 29-08-2014, 16:43

Opoya, dzięki za rady. Zobaczymy. Jednak domyślasz się jak ja chcę popsuć auto... więc nie wiem czy koniecznie musi być V6.
Opoya - 29-08-2014, 17:19

No tak, zapomniałam, że jesteś "psuj". W takim razie jednak szukaj 2.0. Plus taki, że łatwiej znaleźć dobrego Cougara z takim silnikem, bo 2.5 są bardziej poszukiwane.
WieSiu - 02-09-2014, 06:17

W coguarze i 2.5 trzeba uważać na Imrc, czyli klapy w dolocie,jak nie dzialaja,to auto duzo slabsze na wyzszych obrotach,a pracy z tym troche jest. Do tego taki silnik duzo wiecej bedzie palic niz 1.7 z pumy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group